REGION

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Blokada trwa .../ZDJĘCIA/
2014-03-11 20:43:03 Artykuł czytany 14793 razy


„Łosicki majdan” – tak mówi się o proteście, jaki od 10 marca prowadzą rolnicy, hodowcy trzody chlewnej z rejonu łosickiego i okolicznych powiatów. Dwa skrzyżowania drogi krajowej nr 19 z drogą 698 w Łosicach  będą blokować przez  całą noc i dłużej. Na trasie stoi kilkadziesiąt ciągników. Desperacja wśród rolników narasta z godziny na godzinę… Nie pomagają  ani sprowadzony na blokadę psycholog, ani negocjator policyjny.


We wtorek, 11 marca późnym wieczorem, przebieg protestu relacjonowała dla portalu podlasie24.pl Dorota Kalinowska: 

Dorota Kalinowska, nasza korespondentka, która od początku rejestruje to co dzieje się w Łosicach, mówi, że z rolnikami, których przez cały dzień przybywało są samorządowcy, m.in.: wójtowie z Platerowa, Olszanki, Huszlewa, są także Starosta i Burmistrz Łosic. Starosta przyjechał z Białej Podlaskiej ze spotkania z wiceministrem. Nie ma dla rolników dobrych wiadomości. Na spotkaniu nie padły żadne wiążące deklaracje i decyzje. Samorządowcy rozumieją i popierają rolników. Wójt Platerowa jeździ na czele kolumny od poniedziałku.

Na miejsce protestu przychodzą mieszkańcy miasta, jedni po to żeby popatrzeć, inni żeby wesprzeć rolników. Straż Miejska dowozi herbatę,… tu i ówdzie stoją grille. Gdyby nie powaga sytuacji, można by pomyśleć, że to jakiś piknik.

Piknikowego nastroju z pewnością nie mają kierowcy ciężarówek, które utknęły na zablokowanym odcinku drogi. Jechali od strony Lublina. Wjechali na feralny odcinek drogi i utknęli. Mają za duże pojazdy, żeby zawrócić czy wycofać… Jeden z kierowców utknął we wtorek o godzinie 10.00. Wiezie pomidory. Teraz czeka. Nie ma wyjścia… Przed godziną 22.00 pojawiła się informacja, że zablokowane ciężarówki zostaną przepuszczone.

Ci którzy mogą, wycofują się i szukają innej drogi. Tak zrobili nasi koledzy z Radia Podlasie, którzy realizowali we wtorek wieczorną transmisję z parafii Szpaki. Oni  także musieli skorzystać z objazdu. Radzą aby wcześniej zapoznać się z trasą, gdyż w nocy szukanie dróg omijających blokadę na krajowej 19 – tce jest bardzo trudne. Jadący z Białegostoku powinni kierować się przez Puczyce i dalej do Łysowa i Łosic, zaś przez Łosice do krajowej 19- ki ulicą Targową i dalej obok szkoły rolniczej.

Teraz jest spokojnie, ale wcześniej atmosfera była napięta, gdy ktoś rzucił informację, że z Radomia jadą dwa oddziały Policji. Teraz wiadomo, że żadnej Policji nie będzie, za to do demonstrantów jedzie prawdopodobnie Wicewojewoda Mazowiecki Dariusz Piątek. 

Przed godziną 22.00 protestujący podjęli decyzję o wypuszczeniu ciężarówek, które utknęły w blokadzie… Prawdopodobnie jednak do czasu przyjazdu wicewojwewody nie odblokują przejazdu. 

Po godzinie 22.30 wśród protestujących pojawiła się informacja, że rolnicy zablokowali rondo w Siemiatyczach. Wiadomość okazała się nieprawdziwa.  Mówi się też, że w środę rolnicy z powiatu bialskiego mają zorganizować blokadę Białej Podlaskiej. Czy kolejne miasto w regionie zostanie sparaliżowane - czas pokaże.





---------------------------------------------------------

Relację i zdjęcia przekazała nam nasza korespondentka Dorota Kalinowska. 12 marca do Łosic jedzie wóz transmisyjny Katolickiego Radia Podlasie.




