R E K L A M A



SOKOŁÓW

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Protest przeciwko likwidacji Biura Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. w Sokołowie Podlaskim
2015-01-23 22:12:31 Artykuł czytany 4174 razy


Pracownicy Biura Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. w Sokołowie Podlaskim proszą władze samorządowe o interwencję i wsparcie ich protestu przeciwko likwidacji sokołowskiego BOK. Zamknięcie biura ma być sposobem na oszczędności, jednak dla dotychczasowych pracowników, to przede wszystkim utrata miejsc pracy, z kolei dla mieszkańców Sokołowa – kolejne utrudnienia w załatwieniu podstawowych spraw.


Jak tłumaczą w piśmie, skierowanym do władz miasta, powiatu i gmin, pracownicy sokołowskiego biura klienta, jego zamknięcie wiąże się m.in. z brakiem możliwości zawarcia umów kompleksowych na zakup i dostawę energii elektrycznej. Mieszkańcy, aby załatwić tego typu sprawy będą zmuszeni robić to drogą elektroniczną albo udać się do Wyszkowa lub Siedlec. - To także brak możliwości uzyskania duplikatów faktur za energię elektryczną oraz wyjaśnienia płatności (pozostanie tylko infolinia) – tłumaczą pracownicy, dodając, że przez likwidację BOK z pewnością wydłuży się czas podłączenia klienta np. po zadłużeniu (w chwili obecnej podłączenie realizowane jest w tym samym dniu, po zmianach czas oczekiwania zapewne się wydłuży, zawiadomienie o wpłacie będzie można wysłać tylko drogą elektroniczną).

„Musimy wziąć pod uwagę, że teren działania Posterunku Energetycznego Sokołów Podlaski jest rozległy i obejmuje głównie tereny wiejskie. Znając naszą strukturę położenia i zamieszkania naszych klientów wszyscy wiemy, że nie każdy mieszkaniec wsi ma Internet, natomiast starsi ludzie nie są w stanie posługiwać się tym narzędziem. Rozwiązania, jakie  nam proponują władze spółki PGE Obrót S.A. nie są do przyjęcia dla naszych mieszkańców. Już dzisiaj wiemy jak po konsolidacji Rejonu Energetycznego w Sokołowie Podlaskim struktura i obsługa klienta uległa pogorszeniu. Po wprowadzeniu infolinii, która miała być „złotym środkiem” dla klienta, okazała się wielką porażką. Klient nie jest w stanie dodzwonić  się  na numer 422-222-222, który jest bez przerwy zajęty a jeśli uzyska połączenie to nie jest poinformowany fachowo, gdyż pracownicy zatrudnieni w infolinii to studenci, którzy nie mają pojęcia o naszej strukturze i branży” – argumentują pracownicy z Sokołowa Podlaskiego, według których klient został pozbawiony jakiejkolwiek łączności telefonicznej ze swoim sprzedawcą energii, a w chwili obecnej traci też możliwość załatwienia jakiejkolwiek sprawy w miejscu zamieszkania.

W piśmie wskazuje się również na obecne funkcjonowanie Biura Obsługi Klienta. Czytamy, że „w  2014 roku pracownicy w liczbie 4 osób zawarły 4166 umów na sprzedaż energii elektrycznej, co daje w przeliczeniu 17 szt. dziennie, 55 tys. 874 obsługiwanych odbiorców. Reasumując, cztery osoby zatrudnione w sokołowskim BOK to pracownicy biurowi, najbardziej wydajni ludzie pracy, bo nie mogą pozwolić sobie na to, aby klient pozostał bez załatwienia sprawy na miejscu. Dlaczego ludzie, którzy dają z siebie wszystko, zostając bardzo często po godzinach pracy, łamiąc wszelkie regulaminy, kodeks pracy, dzisiaj miałyby stracić swoje miejsca pracy? Wszystkim zależy nam, aby mieszkańcy naszego miasta i wsi czuli się bezpieczni i byli otoczeni troską w każdej sprawie.”

Pismo, pod którym podpisali się pracownicy BOK w Sokołowie Podlaskim trafiło już do samorządowców, ci w większości zamierzają poprzeć protest przeciwko likwidacji biura.

(fot. archiwum. Zdjęcie z 2012 roku, kiedy pracownicy PGE w Sokołowie Podlaskim protestowali przeciwko likwidacji rejonów energetycznych)


KSkib/Sokołów Podl.  [MSz]
wykop
Nasz reporter jest do państwa dyspozycji:

Karolina Górecka
tel. 502 710 082
skibniewska@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • menel
    2015-01-29 19:38:26

    arrow

    ot i same święte katoliki jak oni współczują bliźniemu,że tracą pracę,jestem ciekaw jak sami odnosili lub odnoszą się do innych ludzi,najlepiej kogoś oczerniać poza plecami,trzeba od razu zwrócić uwagę jak ktoś się żle zachowuje wobec drugiej osoby.Kobietki jesteście debeściary,jestem z wami,obsługa jest w porzo,a każdy z nas ma czasem gorszy dzień

  • sokołowiak
    2015-01-29 09:45:23

    arrow

    Kilka razy miałem nieprzyjemność załatwiać sprawy w tym biurze. Obsługa nie była dobra i zawsze był jakaś problem. Dopiero po uniżonych prośbach panie wskazywały co i jak należy zrobić. Na prawdę źle to wspominam, ale uważam, że należało by raczej zmienić lub przeszkolić w tym zakresie personel, a nie rozwiązywać biuro. To tak jakby złamaną nogę leczyć poprzez jej amputację...

