- Zależało nam, aby doskonałej jakości miody z Podlaskiego były łatwo dostrzegalne dla klienta, a jednocześnie, aby pszczelarze uzyskali dostęp do bardzo prostego i wiarygodnego systemu promocji i ochrony – wyjaśnia Stanisław Derehajło, Wicemarszałek Województwa Podlaskiego. - Każdy, kto kupi „Miód podlaski” z naszą etykietą ma pewność, że nabywa produkt od lokalnego pszczelarza, który sam doglądał swych pszczół. Każdą pasiekę odwiedzają nasi pracownicy, a wyniki wizytacji będą dostępne na stronie Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego – wyjaśniał.
W komplecie są etykieta, banderola oraz odpowiednia zakrętka - w wariancie białym i czarnym. Pszczelarze mogą wybierać spośród następujące rodzajów zestawów (zostaną uzupełnione o indywidualne dane producenta):
- Miód podlaski,
- Miód podlaski nektarowy wielokwiatowy,
- Miód podlaski z terenów leśnych,
- Miód podlaski nektarowo-spadziowy.
Nabór trwa do 15 lutego, o przyznaniu zestawów „Miód podlaski” decyduje kolejność prawidłowo wypełnionego zgłoszenia. Więcej informacjimożna uzyskać pod nr tel. 85 66 54 826 bądź adresem produkty@wrotapodlasia.pl
System identyfikacji wizualnej „Miód podlaski” powstał w celu popularyzacji produktów lokalnego pszczelarstwa, mając na względzie tworzenie warunków do rozwoju obszarów wiejskich z uwzględnieniem ich promocji. Jest to inicjatywa o charakterze partnerskim, która ma za zadanie z jednej strony promować lokalne produkty poprzez markę Województwa Podlaskiego, z drugiej zaś promować region poprzez wartościowe produkty. Dodatkowym walorem systemu jest zapoznawanie pszczelarzy z zasadami prawidłowego etykietowania oraz z szeroko rozumianą promocją jakości żywności.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
źródło: UMWP
Foto: Marcin Nawrocki / UMWP
ABol [MSz]