Więcej: Rolnicy będą blokowali drogę przez całą noc!

wykop

Komentarze

  • Waldek K.
    2014-03-15 18:02:34

    arrow

    Dlaczego nie w Warszawie? Tam też ktoś podobnie jak tu musiałby korzystać z objazdów, ktoś niewinny poniósłby koszty itd... Teraz jednak kiedy emocje opadły, pora powiedzieć Wam że tu nie chodzi tylko o nasze świnie a co za tym idzie-nasze portfele. Czy wiecie że Polska z jednego z czołowych eksporterów cukru stała się jego importerem? Czy wiecie że pogłowie świń w ostatnim czasie spadło o 40 %? (Teraz produkujemy mniej, niż konsumujemy). Nic bym nie marudził gdybyśmy eksportowali zaawansowane technologie, jakieś towary wysoko przetworzone, niestety naszym hitem eksportowym stali się ludzie, ludzie przedsiębiorczy i odważni tacy jak Adam Dziewulak, któremu nasza Najjaśniejsza nie miała prawie nic do zaoferowania... Zrozum szanowny Polaku, że nasze problemy są Waszymi problemami, jesteśmy obywatelami tego samego kraju i w sposób oczywisty jesteśmy od siebie zależni! Owszem, można wytępić rolników, Niemcy, Duńczycy, Francuzi dadzą radę nas nakarmić, nasuwa się jednak oczywiste pytanie: Skąd wziąć środki aby za to zapłacić, czym zastąpić wielkie kwoty płacone przez rolników w postaci różnorakich podatków? Ech! Przestańmy wreszcie gryźć się pomiędzy sobą a zacznijmy dbać o nasz wspólny interes, pomyślmy o przyszłości naszych dzieci i zacznijmy wreszcie rozliczać rządzących z efektów Ich pracy ale nie politycznie tylko personalnie, tak jak każdego zjadacza chleba, który coś przeskrobał, pogońmy wreszcie nieudaczników, darmozjadów i zdrajców do łopaty, jest Ich dość aby wybudować duuuży kawał autostrady a tym którzy podczas tego protestu mienili się stróżami chłopskiego losu przypominam, że PSL od czasu \"pieriestrojki\" jest zawsze w jakiejś koalicji i to pokłosie Waszych działań obecnie zbieramy... Pozdrawiam!

  • do Waldek k.
    2014-03-15 08:37:46

    arrow

    to jak rząd to rolnikom stworzył to niech jadą i rząd blokują,a nie nas zwykłych obywateli,chyba to nie nasza wina że nie mogą sprzedac swinek,a dlaczego ja mam przez rolników tracic na objazdach..no puknijcie się rolnicy w czoło.

  • Adam Dziewulak
    2014-03-15 00:50:57

    arrow

    Prosze tylko Ronda Bohaterow Basenu Narodowego nie blokowac;) Powodzenia i pozdrowka !!!

  • uczestnik blokady
    2014-03-14 22:12:19

    arrow

    panie \'krzych\' u mnie jest na minusie 4x więcej jak u pana,więc puknij się pan w czerep zanim tylko pomyślisz,najlepiej siekierą.

  • ramzesos
    2014-03-14 20:50:02

    arrow

    i co uslyszeli co chcieli uslyszec i zeszli z drogi a zad i tak zrobi co bedzie chcial bo ma w d... was rolnikow i wsze swinie !!!!!

  • Waldek K.
    2014-03-13 20:15:38

    arrow

    Czytam Wasze posty i jednocześnie cieszę się z faktu, że tak wiele z nich życzliwie odnosi się do sytuacji na \"Majdanie łosickim\" a jednocześnie smuci mnie to, że do tego wszystkiego musiało dojść, że impotencja rządzących jest tak wielka, że organizacje rolnicze nie robią nic w kierunku informowania pozarolniczej części społeczeństwa o przyczynach protestu... Drogi bb i inni myślący podobnie! Tu nie chodzi o to, że rolnicy domagają się odszkodowania za to, ze źle zarządzają swoimi \"folwarkami\", Oni domagają się pomocy w rozwiązaniu problemu, który stworzyli rządzący, tam nie stoją nieudacznicy, tam stoją najbardziej przedsiębiorczy z nas!

