w dniach 13 -16 listopada 2018 r.
Bialskie Centrum Przedsiębiorczości i Aktywności Obywatelskiej
zaprasza do udziału w wydarzeniach
13-14 LISTOPADA
STARTUP SHAKER e-commerce – dwudniowe warsztaty, podczas których uczestnicy stworzą
i rozwiną pomysł na biznes w zakresie sprzedaży produktów w Internecie.
Podczas Startup Shakera uczestnicy nauczą się:
- prezentować swoje pomysły w taki sposób, aby zaciekawić potencjalnych partnerów lub inwestorów,
- tworzyć wizytówki, ulotki, plakaty, filmiki promocyjne, strony internetowe i prototypy aplikacji,
- prowadzić komunikację w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i Snapchacie,
- oszacowywać nakłady inwestycyjne, koszty i przychody swojego biznesu.
UDZIAŁ BEZPŁATNY - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA – ZAPISY: 83 341 69 71, 83 341 69 42
Prowadzący:
Pan Michał Misztal
Jeszcze w trakcie studiów rozpoczął przygodę z biznesem akademickim pełniąc funkcję dyrektora Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy SGGW oraz przy Uczelni Łazarskiego . Opiekował się ponad 600 startupami. Pod jego opieką znajdowały się wszystkie 11 inkubatorów województwa mazowieckiego. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących, przeprowadził setki godzin doradztwa. Konsultant kilkudziesięciu procesów inwestycyjnych,
z których kilkanaście zakończyło się powodzeniem.
Pan Konrad Kaczmarczyk
Przedsiębiorczość i niekonwencjonalne rozwiązania ma we krwi. Przygodę z własnym biznesem rozpoczął bardzo wcześnie. Doświadczenie zdobywał, prowadząc firmę odzieżową „NPFS”
i technologiczną, która zajmowała się tłoczeniem oleju. Obecnie prowadzi platformę doradztwa kadrowego – EastWorkers, specjalizującą się w zakresie: legalizacji pobytu, formalizacji zatrudnienia i planowania cyklu życia pracownika w przedsiębiorstwie oraz Firmę Brandingową specjalizującą się w branży e-commerce. Na co dzień w ramach fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości wspiera przedsiębiorców w zakresie doradztwa biznesowego.
12 listopada 9:00 – 15:00 (Urząd Miasta, sala 102)
- wprowadzenie do programu - opis zadań, które będą mieli wykonać uczestnicy
- kreowanie pomysłu na biznes, określenie odbiorców, analiza konkurencji,
- przygotowanie oferty, plan finansowy,
- tworzenie sklepu internetowego – oferta, dane kontaktowe, logo.
13 listopada 9:00 – 15:00 (Urząd Miasta, sala 102)
- opracowanie reklamy, opracowanie strategii marketingowej, artykuł na bloga
- tworzenie profili w mediach społecznościowych, planer słów kluczowych Google
- opracowanie prezentacji sprzedażowej
- planowanie i tworzenie zespołu, ogłoszenie o pracę,
- prezentacja pomysłu.
15 LISTOPADA
9:00 – 12:00 (20-30 osób – Urząd Miasta, sala 102)
szkolenie „Jak stworzyć dobrze prosperującą firmę i nie dać się konkurencji.”
Jakie błędy powodują, że 90% polskich przedsiębiorstw zostaje zamknięta w ciągu pierwszych dwóch lat działalności, i jak tych błędów się wystrzegać.
Czym jest strategia i jakie ona ma znaczenie dla biznesu. Czyli, krok po kroku, jak zamienić swój biznes w bardziej dochodowy za pomocą prostych narzędzi.
Jak się rozwijać kiedy wszyscy inni zamykają lub ograniczają działalność. (praktyczne ćwiczenia)
Jak zyskać dodatkowy czas na rozwijanie własnej działalności pomimo nawału obowiązków i nie zostać niewolnikiem własnego biznesu.
12:00 – 15:00 – doradztwo
UDZIAŁ BEZPŁATNY - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA – ZAPISY: 83 341 69 71, 83 341 69 42
Prowadzący:
Pan Jacek Pytka – absolwent prawa, przedsiębiorca, właściciel dwóch firm, od 7 lat prowadzi szkolenia dla grup sprzedażowych i przedsiębiorców.
9:00 – 15:30 – doradztwo zawodowe (Urząd Miasta sala obsługi stanowisko nr 17)
doradca zawodowy Powiatowego Urząd Pracy
16 LISTOPADA
9:00 – 13:00 (18-22 osób – Urząd Miasta, sala 102)
warsztaty „Pomyśl o przyszłości - Stwórz swój Biznes Plan”
- Po co jest potrzebny dokument BP? -(opis przedsięwzięcia)
- W jaki sposób ocenić wpływ czynników zewnętrznych na przedsięwzięcie? (narzędzia praktyczne)
- Racjonalność przedsięwzięcia – analizy marketingowe.
- co zrobię?
- w jakiej cenie zaoferuję na rynek?
- jak to sprzedam?
- w jaki sposób poinformuję klienta?
- Plan inwestycyjny i kadrowy.
- Opłacalność czyli plan ekonomiczno-finansowy przedsięwzięcia.
- Podsumowanie warsztatu.
13:00 – 15:00 – doradztwo
UDZIAŁ BEZPŁATNY - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA – ZAPISY: 83 341 69 71, 83 341 69 42
Prowadzący:
Pani Halina Obel – trener, mentor , konsultant biznesu. Prowadzi aktywną działalność biznesową
w zakresie doradztwa i szkoleń dla małych i średnich firm oraz osób rozpoczynających własną działalność gospodarczą a także kieruje własną działalnością gospodarczą
Inf. pras.
[MSz]