R E K L A M A



ŁUKÓW

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Łuków: burmistrz odpowiada radnym z klubu PiS
2020-10-09 08:50:04 Artykuł czytany 1796 razy


Burmistrz Piotr Płudowski zwołał w czwartek, 8 października kolejną konferencję prasową. Tym razem dotyczyła planów modernizacji Placu Narutowicza. Burmistrz spotkał się z mediami, aby odpowiedzieć na pismo radnych klubu PiS, którzy chcą aby zrezygnowano z likwidacji miejsc postojowych na placu.


Jak mówił na spotkaniu z mediami burmistrz Płudowski, koncepcja modernizacji palcu ma polegać właśnie na tym, aby oddać to miejsce mieszkańcom, i aby nie były tam najważniejsze samochody. Zapewniał również, że w zamian za to, że z placu zniknie 31 miejsc postojowych, to pojawią się nowe w jego najbliższej okolicy. Już prowadzone są rozmowy o wydzierżawieniu dwóch działek przy ul. Konwiktorskiej, gdzie może powstać nawet 50 miejsc postojowych. Mieszkańcy mogą też już korzystać w niedzielę i święta z parkingu przy Urzędzie Miasta.


Burmistrz odpowiadał radnym za pośrednictwem mediów, bowiem jak twierdzi - pismo, które skierował do niego klub PiS dotarło w tym samym czasie także do "niektórych mediów"...






AKup/Js
wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Anna Kupińska
tel. 509 310 762
lukow@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • ile?
    2020-10-19 12:29:28

    arrow

    Ile można zatrudnić pielęgniarek, a ile salowych za pieniądze podatnika, które idą na uposażenia "niezbędnych" dyrektorów od spraw nie mających nic wspólnego z dobrem pacjenta w łukowskim szpitalu? Na pierwszej linii ognia braki w personelu, za to po pokoikach za komputerami...

  • temat nie zastępczy
    2020-10-19 09:36:19

    arrow

    .Wyrażnie napisane na stronie ŁOK ile kosztuje nowy projekt.U uczciwych wszystko kosztuje za podatnika kasę.Jak będzie brakowało to nastepna podwyżke wymysla Jak tam w pec nowy pan prezes, coś cicho z jego pracowitościa i kompetencjami Może cos redaktorzy napiszą czy jest już projekt ekociepłowni i ile kosztuje.Dwa lata przeszło a pan emeryt zbija naszą kasę za nic.

  • plac Narutowicza
    2020-10-18 22:21:23

    arrow

    Temat zastępczy

  • @@Po pierwsze
    2020-10-18 21:38:03

    arrow

    Kłam łajdaku, kłam. Kłamstwo to jedyne co ci wychodzi. Szybciej ty uschniesz niż ten dąb.

  • @Po pierwsze
    2020-10-18 20:21:40

    arrow

    A tam beton beton i uschnięty dąb wolności.. brawo Darek i Rysiek i Zygmunt . Bo jest gdzie starego passata posadzić . Popieram apel poprzednika niech pokaza stary projekt i ekspert go omówi.

  • Po pierwsze uczciwość
    2020-10-18 20:04:01

    arrow

    Poprzedni projekt 35000 PLN
    Obecny 105000 PLN
    Koszt realizacji poprzedniego 250000 PLN
    Koszt realizacji obecnego według zapowiedzi Płudowskiego nawet 6000000 PLN

  • samochwalcy
    2020-10-18 17:30:48

    arrow

    Tak miało byc pięknie uczciwie oszczednie bez podwyż

  • Fakty same mówią za siebie
    2020-10-18 11:49:22

    arrow

    Robienie na siłę czegoś aby móc się czymś pochwalić. A nie "daj Boże" sby przyznać rację poprzednikom i realizować nieswoje projekty. Poza tym wszystko droższe, nawrt kilkukrotnie np. projekt Palcu Narutowicza. Poprzedni projekt z 2018 r. kosztował ponad 30 000 zł, a obecny ponad 100 000. I nic nie zmienią głupie tłumaczenia na sesjach, w mediach i na FB.