  • Ewelina
    2014-03-13 11:40:08

    arrow

    do bb

    nie można porównywać pracy w sklepie z pracą rolnika a jak jest pani taka przedsiębiorcza to niech pani spróbuje się przebranżowić. ten kto nigdy nie mieszkał na wsi nie wie czym to pachnie, wielu rolników pracuje na etatach a po pracy zajmuje się gospodarstwem żeby związać koniec z końcem. jak czyjaś firma ma złą opinie, lokalizacje czy słabe zaopatrzenie lub wysokie ceny to tylko wina przedsiębiorcy a klient ma prawo wyboru i chodzi do tego sklepu do którego chce. a ziemia nie wybiera pogody i jak jest sucho i nic nie urośnie to strata rolnika a do kogo pretensje ma mieć ten rolnik któremu latem nic nie urosło i żeby nakarmić zwierzęta musi albo kupić albo nie hodować zwierząt i nic nie jeść do następnych żniw o ile będzie miał co posiać następnego roku

  • s
    2014-03-13 11:13:55

    arrow

    SKORO TAK NA WSI DOBRZE TO CZEMU UCIEKAJĄ Z NIEJ DO MIASTA ZA TYM LEPSZYM CHLEBEM POSTAWCIE SIĘ W SYTUACJI ROLNIKA JAK CHŁOP NIE BĘDZIE MIAŁ TO NIKT NIE BĘDZIE MIAŁ BO MIASTO WSZYSTKIEGO NIE WYKUPI A CZEGO WY LUDZIE ZAZDROŚCICIE TYM ROLNIKOM KREDYTÓW!!!

  • polskie zwierzęta
    2014-03-13 10:56:02

    arrow

    jutro będę tamtędy przejeżdzał - ma was tam nie być do 13:00

  • bb do Mm
    2014-03-13 08:23:00

    arrow

    gdyby mi zakazano handlu to pies z kulawa noga by sie nie zainteresował, a pozostałego w sklepie towaru rząd na pewno nie wykupił by ode mnie w ramach interwencji. Co najwyżej przyszedłby komornik za niezapłacone ZUSy.
    Tak jest różnica między przedsiębiorca nie rolnikiem - a rolnikiem.
    Jak mnie upadnie firma - to moja sprawa, mój biznes. Ale krach w rolnictwie - to już biznes ogólnokrajowy.
    Ciekawi mnie jedna sprawa: jak widac tuczniki zostaną wykupione na powiększenie rezerw. No i dobrze, mamy takie czasy, ze więcej mięska w chłodniach może sie przydac.
    Tylko co dalej?
    Czy rolnicy nadal będa zasiedlać chlewnie pomimo perspektywy zbytu w przyszłości i za około 4 m- ce będzie powtórka z rozrywki?
    I jeszcze do "Majdanu łosickiego".
    Masz debet na koncie? Wyobraź sobie,ze ja też. I też o chleb dla dzieci musze się martwic, bo nikt mi go za darmo nie da. I nie mam szans na to, aby ktos moje straty pokrył i wyrównał mi ten debet.
    Pamietam początki rolniczej "Solidarności". Jak bardzo rolnicy dążyli do tego, aby byc niezaleznymi, wolnymi od "ucisku" komuny. Co obiecywali jak wezmą sprawy w swoje ręce. A teraz chcą powrotu do tamtych czasów: niech sie martwi państwo.
    To po co obalaliście komunę?

  • wierzba
    2014-03-13 07:45:02

    arrow

    TeSC ma holowanie w łosichach. Dzowni do niego komendant i mówi zeby brał cieżki sprzęt i jechał ściągnąć blokade z drogi bo jak nie to rozwiąze z nim umowe na holowanie pojazdów. a teść na to - " Niech rozwiązuje " :)

    Trzymać sie tam

  • MM
    2014-03-12 21:50:44

    arrow

    Jestem ciekawy jakie wozy policyjne ruszą taką ilość ciągników?

