R E K L A M A



ŁUKÓW

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Czy to koniec łukowskich Orląt?
2019-01-28 21:33:02 Artykuł czytany 1774 razy


Członkowie ŁKS Orlęta Łuków, którzy spotkali się po przerwie na Nadzwyczajnym Walnym Zebraniu Klubu, nie wybrali prezesa ani zarządu. Nikt nie zgłosił wniosku o kolejną przerwę. Spotkanie zostało zakończone. I rodzi się pytanie: co dalej z łukowskim klubem Orlęta, którego historia sięga 1923 roku?


Przypomnijmy. W piątkowe popołudnie 25 stycznia rozpoczęło się Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków ŁKS Orlęta Łuków. Zwołał je kurator klubu Sławomir Rzymowski. Celem zebrania było wybranie prezesa i Zarządu Klubu. W walnym zebraniu, na którego przewodniczącego wybrano Zdzisława Skrzyneckiego, brało udział 43 osoby. Po długim i pełnym emocji wstępie rozpoczęto zgłaszanie kandydatów na prezesa. Padły dwa nazwiska: Arkadiusza Kaszni i Ireneusza Goławskiego. Żaden z nich nie wyraził zgody. Ale po kolejnej emocjonalnej dyskusji padł wniosek o ogłoszenie przerwy w obradach. Zdecydowano, że potrwa ona do poniedziałku 28 stycznia, do godziny 17.00. (http://www.podlasie24.pl/lukow/sport/orleta-lukow-czy-to-maszynka-ktorej-juz-nie-mozna-naprawic-28d4d.html)

28 stycznia, o godzinie 17.00 zebranie zostało wznowione. Nie było już 43 osób. Przyszła grupa licząca niespełna 30 osób. Rozpoczęto w miejscu, w którym przerwano, czyli w puncie wybór prezesa. Przewodniczący Zdzisław Skrzynecki zgłosił kandydaturę Ireneusza Goławskiego. On wystąpił przed członkami zebrania z długą przemową, w której przedstawił swój punkt widzenia na działalność klubu. Mówił m.in. że z rozmów, które przeprowadził wynika, że aby klub mógł dobrze funkcjonować potrzeba pół miliona złotych. I stwierdził: „Ja się tego nie podejmę. Żeby to dobrze zrobić, mam za mało czasu”. Ale po tych słowach nadal zachęcał obecnych na zebraniu do dyskusji: „Pogadajmy, pokłóćmy się, zbudujmy coś nowego”.

I dyskusja się wywiązała. Kurator Sławomir Rzymowski przekonywał, że jest szansa dla klubu. Muszą się tylko znaleźć kompetentni ludzie do jego prowadzenia. Głos zabrał też Przemysław Wereszczyński, członek stowarzyszenia i radny miejski. On odniósł się do – jak to określił – zarzutów, że to on nalegał na utworzenie dwóch nowych drużyn, co spowodowało podniesienie kosztów funkcjonowania klubu. Jak przekonywał, to przecież inwestycja w młodzież. Stwierdził natomiast, że koszty generuje sekcja podnoszenia ciężarów. I przypomniał, że w ubiegłym roku klub musiał zapłacić karę za jednego z zawodników, który wypożyczony z innego klubu reprezentując Orlęta, został „przyłapany na dopingu”.

Po tym wystąpieniu Ireneusz Goławski poprosił o przerwę. I podczas tej przerwy doszło do dyskusji, która nie była protokołowana. Coś próbowano ustalić. Ale jak się później miało okazać, niczego nie ustalono.

Kiedy wrócono do obrad, głos zabrał Robert Dołęga, również radny i również członek Stowarzyszenia, który prowadzi sekcję podnoszenia ciężarów. Wyjaśniał, że zawodnik został ukarany za palenie marihuany, o czym on nic nie wiedział. Mówił też, że sekcja świetnie się rozwija, a jego zawodnicy zdobywają medale.

Po wystąpieniu Roberta Dołęgi głos ponownie zabrał Zdzisław Skrzynecki i ponownie zgłosił na prezesa kandydaturę Ireneusza Goławskiego. Ten zaś odpowiedział: nie. Innych kandydatów nie zgłoszono. Zdzisław Skrzynecki zamknął zebranie.