  • Fakty same mówią za siebie
    2020-10-18 11:48:04

    arrow

    Robienie na siłę czegoś aby móc się czymś pochwalić. A nie "daj Boże" sby przyznać rację poprzednikom i realizować nieswoje projekty. Poza tym wszystko droższe, nawrt kilkukrotnie np. projekt Palcu Narutowicza. Poprzedni projekt z 2018 r. kosztował ponad 30 000 zł, a obecny ponad 100 000. I nic nie zmienią głupie tłumaczenia na sesjach, w mediach i na FB.

  • Józek
    2020-10-17 22:25:51

    arrow

    popieram ixer, stop betonozie, w miescie cieszy każde drzewo i zieleń a przeraża betonowe place. Wydanie paru milinów aby coś zrobić. Może poprawić tak jak jest wykorzystując istniejącą i poprawiając istniejącąprzyrodę

  • Ciekawski
    2020-10-17 21:36:18

    arrow

    A czy to ten poprzedni projekt nie przewidywał ukrócenia znacznie zieleni ? i to w taki sposób że mógłby być zagorozny nawet dąb wolności ? Ja tak slyszalem już kilka lat temu - ale może to były ploty . Proszę endriu o odpowiedz bo ty chyba wszystko wiesz. Jak endriu nie napiszę to może niech urzad pokaże i omowi to specjalista z zewnątrz .

  • ixer
    2020-10-17 20:09:45

    arrow

    Proszę pojechać do Włoszczowej i zobaczyć skwer po odnowieniu, idą z duchem czasu i porzucają betonozę....https://noizz.pl/design/remont-rynku-w-polsce-bez-wycinki-drzew-wloszczowa-udowadnia-ze-to-mozliwe/0hk3tvw a jak komuś mała mieścina nie pasuje to zapraszam do Bangkoku w ścisłym centrum piękny skwer z zielenią. Ewentualnie Stolica i Plac Grzybowski ....
    Ludzie obudźcie się....betonoza była w modzie 20 lat temu....Teraz każdy od tego odchodzi. Można zrobić piękny plac na uroczystości, zachować potrzebne pomniki i nie rezygnować z zieleni....ławeczek...cienia i ochłody w upalne dni....

  • mieszkaniec
    2020-10-14 16:33:49

    arrow

    Dlaczego ta wiadomość podana na ŁOK.Ile kosztował poprzedni projekt i dobry czy trzeba było wyrzucić w błoto aż 104tys podatnika.Czy burmistrz się pytał mieszkańców o zmiane .Większośc komentarzy jest krytycznie nastawion do zmiany i to na gorsze .Jak można tak traktować społeczeństwo.Czy pan Soćko nie przegalopowalJak tak wszystko będzie nas kosztowało to miasto puścicie z torbami

  • podły typie
    2020-10-14 14:49:11

    arrow

    Ty jesteś wredny dureń a nie parafianin. Wejdź za budynek to zobaczysz ile Zygmunt ma miejsc parkingowych. Być może nawet wiesz co ci nie przeszkadza w chamskich insynuacjach byleby tylko wprowadzić poroniony pomysł likwidacji miejsc parkingowych na placu.

  • do Kasi
    2020-10-14 14:23:50

    arrow

    https://www.lok.lukow.pl/wiadomosci/2417,umowa-na-projekt-placu-narutowicza-podpisana
    To nie firma Krasuskiego

  • Czekam
    2020-10-13 08:23:23

    arrow

    Czy bedzie odpowiedz na pytanie Kasi .Nie macie odwagi odpowiedziec.Ty parafianin jak ja ksiądz.Jaki piękny.Utopić prawie 6milionów w beton to dla ciebie piękno,to szastanie naszymi pieniędzmi

  • Parafianin
    2020-10-13 06:40:07

    arrow

    To Plac Narutowicza a nie parking Zygmunta !! Zbierzmy podpisy przeciwko dyrdymałom pisowymn!