  • Mm
    2014-03-12 21:47:04

    arrow

    Chciałbym się odnieść do wypowiedzi Pani o nicku\\\"bb\\\" i prosiłbym ją o zagłębienie się w temat problemu rolników o co oni walczą zanim zajmie Pani głos. Bo niekulturalnie się wypowiadać i mądrzyć jak się nie zna realiów i skali problemu. Pisze Pani o stratach rzędu 500zł dziennie myśli Pani, że rolnik normalnie funkcjonujący nie ponosi takich strat. Ciekawe co by Pani zrobiła gdyby z dnia na dzień zakazano Pani handlu i to nie z Pani winy. Tylko jest różnica świeży towar PAni wyrzuci suchy może leżeć, a świni co powie rolnik nie rośnij i nie wołaj jeść? A i jeszcze niech sobie Pani weźmie auto w leasing tak jak rolnik ciągnik i nie musi Pani jeździć starym złomem. Tylko trzeba to spłacać nie zapominajmy.

  • Obywatel
    2014-03-12 21:23:54

    arrow

    poldek misiak- życzę ci żebyś z głodu ... "buraku"

  • xxx
    2014-03-12 20:57:02

    arrow

    Nie rozumiem ludzi, którzy są przeciwni temu protestowi. Rolnicy mają bardzo ciężkie życie, praktycznie wszystko jest nieopłacalne, a nakład pracy ogromny. Wielu z nich jest również zatrudnionych na etatach, więc nie mówcie, \"przyjdźcie do normalnej pracy to zobaczycie\".Nie ulega wątpliwości, że to, co mówią w telewizji czy piszą w gazetach mija się z prawdą. Jakie dopłaty? Jakie odszkodowania? Jakie dofinansowania? To grosze. Wszystko jest tak drogie (paliwo, sprzęt, nawozy, pasze,..), że polska wieś umiera. I to autentyczny fakt. Wszystko przynosi straty. W tak dramatycznej sytuacji pojawia się jeszcze agresja Putina i wymyślony pomór afrykański. To skandal. Zwierzęta nie są chore, chlewnie przepełnione przerośniętymi tucznikami, za których utylizację będą musieli zapłacić rolnicy. Tylko z czego? Ci którzy krytykują rolników powinni się ostro walnąć w łeb. To są żywiciele społeczeństwa, ciekawe, co by było, gdyby z dnia na dzień ze sklepowych półek zniknęło mięso, chleb, ziemniaki, owoce, warzywa.. Ci ludzie są zdesperowani i walczą o swoją godność. Za każdą pracę należy się zapłata. Niekórzy mieszkańcy Łosic powinni się wsydzić swojego zachowania i zamienic tę falę krytyki we wsparcie.

  • łosiczanka z bloku
    2014-03-12 20:25:52

    arrow

    Popieram jak najbardziej nie możecie się teraz poddać.

  • Majdan Łosicki
    2014-03-12 20:03:43

    arrow

    Jestem żoną jednego ze strajkujących rolników. Na koncie mam już wyczerpany limit debetu. nie mam już jutro za co kupić cheba dzieciom. Swinie stoją w ciasnocie wczoraj zaczęły się wzajemnie gryźć z tej ciasnoty, cała obora była zakwawiona. I co ja mam teraz zrobić, może ten "bb" który tak dobrze opisuje sytuację rolnika może mi odpowie.A jak chce jeżdzić takim wypasionym ciągnikiem i mieć takie "przywileje" jak rolnicy to niech zacznie gospodarzyć niech se weźmie z 500 000 kredytu ,niech se kupi takie cacko i przestanie zazdrościć.

  • xyz
    2014-03-12 19:38:50

    arrow

    ja jestem za rolnikami nie przepuszczajcie samochodów a te buraki z łosic to tylko wam zazdroszczą

  • qovqmpfv
    2014-03-12 18:45:27

    arrow

    Nie do pomyślenia co się w tym rządzie dzieje... ROLNICY BLOKUJCIE WSZYSTKIE MOŻLIWE DROGI. Stójcie tak długo i nie dajcie się zastraszyć. Domagajcie się swoich praw.

  • pan.cerny
    2014-03-12 18:26:07

    arrow

    Dlaczego z Wami, Rolnikami brakuje Waszych "przedstawicieli" z rządzącej koalicji!!!??? Chwycić za kołnierze i trzymać te nażarte ludzką krwią hieny przed barykadami Rolników!!! Wystawić ich przed policyjne armatki i policyjną tyralierę, mają rządowe lecznice i unijne uprawnienia do leczenia w najlepszych unijnych klinikach oraz emerytury PO jednej euroPOselskiej kadencji!! Zabezpieczyli siebie i swoje rodziny na kilka POkoleń, więc wyciągnijcie ich sprzed kolacji z łososiem i POlędwicą z sarny.