Co dalej? Pytany o to kurator Sławomir Rzymowski mówi: „Ja kończę pracę w tej roli 31 stycznia. Złożę jeszcze wniosek do konkursu ogłoszonego przez miasto, gdzie na działania, które prowadzi klub przeznaczone jest 350 tys. zł. Złożę też sprawdzanie do Sądu”. Pytany natomiast o to, czy wyrazi zgodę aby nadal pełnić funkcję kuratora, odpowiedział, że nie.


Czy brak prezesa i zarządu oznacza koniec Stowarzyszenia ŁKS Orlęta Łuków, a tym samym koniec łukowskich Orląt? Czy Starostwo Powiatowe jako organ nadzorujący  stowarzyszania złoży kolejny wniosek do sądu o ustanowienie kolejnego kuratora? Czy władze miasta po rozstrzygnięciu konkursu będą miały z kim podpisać umowę o przekazaniu 350 tys. zł? Co z piłkarzami, zapaśnikami, sztangistami i siatkarzami? Co z drużyną seniorów, która gra w IV lidze? To pytania, na które w najbliższych dniach postaramy się uzyskać odpowiedzi. Tylko kto ich udzieli? Czy będą to członkowie Stowarzyszenia ŁKS Orlęta Łuków? Zobaczymy.












AKup  [MSz]

wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Anna Kupińska
tel. 509 310 762
lukow@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • wstyd
    2019-01-30 10:22:01

    arrow

    3 radnych miejskich 1 radny powiatowy i nie potrafią wypracować pomysłu na klub...... LITOŚCI kogo MY wybieramy

  • Kolega
    2019-01-30 09:03:44

    arrow

    Kolego Przemku co do eielkich sprzedazy zawodników w latach 90 . Poeinieneś pamiętać ,że pod koniec lat 90 Orlęta upadły i to właśnie te pieniądze do tego doprowadziły . Pieniądze psują ludzi . Podobna sytuacja teraz tylko pieniądze z miasta od lat wpompowywane w Orlęta .

  • Do poprzednika
    2019-01-30 06:37:33

    arrow

    Popieram... Niekompetencja pegona i werego oraz kierowanie się niskimi pobudkami by tylko ich słowo było naj... aż poraża... Kompromitacja po całej linni!

  • Do poprzednika
    2019-01-30 06:37:30

    arrow

    Popieram... Niekompetencja pegona i werego oraz kierowanie się niskimi pobudkami by tylko ich słowo było naj... aż poraża... Kompromitacja po całej linni!

  • Do poprzednika
    2019-01-30 06:37:28

    arrow

    Popieram... Niekompetencja pegona i werego oraz kierowanie się niskimi pobudkami by tylko ich słowo było naj... aż poraża... Kompromitacja po całej linni!

  • Kibic 4
    2019-01-30 05:17:44

    arrow

    Dobrze , że na wsiach czekają na naszych chłopaków i byłego trenera z większą kasą niż w Orlętach . Dzięki chłpaki za grę .

  • Na jutrzejszej sesji Rady Miasta Łuków
    2019-01-29 20:13:54

    arrow

    Pogonowski i Wereszczyński powinni złożyć mandaty radnych bo to w dużej mierze ich wina. Ich bezradność aż kole w oczy.

  • puik
    2019-01-29 18:15:00

    arrow

    Orlęta już dawno należało rozwiązać. Ten klub to wstyd i totalny obciach dla miasta. Generuje koszty za które wszyscy płacimy,

  • rewizor
    2019-01-29 15:08:21

    arrow

    A co w tym klubie robi KOMISJA REWIZYJNA ?
    100 000 zobowiązań, gdzie była komisja jak powstawały długi.Dlaczego na Walnym organ kontroli wewnętrznej nie ustosunkował się do tej sprawy. Jak nie wiadomo czego dotyczą zobowiazania, wobec kogo i za co, to jak w takiej sytuacji szukać chetnego na Prezesa.

  • mieszkaniec
    2019-01-29 14:45:17

    arrow

    W tej sytuacji tyko burmistrz może uratować bądź pogrążyć Orlęta. na razie zamiast koła ratunkowego jeszcze "tonącego okłada kijem".
    a gdzie obietnice wyborcze dotyczące Orląt?