  • look
    2015-01-29 08:09:09

    arrow

    Przepisywałem umowę na licznik w BOK Sokołów, uzyskałem też fachowe informacje, jestem pozytywnie zaskoczony miłą i rzetelną obsługą. Miałem do czynienia z pozostałymi mediami i różnie z tym bywało w BOK-ach innych firm.

  • smerfetka
    2015-01-28 20:53:17

    arrow

    Czytam te komentarze i aż żal wszystkich ile w was nienawiści,ja byłam osobiście kilka razy w biurze obsługi w Sokołowie i zawsze mile byłam obsłużona

  • ben
    2015-01-28 18:59:36

    arrow

    ludziska co wy piszecie likwidacja biura obsługi klienta wiąże się z utrudnieniami dla naszego regionu
    Jeżdżenie do legionowa czy Wyszkowa żeby podpisać umowę lub ją zaktualizować czy złożyć reklamacje. Narzekacie na to co macie na miejscu .

  • klient
    2015-01-28 14:05:06

    arrow

    Taka racja pracowały mocno na swoją opinię. Jeżeli przychodzą starsi ludzie i zamiast pomóc pokierować skutecznie doradzić itd. Na każdym kroku odpowiada się warczącym głosem o dokumenty i żadnej pomocy... To co tu teraz się dziwić..

  • Piotr
    2015-01-28 11:14:12

    arrow

    powiem tak, każda likwidacja miejsc pracy w obecnych czasach nie jest miłą sprawą ale, biorąc pod uwagę chociażby sytuację której ostatnio byłem świadkiem zastanawiam się czy pracownicy sami nie kopią sobie dołków takim zachowaniem wobec nas - klientów. Siedziałem w kolejce gdzie prócz mnie było jak zwykle sporo innych osób i co najśmieszniejsze prawie każdy ustawiał się do stanowiska tej czarnej Pani nie wiem jak ma na imię bo nie pamiętam chyba Dorota (nie dam sobie uciąć ręki) byłem zdenerwowany bo równie dobrze mogla ich obsługiwać owa Pani trzecia o której chyba mowa była wyżej, i wtedy szło by sprawniej, niestety - gdy usłyszałem jakim lekceważącym tonem posługuje się ta Pani i jaką łaskę robi z udzielenia pomocy to wcale się nie dziwiłem że ludzie wolą poczekać i uzyskać miłej i fachowej porady.

  • użytkownik
    2015-01-26 19:58:07

    arrow

    Zlikwidowano BOK w Węgrowie, teraz likwiduje się w Sokołowie. Szczerze mówiąc dla nas będzie jeszcze gorzej. Wprawdzie między obydwoma miastami jest mała odległość, ale było bardzo trudno, gdy trzeba było coś załatwić. Z pracy trudno się "wyrwać", a po godzinach nie było po co jechać. W weekendy nie pracowali. To i o załatwienie spraw związanych z umowami było trudniej.
    A teraz - ostatni gasi światło. Ta część Mazowsza robi się coraz większym zadupiem (sorry za słownictwo). COFAMY SIĘ w rozwoju.
    I jak zwykle wszystko obija się na odbiorcach, użytkownikach - szarych człowieczkach.
    Będziemy stawiać wiatraki przydomowe - przynajmniej nie będzie kłopotu z BOK:))

  • Cotam
    2015-01-26 18:35:06

    arrow

    Ot współczujący, że lidzie tracą pracę, a niech to...przecież nie spadną koszty obsługi, nie łudźcie się. Nam wręcz zwiększa się kiedy przyjdzie jechać do jednego z dwóch miast.

  • odbiorca
    2015-01-26 08:07:38

    arrow

    Poznajcie ich zarobki tych niby rządzących, niech oni się martwią odstawki od korytka, niektórzy próbowali startować na radnych, otrzymali ocenę i czas na emeryturę a nie udawać najmądrzejszego Panie Ż.

  • Gudłaj
    2015-01-25 22:59:04

    arrow

    Tu trzeba protestować przeciwko polityce klimatycznej, a nie kto ma wystawiać faktury!

  • retukk
    2015-01-25 16:17:06

    arrow

    Dla mnie to i ten budynek można zrównać z ziemią aby tylko prąd był tańszy dzięki temu...

  • warcholostwo
    2015-01-25 09:58:23

    arrow

    Byłem tam raz niestety do przyjemnych spotkań nie należało te spotkanie. Niech się teraz nie dziwią że ich powieźli. A gdyby służyli pomocą uprzejmością to może by zostały a po takim warcholstwie to nie ma co płakać.

  • Piotrek
    2015-01-24 19:11:25

    arrow

    Niech ta pani( trzecia od wejścia) w dziale obsługi pomaga ,a nie zawsze problem itp. Pójedzie teraz robić normalnie to zobaczy....

  • abc
    2015-01-24 07:21:23

    arrow

    Jak 4 panie nowe umowy sporządziły odbiorca - PGE s.a. - to co mają robić ? W teren z pogotowiem nie pojadą . Spółka akcyjna ma przynosić zyski takie prawo rynku , zresztą akcje s-ki dostały ...

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


Sokołów Podl.

w lewoKwiecień 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
foto

The Best of Voci Cantati
2021-12-28 07:31:19 Kategoria: Kultura

W 2021 roku Voci Cantati obchodzi swój jubileusz. To już 10 urodziny! 10 lat na scenie to spory bagaż dorobku i osiągnięć, a także liczne projekty muzyczne.

więcej »

Kondolencje

Najnowsze Informacje