  • HPZ
    2014-03-12 18:07:31

    arrow

    Rolinicy! My Policjanci nie chcemy z wami walczyć. Wczoraj w nocy mieliśmy wkraczać sporymi siłami do Łosic czekaliśmy w pobliskiej miejscowości na efekt rozmów z wojewodą. Na szczęście obyło się bez naszego uczestnictwa. Jednak mogę wam powiedzieć że Policjanci są za rolnikami i nikt nie ma zamiaru szarpać się z wami. Wiemy bowiem, że jesteście normalnymi cywilizowanymi obywatelami a nie bandą chuliganów i robicie to w słusznej sprawie. Wasze działania szkodzą jedynie obywatelom, rządzących to nawet nie ruszy. Wiem że będziecie chcieli odwiedzić Warszawę. Mam tylko nadzieję że nie będziecie dążyć do zwarcia z Policją ponieważ my na prawdę nie chcemy używać wobec Was -normalnych obywateli siły. Pozdrawiam \"Pies\"

  • good
    2014-03-12 17:54:59

    arrow

    wypuście swinie

  • good
    2014-03-12 17:54:39

    arrow

    wypuście swinie

  • mrrr
    2014-03-12 17:28:29

    arrow

    POPIERAM STRAJK ! ale nic nie wskurawcie dopóki całkiem nie zablokujecie dróg . każda osobówka i autobus przejeżdzie to co to za blokowanie ? jeżeli rząd zobaczy, że autobusy i samochody nie przejeźdzają to musi coś z tym zrobić .

  • popieram rolników
    2014-03-12 17:20:06

    arrow

    Ja, chociaż nie rolnik jak najbardziej ich popieram! Tyle ciężkiej pracy każdego dnia a tu takie g...o. Przykro mi to mówić, ale nasz rząd ma to gdzieś co się dzieje z ludźmi, a tym bardziej w \"jakichśtam\" Łosicach na peryferiach. Oni już sobie kasę napchali i mogą żyć gdzie zechcą a my musimy być solidarni. A ci co krytykują to niech poczekają, i im się skończą ciepłe posadki.Pamiętajcie tylko jak będą wybory: Tusk się będzie podlizywał i mówił, co to on nie zrobił dla Polski. Na taczce go trzeba wywieźć... do brukseli.

  • poldek misiak
    2014-03-12 17:19:48

    arrow

    a żeby wam te świnie pozdychały buraki

  • abc
    2014-03-12 14:34:35

    arrow

    wszyscy zazdrościcie tych ciągników?! kup sobie jeden z drugim takie CACKO postaw przed blokiem i bez problemu.....po co pisać takie bzdety że jest tak wspaniale dla tych rolników załamanych rolników.

  • rolnik
    2014-03-12 14:31:10

    arrow

    Dobrze jestem z wami !!!! tak trzymać

  • okolicznka
    2014-03-12 13:37:42

    arrow

    Bardzo dobrze robią, jestem za rolnikami. Wam miastowi nikt nie zabrania być bogatym i jeździć autem za 100. tys. Kupcie trochę ziemi, zapie....ie 24 h na dobę to też się dorobicie "BOGACTWA"

  • mariola
    2014-03-12 13:36:35

    arrow

    powinni wszyscy solidarnie wyjść na ulicę. pokazać tym burakom z rządu że nasze zdanie też jest ważne, że nie jesteśmy tylko krowami dojnymi do płacenia podatków.

  • ja
    2014-03-12 13:16:59

    arrow

    zeby nie rolnicy nic nie mieli byscie do jedzenia wy nawet nie macie pojęcia jak ta praca jest ciężka na wsi jak jest ciężko zarobić na bułkę chleba a to ze maja takie sprzęty za tyle tysięcy to oni nie maja tego sprzętu za swoje tylko cały czas spłacają kredyty za ten sprzęt a taki z miasta to tylko zyje od pierwszego do pierwszego i je to co my wyprodukujemy!! Do przodu ROLNICY

  • Rolnik
    2014-03-12 12:24:17

    arrow

    Elbląg jest z Wami- Popieramy 100%.Bravo!!!!