  • taka prawda
    2019-01-29 14:31:25

    arrow

    to prawda, kurator nie musiał do ostatniej chwili zwlekać ze zwołaniem walnego - mógł to zrobic we wrzesniu, w listopadzie albo grudniu, żeby zobowiązania się nie generowały. Każdy dzień kalendarzowy to osobodzień czyjejś pracy, 1/30 umowy wielu ludzi...

  • Pech
    2019-01-29 13:53:10

    arrow

    " właścicielem " Orląt jest pan Rzymowski i zarząd klubu . Chyba z 6 osób zostało . Oni są właścicielami długu po orlętach . Jak powiedział pan kurator pieniędzy na koncie było więcej niż zobowiązań . Należało wtedy zamknąć to wszystko .

  • Kibic
    2019-01-29 13:18:25

    arrow

    No świetna ta Alternatywa dla tegoż klubu.... Kto by się spodziewał że tak szybko można rozwalić klub od wyborów prezesa (przed wyborami samorządowymi) który zrezygnował po 2 tygodniach po to co dzieje się teraz. No Panowie Alternatywni zabrakło teraz czego werwy? chęci? Czy tego co każdy facet powinien mieć?. No teraz czekam na to kogo wskazecie za kuratora a może i prezesa?. Fajnie w ulotkach wyborczych pisać jak to jest sie np członkiem Orlat i w ulotce pisać o aktywnym wspieraniu wydarzeń sportowych. Za chwilę dzięki min wam odejdzie problem Orląt. Spotkać się przed wyborami też można np pod byłym UB na 11 listopada a potem ewentualnie różnie bywa. Niestety takie są fakty i z nimi się nie dyskutuje. Ostatni gasi światło więc oby szybko nie zgaslo gdzie indziej

  • Do Alternatywna
    2019-01-29 11:53:07

    arrow

    Trudno o większy komplement dla aktualnie rządzących miastem, obecnie mamy normalność. Cytuję: BIEDNYCH NIE STAĆ NA KRÓTKOTRWAŁE MIRAŻE Normalności. Czyli dzisiaj mamy normalność, ale jest ona miraże.

  • do do Korsarz
    2019-01-29 11:52:16

    arrow

    Powiat jest właścicielem Orląt tak jak ty właścicielem Kosmodromu.

  • na spokojnie
    2019-01-29 10:35:49

    arrow

    na prawdę dziwi mnie obarczanie samorządu za swoje problemy i swoją nieporadność. Nieważne czy burmistrzem byłby Szustek, Zemło, Płudowski, Tymoszuk czy ktokolwiek inny... jak w biznesie komuś nie idzie to też ma pretensje do całego świata tylko nie do siebie?

  • B.R.
    2019-01-29 10:31:05

    arrow

    Orlęta - 350 tys. zł , Łukovia - 25 tys. zł, Delfinek - 10 tys. zł - to zapewne podział finansów wprost proporcjonalny do ilości zawodników w każdym z klubów sportowych.I tak od kilku lat!

  • Alternatywna....
    2019-01-29 10:29:48

    arrow

    ...rzeczywistość to rzeczywistość bez klubu Orlęta , bez klubu sportowego miasta Łuków. Ta trampolina do sukcesów , popularności , trzeszczy , dziurawa i zaraz się zapadnie . ...działacze, spitalają by nie pociągnęła ich w dół w podobny niebyt , choć dla wielu , oni są symbolem upadku klubu i to trzeba zapamiętać. Potrzebny wielki reset , odnowa , trwanie w rzeczywistości drużyn podwórkowych , cierpliwość. Potrzeba nowej bazy sportowej , menadżerskiej , społecznej pracy w oparciu o poglądy tych dla których sport to idea a nie okazja do następnych hucp. Dość lewackich wiecznodziałaczy. Radykalna , głęboka , odważna zmiana to panaceum na dobro klubu i niech się nim zajmą prawnicy , księgowi i miasto a nie Boby budowniczowie. Tu musi zadziałać instytucja, która obroni to co można jeszcze a resztę na przemiał i odnowa , ze starą nazwą . Na razie czeka nas marazm, aż do powrotu do władzy realistów ,samorządowców i tych , którzy kochają sport. Alternatywna rzeczywistość musi zniknąć z naszego miasta i ten plugawy minimalizm. Biednych nie stać na krótkotrwałe miraże normalności .Dość dreptania w miejscu.