    Panie Burmistrzu Ksieze Proboszczu - działajcie i róbcie piękny Plac dla Łukowian i naszych gości

  • Zygmunt weż słownik
    2020-10-11 18:18:34

    arrow

    co to znaczy twoje kin kjych,jak będziesz pisał co nie którym rurka im nie zmięknie i ty jesteś tym dziadostwem a nie andriu czy Ryśku lizusiePisz po polsku.

  • KASIA
    2020-10-11 16:40:56

    arrow

    Czy może projekt zrobiła fima Krasuskiego ?

  • Jeszcze raz do łgarza
    2020-10-11 16:15:17

    arrow

    Zapytaj Zygmunta dlaczego stawia swoje auto na chodniku mając z tyłu dużą działkę.

  • @Łgarzu
    2020-10-11 15:32:02

    arrow

    Za budynkiem to nie jego działka i niby czemu jego auto często zastawia chodnik przy aptece?

  • rzeczywistość
    2020-10-11 13:04:00

    arrow

    Tamten projekt wszyscy widzieli bo był wielokrotnie publikowany i akceptowany przez mieszkańców. To pustynne dziadostwo obecnie proponowane podoba się tylko klakierom Płudowskiego. Nie dość, że brzydkie to jeszcze o 100% droższe.

  • słownik
    2020-10-11 10:01:40

    arrow

    a pisanie "dwuch" to nie kompromitacja?

  • Do włodarza Łukowa
    2020-10-10 23:03:50

    arrow

    Przestań się kompromitowac. Po dwuch latach widać już całkowicie nieudolnośc i brak pomysłu na miasto.

  • Zygmunt
    2020-10-10 20:35:25

    arrow

    Ten rzekomy projekt z czasów słusznie kin kjych był bardzo zły.. wiem bo widziałem jak bardzo tam zlikwidowano miejsca zielone i rozłożenie terenu było kiepskie.. także nie brońcie dziadostwa endriu i Ryśku.. pani redaktor pani poprosi o tamte dokumenty z opisem a moment zmięknie rurka co nie którym

  • Stach
    2020-10-10 10:40:44

    arrow

    Był projekt i pozwolenie na budowę Placu Narutowicza za ponad 30 000 zł. W 2019 pozwolenie wygasło. Za burmistrza Płudowskiego będzie nowy projekt za ponad 100 000 zł. Teraz nie 2 500 000 będzie wynosiła rewitalizacja placu tylko już conajmniej 4 500 000. Po pierwsze uczciwość! Po pierwsze oszczędność! Po pierwsze kompetencje!

  • co kosztuje drożej własny teren czy dzierżawa
    2020-10-10 08:52:38

    arrow

    Czy radny Baranowski żle powiedział?Na parkingu stawiają ludzie z róznych terenów nie tylko najemycy radnego Celińskiego.Pan ten powinień pomyslec ,że o zmianie projektu powinni również zadecydować mieszkancy.Decydowac to można ale o swoim prywatnym podwórku wydawać swoją kasę, a nie podatnika.To jest buta pycha tylko z czego.Co to za właściel na Konwiktorskiej.Czy to jest praca dla dobra mieszkańców.

  • Łgarzu
    2020-10-10 08:37:00

    arrow

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Zygmunt i jego najemcy mają parking za budynkiem, więc daruj sobie te chamskie insynuacje.

  • do Janku
    2020-10-10 07:32:52

    arrow

    Działkę przy Konwiktorskiej sprzedał Piotr Płudowski czyli teraz chce dzierżawić to co wcześniej sam sprzedał.

  • a to o to chodzi
    2020-10-10 06:48:35

    arrow

    Zygmunt i najemcy jego lokali nie będą mieli gdzie parkować...nie no jak tak, to burmistrzu Ty się opamiętaj!