  • Dominika
    2014-03-12 12:21:14

    arrow

    Jestem ZA rolnikami. Zawsze im tylko wiatr w oczy. A rząd na to , że rolnicy mają same korzyści, żadnych strat. A jak przyjdzie mróz, czy susza to żadnych dopłat nie chcą dać, bo trzeba udowodnić... This is Poland... -.-

  • Aga
    2014-03-12 12:01:41

    arrow

    Panie ZENEK... Pytanie za 100 pkt do Pana... A do jakiej innej pracy mają iść Ci rolnicy i w jaki sposób się"przebranżować"? Skoro na polskiej wsi, a szczególnie w rejonie Łosic pracy NIE MA!!! No może jest, ale tylko dla tych którzy mają plecy...
    A sprzętem przyjeżdżają, tylko że jest to 100 000 zł KREDYTU, który muszą spłacić, a skąd mają wziąć na ten kredyt środki, skoro mają zablokowane wszelakie rynki zbytu??

  • Kornica
    2014-03-12 11:49:54

    arrow

    Jestem ZA !!!!!!!! DO SKUTKU i Tak trzymać...

  • la
    2014-03-12 10:54:32

    arrow

    Ludzie postawcie się w sytuacji rolników!! Niedługo rolnik nie będzie miał żadnych praw, tylko same zakazy!! I ludzie inni też to odczują, bo żywność diametralnie pójdzie w górę. A później co wina będzie rolników, bo przez te zakazy nie będzie żadnej produkcji. Uważam, że ktoś chce specjalnie zablokować nasz rynek!! Ostatnio też znaleźli nogę dzika (tylko nogę) i do tego zamrożoną- pytam więc JAK TO MOŻLIWE???

  • cisza
    2014-03-12 10:46:41

    arrow

    i co z tego, że jadą oddziały policyjne, przyjadą i staną, bo bez rozkazu nie można użyć siły wobec protestujących, taki pokaz siły tylko zrobią, a rolnicy dobrze, że protestują i dobrze, że jeżdżą swoimi autkami, jak się pracuje to się ma, nikomu nie ukradli

  • ppp
    2014-03-12 10:27:14

    arrow

    A to dopiero początek problemu dla rządu zaraz zacznie sie problem ze sprzedarza owocow i warzyw,nabialu wtedy ale nie najlepiej pomagac Ukraińcom a nie swoim. Tylko kase wiedze jak brac co miesiać a ty czlowieku sobie radź. A prewencja może sobie jechać zaraz wyjdą inni i prewencji zabraknie i bedzie drugi Majdan.

  • dv
    2014-03-12 10:13:52

    arrow

    Boo to POLSKA nie elegancja Francja!!! Dobrze,blokować ile się da!!!

  • mm
    2014-03-12 09:51:44

    arrow

    popieram strajk. Zeby nie rolnik to byście z głodu popadali. Rolnicy trzymam za was kciki.

  • ...
    2014-03-12 09:41:29

    arrow

    jaką trzeba firmę prowadzić żeby wygenerować 100 tys straty przez kilkugodzinną blokadę skrzyżowania które i tak da się objechać... Takie z palca wyssane historie to sobie włóż, krzychu między baśnie i legendy.

  • Ela
    2014-03-12 09:29:50

    arrow

    Do Pani bb jak Pani żle w mieście proszę sprzedać sklepu kupić pareha ziemi i \"leniuchować\" na koszt państwa kto pani zabroni. Pani nie rozumie powagi sytuacji tych rolników gdyby do pani slkepu rząd zakazał chodzić klientom przez 3 lata to nie wiem czy nie protestowała by pani!! Trzeba trochę pomyśleć!!! Nie jestem rolnikiem, ale trzymam za was kciuki CHŁOPAKI!!!!

  • łosiczanka
    2014-03-12 09:19:11

    arrow

    W pełni popieram protestujących Rolników!!! Brawo, ktoś w końcu wziął sprawy w swoje ręce- ile można stać i przyglądać się jak obiboki z sejmu doprowadzają do ruiny dorobek życia wielu ludzi. Do wszystkich krytykujących mieszczuchów- ogarnijcie się!!! Gdyby nie ciężka praca tych ludzi nie byłoby co gara włożyć. Szyneczkę, kotleciki, ziemniaczki itp. to bardzo chętnie zajadacie a krytykujecie ludzi dzięki którym to macie.Rolnicy nie odpuszczajcie, jesteśmy z Wami!!!