  • iade
    2019-01-29 10:20:20

    arrow

    Które stowarzyszenie, skupiające dziesiątki dzieci z Łukowa dostaje więcej pieniędzy? Łukowiacy, orkiestra dęta, Labirynt, ZHP? Każde z nich otrzymuje w konkursach ofert kilkanaście razy mniej funduszy (np. Łukowiacy - 25 000 zł w 2017 r.) i jakoś nie generują długów. Może dlatego że pieniądze idą rzeczywiście dla dzieci, a niekoniecznie na wynagrodzenia dla działaczy... Sprawa jest prosta - nie ma kasy - nie wydajemy...

  • łatwo mówić
    2019-01-29 09:57:45

    arrow

    kiedyś sekretarz obdzwonił zakłady pracy że jest potrzebna ściepa - i MZKS miał sie dobrze. Jak trzeba było zatrudnić zawodnika - to etaty się znajdywały np w łukowskim PKS. Teraz wiekszosci tych zakładów pracy po prostu NIE MA. Łuków stał się miasteczkiem drobnego handlu i usług - kto ma sponsorować, jak sklepikarz czy dekarz liczą czy im na ZUS swój i pracowników wystarczy...

  • Do Korsarz
    2019-01-29 09:54:22

    arrow

    Przeczytałem powyżej, że właścicielem klubu jest powiat. Dlaczego powiat odwraca się plecami do klubu?

  • bmx
    2019-01-29 09:20:42

    arrow

    Pan Burmistrz zapisze się wielkimi zgłoskami w historii Łukowa. Klub, który obchodził w roku poprzednim swoje 95-lecie przestaje istnieć. Jeżeli nie będzie prezesa ani zarządu Orlęta nie otrzymają żadnej dotacji bo nikt nie podpisze umowy z miastem na dotację. Wielkie brawa panie burmistrzu. A przed wyborami miało być tak pięknie. Spotkania z piłkarzami obiecanki cacanki, a teraz musicie poradzić sobie sami. Pieniądze nigdzie nie uciekają. Dotacja na klub nie była waloryzowana przez 8 lat, a rosnące koszty i inflacja oraz podwojenie ilości sekcji generowały wzrost utrzymania. Tu leży pies pogrzebany. Panie Burmistrzu, jeżeli zostawi pan klub na pastwę losu my kibice Orląt nigdy tego Panu nie zapomnimy.

  • do Korsarz
    2019-01-29 09:15:54

    arrow

    przecież miasto wspiera klub. 350 tys to ogromna kwota. Klub to stowarzyszenie, więc powinno też samo starać się o pieniążki. A jest tylko zgłaszać się do miasta i daj daj daj...

  • czyjś dobry wpis
    2019-01-29 08:53:27

    arrow

    Wiecie dlaczego nikt poważny nie chce się podjąć roli prowadzenia klubu Orlęta?, ano dlatego, bo każdy dla was zakapiory łukowskie jest zły, każdy jest podejrzewany o to, że czerpie zyski z bycia prezesem a to w rzeczywistości oznacza tylko nieustanną udrękę i wielki kłopot skąd wziąć pieniądze na opłacenie pensji licznej kadry trenerskiej i kosztów zawodów. Jeśli ktoś wie jak łatwo pozyskać pieniądze od sponsorów, których na łukowskim rynku jest jak na lekarstwo, to na pewno nie podejmie się roli prezesowania Orlętom. Który z łukowskich zakładów zechce wydawać swoje pieniądze na wątpliwą reklamę?. Kto z zamożnych Łukowian przeznaczy swój majątek aby sponsorować sport w naszym mieście?. Jeśli znajdzie się taka osoba to należy się jej wielki szacunek i wsparcie wszystkich miłośników sportu.

  • ech
    2019-01-29 08:24:44

    arrow

    I wychodzi cała znajomość rzeczy w Łukowie. Mocni w gębie są wszyscy, brać kasę to każdy, rządzić co drugi, ale poprowadzić coś z głową to nie ma żadnego. Banda nieudaczników. Mieli Rzymowskiego to go zaszczuli i nie dziw, że gość ma dość. Szanujcie ludzi, którzy coś robią, bo nikt rozsądny z Wami nie będzie chciał pracować.
    Jeszcze paru nauczycieli weźcie do rady do władzy to rozwalą to miasto w trymiga.