  • Ocknij się wreszcie i przestań psuć to miasto
    2020-10-09 22:18:31

    arrow

    Płudowski zmarnowałeś dobry projekt, który był bardzo dobrym rozwiązaniem architektonicznym godzącym potrzeby różnych grup a w dodatku skonsultowanym z różnymi gremiami, zamówiłeś projekt, który jest 3 razy droższy, chcesz zafundować mieszkańcom betonową pustynię i mamisz ich jakimiś wirtualnymi miejscami na Konwiktorskiej... Co jeszcze wymyślisz aby tylko postawić na swoim bez względu na koszty.

  • www
    2020-10-09 19:35:55

    arrow

    od kogo bedzie burmistrz dzierzawił grunty za nasza kase

  • Stefan
    2020-10-09 19:26:51

    arrow

    A jeszcze bardziej miernych ma podpowiadamy...

  • Lukowiak
    2020-10-09 14:26:02

    arrow

    Kto doprowadził do sprzedaży gruntu na konwiktorskiej? To trzeba mieć nierówno w pojęciu utrzymania nieruchomości kluczowych szczególnie w centrum. Plac Narutowicza to plac a nie parking Zygmunta i tyle.

  • Janku
    2020-10-09 13:32:02

    arrow

    Teoretycznie nie musi, jednak jak zostawi taki "nieogarnięty" fragment w strefie parkingowej to zaraz radni- ci jedyni słuszni podniosą larum, że jak tak można...itp itd. Myślący zarządcy wyganiają parkingi i auta z centrów miast i tak powinno być. Po co nam smród spalin i plamy po oleju w tym miejscu, co niektórym spacer wyjdzie na dobre zamiast odpalać auto na 500metrów lub kilometr. Najlepiej przysłowiową januszową mentalność widać pod Tesco gdy na parkingu mnóstwo wolnych miejsc, a cwani inaczej kierowcy zastawiają pas ruchu przed samym wejściem.

  • Jaki to menadżer
    2020-10-09 13:18:29

    arrow

    jakie ma pojęcie o zarzadzaniu miastem .Dwa ata minęło a miasto w zastoju gdzie się nie obejrzysz.Najlepiej widac brud.

  • Janek
    2020-10-09 13:00:25

    arrow

    Kto powiedział że musi dzierżawić wspomniany teren. Należy właściwie zagospodarować swój którym dysponuje, ale do tego potrzeba trzeżwej głowy i trochę wyobrażni.

  • Janek
    2020-10-09 12:57:45

    arrow

    Kto powiedział że musi dzierżawić wspomniany teren należy właściwie zagospodarować swój którym dysponuje, ale do tego potrzeba trzeżwej głowy i trochę wyobrażni.

  • Janku
    2020-10-09 12:19:06

    arrow

    Idzie w ślady poprzednika, który fragment bulwaru też na dzierżawionym zlokalizował. I nie zapomnijmy kto sprzedał kawałek gruntu, który obecny musi dzierżawić pod parking.

  • Bm
    2020-10-09 11:48:30

    arrow

    Oby tylko Łukowskim zwyczajem nie zamieniono tego placu w betonozę z jednym rachitycznym drzewkiem.

  • Komentarz
    2020-10-09 11:15:07

    arrow

    Burmistrz otrzymuje pismo, które trafia do wybranych mediów i organizuje spotkanie z mediami żeby odpowiedzieć na owo pismo. Jeszcze tym się chwali. No miszcz medialnego przekazu i pijaru

  • Mieszkaniec
    2020-10-09 11:11:00

    arrow

    Jestem jak najbardziej na tak. Łuków to nie jest jakaś metropolia że nie można się 100metrów przejść. Nauczyli się wszędzie ... wozić pod same drzwi.

  • Janek
    2020-10-09 11:07:35

    arrow

    Panie burmistrzu czy rozróżnia pan inwestowanie na terenie dzierżawionym? mając własny. Wygląda na to że nie ma pan zielonego pojęcia. Mierny z pana menadżer miasta ŁUKOWA.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łuków

w lewoKwiecień 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kondolencje

Najnowsze Informacje