  • ZENEK
    2014-03-12 09:17:56

    arrow

    ... JA GDYBYM PODJECHAŁ AUTEM ZA 100TYS. POD STAROSTWO I KRZYCZAŁ ŻE JEST MI ŹLE TO KAŻDY BY PUKNĄŁ SIĘ W GŁOWĘ. BIEDY NIE MAJĄ. MI JAK JAKIŚ BIZNES NIE IDZIE TO NIKOGO TO NIE OBCHODZI , A ROLNIKOWI NALEŻY SIĘ ODSZKODOWANIE BO SUSZA BO NIEURODZAJ ITP. MI JAK COŚ NIE IDZIE TO PO PROSTU DOSTAJĘ PO ... I TYLE , SZUKAM INNEGO ZAROBKU. MOŻE ROLNIK TEŻ POWINIEN SIĘ PRZEBRANŻOWIĆ. ROLNIKU JAK NIE ŚWINIE TO MOŻE BYCZKI POSTAW.

  • Konek z okolic
    2014-03-12 09:07:47

    arrow

    Nie p......... głupot. Jak byście gadali gdyby każdy z waszej rodziny został zwolniony z pracy bez środków do życia przez pół roku i nie wiadomo czy nie przez kolejne 3 lata. Nie wiecie jakie są powody, a gadacie jak byście stali tam obok. Nie mówię że w mieście jest łatwiej, tylko że w mieście praca jest umysłowa i można się nabawić nerwicy, a rolnik pracuje fizycznie i dorobi sobie kręgosłup który w wieku 50 lat nie nadaje się do NICZEGO. a żyć jakoś trzeba!!! Nie oceniam nikogo, ale zamiast ganić i osądzać to Wspierajmy ich chociaż w tych ciężkich chwilach!!!

  • aa
    2014-03-12 08:58:00

    arrow

    JESTEM ZA ROLNIKAMI!! !!!!!!!!!!!!!! a te niby mieszczuchy jakby rolników niebyło to by zgłodu popadali i nie miałoby co sie przeterminować!! !!!!!

  • okolice
    2014-03-12 08:51:16

    arrow

    jestem za rolnikami! tracą ogromnie pieniadze przez ta `sfere buforowa`, gdyby nie oni byscie g***o mieli, mieszczanie.hahaha. owszem blokowanie ruchu nie jest moze najlepsza metoda, ale oni przez to chcą zwrócić na siebie uwage. jak to sie mówi: Problem istnieje, ale nie obchodzi nas dopóki nas nie dotknie. Tak samo jest i tym razem.
    rolnicy góra! pozdrawiam

  • DAMIAN
    2014-03-12 08:48:55

    arrow

    POWINNI CALA POLSKE ZABLOKOWAC!!! I Z BECZEK GNOJOWICE LAC JAK RZAD NIE UMIE SWOIM POMOC A W UKRAINE NOSA SADZI! TAK DALEJ!!!!

  • polka
    2014-03-12 08:38:45

    arrow

    Henryk tobie powinni dać wysoki mandat! Za debilizm. Ci ludzie są naprawdę zdesperowani a nasz rząd potrafi tylko Ukraińcom pomagać- tym samym którzy mordowali na Wołyniu polskie kobiety i dzieci. Powinni na Wiejskiej w Warszawie wylać parę beczkowozów gnojówki. Te tuczniki z rządu ucieszyłyby się że mają basen blisko koryta. ROLNICY JESTEM Z WAMI CAŁYM SERCEM! WALCZCIE I SIĘ NIE PODDAWAJCIE!!!

  • do bb
    2014-03-12 08:30:42

    arrow

    Skoro tak Pani źle to proszę kupić sobie trochę ziemi i rolniczyć. I będzie KRUS, nie będzie rozliczania Vat-u. Skoro tak na wsi dobrze to niby dlaczego tak wielu młodych ludzi z niej ucieka. I nie twierdzę że w mieście jest tak dobrze, bo wszędzie trzeba pracować, ale niech mi nikt nie mówi, że praca rolnika jest prosta, łatwa i przyjemna...