  • Korsarz
    2019-01-29 07:40:10

    arrow

    Skończmy z mitem ze miasto nie powinno utrzymywac Orlat. A kto to ma robic? A kto gra w klubie? Dzieci z miasta. Setki dzieci. W niedziele kto chodzi na mecze? My, łukowianie. Setki łukowian. Wole zeby syn szedl grac mecz niz siedzial z dresami na przedszkolu. Ot dlatego miasto powinno wspierac LKS ORLETA LUKOW a nie odwracac sie plecami

  • ,,,,,
    2019-01-29 06:00:56

    arrow

    aktora z Opola zabrakło , albo skończyły mu się pomysły ..... jak ten z nowym stadionem

  • obiektywnie
    2019-01-28 22:48:31

    arrow

    Płudowski zdradzil pomysł wystarczająco: klub powinien sam sobie poradzić z problemami które sam stworzył. Szanuję i popieram taką decyzję. Nie życzę sobie dotowania z moich pieniędzy wybranej grupy osób - iech stowarzyszenia od chorych dzieci też się upomną.

  • wowka
    2019-01-28 22:31:58

    arrow

    A dlaczego koniec Orlat. Nie musi tak być. Oddzielic sport od polityki, a trenerow od zarzadu. Zawiesić na rok seniorskie sekcje ktore powiekszaja zadluzenie. Dotacja i tak jest na mlodziez, wiec nie przepadnie, pieniedzy wystarczy. Co miesiac splacac po 10 tys. i za rok jest czysto. Ustalic zdrowe zasady. Chcesz- grasz, nie chcesz, to nie. Nie trzeba plakac, IV liga to przeciez nie jest jakis szczyt marzen w sporcie. Trzeba mierzyc wysoko, jak nie ta sekcja to inna, niech mlodziez trenuje i zwycieza.

  • Obserwator
    2019-01-28 22:08:23

    arrow

    Akurat Pan Irek najmądrzej mówi z wszystkich tych osób.

  • czy
    2019-01-28 21:59:27

    arrow

    aktor z tartaka znowu hamletyzował?

  • adresaci są znani
    2019-01-28 21:55:28

    arrow

    Pani Anno te pytania trzeba zadać ludziom, którzy doprowadzili do tego stanu. Na początek byłemu prezesowi a potem wszystkim członkom zarządu, który krótko funkcjonował po nim zanim po kolei zaczęli uciekać oraz ich promotorom. Czy dziś ci panowie też triumfalnie krążyli po sali, czy ich wcale nie było. A pan Płudowski zdradzi w końcu swój pomysł na Orlęta, który podobno miał w czasie kampanii? Mam nadzieję, że tym pomysłem nie jest likwidacja klubu.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
foto

Noc Świętojańska w Gródku nad Bugiem
2019-06-15 10:25:35 Kategoria:

Gródek nad Bugiem 22 czerwiec 2019

więcej »
foto

OGIEŃ I WODA Z JANEM KOCHANOWSKIM
2019-06-15 10:13:51 Kategoria:

GRÓDEK NAD BUGIEM 15 / 16 czerwca 2019

więcej »
foto

Roll-up – najpopularniejsze wymiary i wzory
2019-06-07 09:41:24 Kategoria:

Roll-up to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Przyda się niemal każdej firmie – wykorzystasz go zarówno w siedzibie przedsiębiorstwa, jak i podczas...

więcej »

Łuków

w lewoCzerwiec 2019w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1

ŁUKÓW, 01.06

Gmina Krzywda: rodzinny festyn z okazji Dnia Dziecka

więcej »

ŁUKÓW, 01.06

Gmina Adamów: Najlepiej z Rodziną

więcej »

ŁUKÓW, 01.06

Łuków: zawody wędkarskie dla dzieci i młodzieży

więcej »

ŁUKÓW, 01.06

Dzień Dziecka w Łukowie i w Rolach

więcej »

ŁUKÓW, 01.06

Łuków: turniej szachowy z okazji Dnia Dziecka

więcej »

ŁUKÓW, 01.06 10:00

Dzień Dziecka nad łukowskim zalewem

więcej »
2

ŁUKÓW, 02.06

Święto Dziękczynienia, świętem Sióstr Nazaretanek

więcej »