  • Henryk
    2014-03-12 08:04:34

    arrow

    pewnie mandaty były za niskie dla tej bogatej grupy społecznej

  • Marność nad marnościami
    2014-03-12 07:49:51

    arrow

    Nic nie osiągną. Niech dziękują że są tak łagodnie traktowani. Powinny przyjechać dwa opancerzone wozy i rozepchać tą blokadę. Cierpią wszyscy okoliczni mieszkańcy, nie wspominając już o kierowcach ciężarówek. Jak przyjedzie Piątek to też nic im nie obieca. Pozdrowienia dla mojej Żony Asi :)

  • staś
    2014-03-12 07:46:55

    arrow

    takie panoeie policjanci karzą polskiego chłopa tak bo on mandat przyjmie a czemu za łobuzów i pijaczków w parku się nie biorą darmozjady onaro

  • bb
    2014-03-12 07:43:34

    arrow

    bo to jest piknik. Rolnicy maja czas, moga postać na drogach ze swoimi 'nędznymi" maszynami. Oni nic nie tracą - co najwyżej mogą jeszcze więcej wydoić z budżetu.
    Ja tez pójde protestować - własnie musiałam wycofać ze sprzedaży towar za około 500 zł - przeterminował się. Codziennie cos sie terminuje i trzeba wyrzucić. Wezme więc wózki skjlepowe i pójde na blokadę, niech rząd wprowadzi skup interwencyjny, aby sklepy w razie braku klientów na dany towar, mogły go sprzedac "rządowi". Dlaczego mamy ponosic straty, niech rząd zatroszczy się o obywateli.Albo przynajmniej pozwoli przejść na KRUS, zniesie rozliczanie z VAT i dochodowy od przedsiębiorstw. Wtedy dam sobie radę i zamiast jeździć 20 letnim złomem kupie sobie cos w cenie takiego traktorka.
    Czy ja jestem obywatelem gorszej kategorii? Chyba nie. Bo w dodatku jestem jeszcze pracodawcą i to rzetelnym. Ciekawe, który z tych rolników sam lub tylko z rodziną prowadzi gospodarstwo. Ilu z nich zatrudnia do prac dorywczo osoby bezrobotne, nie dając im nawet śmieciówki?
    Krzyczcie głośnie, domagajcie się kolejnych dotacji z kieszeni podatników, krzyczcie, może w końcu ktoś zrobi porządek z przywilejami dla tej grupy społecznej.
    I nie mówcie mi o ciężkiej opracy rolnika i leniuchujących mieszczuchach. Skoro w mieście tak dobrze a na wsi źle, to sprzedajcie swoje majątki i przenieście się do miasta. Zalozycie sobie firmy i posmakujecie "miejskiego dobrobytu".

  • krzych
    2014-03-12 06:55:28

    arrow

    Ta blokada spowodowala 100tys straty dla mojej firmy.mam zdjecia i dane osób blokujacych i wystapie z powództwem do Sądu.

  • J23
    2014-03-12 06:45:28

    arrow

    Wiadomość z ostatniej chwili. Jedzie 15 busów policyjnych z oddziałami prewencji, armatka wodna i cieżki sprzęt do usuwania zatorów na drodze. Wyjechali o 06.30

  • aaaa
    2014-03-12 00:18:48

    arrow

    a po co były mandaty dla rolników? po 15.00 było by po wszystkim. Mandaty dla rolników zaostrzyły sytuację.

  • aaaa
    2014-03-12 00:05:06

    arrow

    Informacja pewna i sprawdzona Rondo w Siemiatyczach nie jest zablokowane Tam nikogo nie ma

  • dorota
    2014-03-11 23:12:44

    arrow

    jestem za rolnikami

  • dorota
    2014-03-11 23:12:42

    arrow

    jestem za rolnikami

  • łosiczanin w warszawie
    2014-03-11 22:19:20

    arrow

    orientuje się ktoś jak wygląda obecnie sytuacja tam? te holowniki faktycznie się pojawiły?

  • bedzie gorąco
    2014-03-11 20:58:41

    arrow

    W stronę Łosic jadą radiowozy Policji i holowniki . Może być ciekawie

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


Co, gdzie, kiedy

w lewoKwiecień 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Najnowsze Informacje