RADZYŃ, 02.06

W Radzyniu będą świętować Dzień Dziecka na sportowo

więcej »

ŁUKÓW, 02.06

Łuków: Bezpieczny Minipeleton z okazji Dnia Dziecka

więcej »

ŁUKÓW, 02.06

Dzień Dziecka w Łukowie i w Rolach

więcej »

ŁUKÓW, 02.06

ŁOK: niedzielna Giełda Kolekcjonerów

więcej »
3 4 5 6 7

ŁUKÓW, 07.06

Letnie Kino w łukowskim amfiteatrze

więcej »

ŁUKÓW, 07.06 17:00

Łuków: Ogólnopolski Turniej Klasyfikacyjny w zapasach

więcej »
8

ŁUKÓW, 08.06

Łuków: Msza Święta i modlitwa o uzdrowienie

więcej »

ŁUKÓW, 08.06

Łuków: szachowe rozgrywki

więcej »

ŁUKÓW, 08.06 13:00

Festiwal Kultury Ukraińskiej w Łukowie

więcej »

ŁUKÓW, 08.06 17:00

Łuków: Ogólnopolski Turniej Klasyfikacyjny w zapasach

więcej »
9

ŁUKÓW, 09.06

Łuków: szachowe rozgrywki

więcej »

ŁUKÓW, 09.06

Dzień zdrowia dla Łukowa

więcej »

ŁUKÓW, 09.06

Piknik Rodzinny w Krzywdzie

więcej »

ŁUKÓW, 09.06 13:30

Gmina Łuków: festyn rodzinny z geologią

więcej »
10

ŁUKÓW, 10.06

Łuków: słuchacze UTW kończą kolejny rok akademicki

więcej »
11

ŁUKÓW, 11.06

Łuków: koncert Fabryki Piosenki

więcej »
12

ŁUKÓW, 12.06

O modernizacji dworca PKP na konferencji w ŁOK

więcej »

ŁUKÓW, 12.06

Łuków: Konkurs Piosenki Obcojęzycznej

więcej »
13

ŁUKÓW, 13.06

Łuków: spotkanie Towarzystwa Strzeleckiego

więcej »

ŁUKÓW, 13.06 18:00

Burmistrz Łukowa zaprasza na spotkanie

więcej »
14

ŁUKÓW, 14.06

ŁOK: „Barwy i odcienie słowa”

więcej »

ŁUKÓW, 14.06

Łuków: finał konkursu „Oddaj krew – ratuj życie”

więcej »

ŁUKÓW, 14.06

Łuków: „Złe mamuśki 2” w letnim kinie

więcej »
15

ŁUKÓW, 15.06

Dzień Dziecka 50+ w Łukowie

więcej »

ŁUKÓW, 15.06

Łuków: Dzień Skupienia

więcej »

ŁUKÓW, 15.06

Gmina Łuków: jubileusz zespołu „Jata”

więcej »

ŁUKÓW, 15.06 08:00

Łuków: powalczą o Puchar Marszałka

więcej »
16

ŁUKÓW, 16.06

Krzywda: X Powiatowe Zawody Sportowo-Pożarnicze /zapowiedź/

więcej »

ŁUKÓW, 16.06

Rodzinny Festyn w Łukowie

więcej »

ŁUKÓW, 16.06

Dzień Adamowa i okolicy z „Top Girls”

więcej »

ŁUKÓW, 16.06 12:00

Gmina Łuków: „Eko-Czerwcówka na rowerze”

więcej »

ŁUKÓW, 16.06 19:00

Artyści ze Szkocji i Niemiec w Łukowie

więcej »
17

ŁUKÓW, 17.06 18:00

Dyskoteka charytatywna w IV LO w Łukowie

więcej »
18 19 20

ŁUKÓW, 20.06

Łuków dla Jezusa

więcej »
21 22

ŁUKÓW, 22.06

Noc Świętojańska w Łukowie

więcej »

ŁUKÓW, 22.06

Sejmik Zespołów Teatralnych w Stoczku Łukowskim

więcej »

ŁUKÓW, 22.06 10:00

Łuków: letnia pływalnia ruszy 22 czerwca

więcej »
23

ŁUKÓW, 23.06

Sejmik Zespołów Teatralnych w Stoczku Łukowskim

więcej »
24 25 26 27 28 29 30

Kondolencje

Najnowsze Informacje