R E K L A M A



ŁOSICE

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

M. Kucewicz o politycznej drodze i szansach w drugiej turze wyborów
2014-11-17 17:12:05 Artykuł czytany 6721 razy


Obecny wicestarosta łosicki Mariusz Kucewicz uzyskał bardzo dobry wynik w pierwszej turze wyborów na stanowisko burmistrza Łosic. W drugiej turze Kucewicz zmierzy się z obecnym włodarzem miasta i gminy Januszem Kobylińskim.


Jak ocenia swój wyborczy wynik Mariusz Kucewicz i co sądzi o swoich szansach w drugiej turze opowiedział na antenie Radia Podlasie.


Posłuchaj wypowiedzi:



MSz
wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Kamil Skorupski
tel. 504 838 118
skorupski@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • obserwator
    2014-11-28 19:35:14

    arrow

    STARY TESTAMENT
    Mądrość Syracha
    Mądrość i prawość charakteru:

    25 W skarbcach mądrości są przypowieści wiedzy,
    w grzeszniku zaś pobożność budzi odrazę.
    26 Jeżeli pożądasz mądrości, chowaj przykazania,
    a Pan cię nią obdarzy.
    27 Albowiem mądrość i wykształcenie to bojaźń Pana,
    a w wierności i łagodności ma On upodobanie.
    28 Bądź posłuszny bojaźni Pana
    i nie przystępuj do Niego z sercem dwoistym!
    29 Nie bądź obłudnikiem wobec ludzi
    i zwróć uwagę na swoje wargi!
    30 Nie wywyższaj siebie, abyś nie upadł
    i nie sprowadził hańby na swoją duszę.
    Pan odkryje wszystkie twe tajniki
    i pośród zgromadzenia cię poniży,
    dlatego że nie zbliżyłeś się do bojaźni Pańskiej,
    a serce twe pełne jest zdrady.


  • mieszkaniec
    2014-11-28 14:31:05

    arrow

    Taki mały smaczek firma odbierająca odpady ma co miesiąc wypłacaną kwotę od urzędu 44360,46 zł natomiast wpływy do urzędu z tytułu podatku za śmieci od ludzi nawet gdyby wszyscy segregowali wynoszą 7zł x 11259 mieszkańców = 78813,00 zł, wychodzi więc że budżet gminy ma miesięczną nadwyżkę w kwocie co najmniej 34453 zł. Reasumując za śmieci mieszkańcy miasta i gminy powinni płacić od 1 lipca 2014 r o połowę mniej. Proszę zauważyć że kwota zostająca dla Miasta i Gminy jest w praktyce o wiele większa ponieważ ponad połowa ludzi nie segreguje śmieci a więc płaci nie po 7zł a po 11 zł. To taki kolejny dowód że obecny burmistrz kłamie. A kłamać jest nie ładnie. Jeszcze gdyby umiał :D Jak widać drodzy mieszkańcy matematyka królową nauk.

  • żal
    2014-11-28 14:04:42

    arrow

    żal mi Ciebie clowieku obrzucasz kogos blotem kto wprowadził Cie do polityki

  • zzz
    2014-11-28 00:43:19

    arrow

    Czy nie czas skończyć z opluwaniem przeciwnika???? Trochę kultury, obycia. Żyjemy w XXI w. a tu zaścianek. Czy ludzi w Łosicach tylko na to stać?

  • Joanna do wyborcy p.J.
    2014-11-27 14:49:06

    arrow

    A widzi Pan, tak to jest jak się pracuje "na swoim". Człowiek myśli co chce i robi co chce. Zachęcam do założenia własnej działalności wówczas również i Pan będzie mógł dysponować swoim czasem wg własnego uznania :)

  • Do Jooanna
    2014-11-27 12:53:08

    arrow

    Ciebie Pani ... to wszędzie pełno.Pewnie jesteś w pracy na etacie u Pana Mariusza?Z poważaniem wyborca pana Jana.

  • Joanna do rrr
    2014-11-27 11:20:32

    arrow

    rrr masz rację. Właśnie dlatego, że Kucewicz jako wicestarosta miał wpływ na miasto i gminę Łosice tak dużo przez te ostatnie 4 lata zostało tu zrobione WSPÓLNIE ze STAROSTWEM. M.in. Orlik 2012, biały Orlik czyli lodowisko, ulice Błonie, Narutowicza, Kolejowa, droga w Niemojkach i inne. Przypominam są to wspólne inwestycje z POWIATEM z ostatnich 4 LAT!

  • do rrr
    2014-11-27 10:33:55

    arrow

    Rozumiem, że wszystkie ulotki Pana Kobylińskiego z trzech ostatnich kampanii także przechowujesz, a wszystkie tam zawarte obietnice zostały przez Ciebie skonfrontowane z rzeczywistością w tak dokładny sposób, jak analizujesz ulotkę Kucewicza?

    Napisz proszę, co wyszło z tej analizy? Wtedy też umieścił tam "prawdziwe konkrety"??

  • do basa
    2014-11-27 10:10:49

    arrow

    Człowieku ale Ty głupoty piszesz, to ja mogę Ci napisać że J.K gra w karty z T.Z w czasie godzin pracy w urzedzie i co Ty na to.

  • bas
    2014-11-26 22:57:04

    arrow

    Widzę, że p. M.K. co innego mówi a robi co innego. A może sam pisze te posty ???? Tak jak ktoś napisał, że w robocie wszyscy wiedzą, że tylko siedzi , czyta i może też pisze???

  • aabbcc
    2014-11-26 22:34:51

    arrow

    druga tura wyborów-ludzie czy nie widzicie zmian? Macie człowieka sprawdzonego!!!!!!! .

  • rrr
    2014-11-26 19:59:06

    arrow

    Odnoszę się do wypowiedzi "słuchaczki" z 25.11.14, który to komentarz został usunięty z portalu losice.info i z tego co słychać w mieście nie tylko mój został usunięty. Dla mnie "szczekawką" jest ciągłe powtarzanie hasła "zmiany na lepsze" czyt. "gruszki na wierzbie". Jestem osobą dojrzałą i interesują mnie prawdziwe konkrety, których to niestety Pan M.K. raczej nie jest w stanie spełnić. Jednak gdyby wygrał II turę pan M.K to ulotkę pełną obietnic zatrzymam na kolejne 4 lata i na pewno wyjmę te samą ulotkę i rozliczę z absolutnie każdego punktu - obietnicy danej wyborcom. Papier przyjmie wszystko co się na nim napisze ale grunt to wziąć odpowiedzialność za dane słowo i go dotrzymać! Punkty wyborcze zawarte w programie wyborczym J.K. pt."zrobiliśmy" są widoczne gołym okiem i każdy może to sprawdzić. Natomiast punkty "zrobimy" nie są tak liczebne jak u M.K. jednak nie mam wątpliwości co do ich zrealizowania. A i jeszcze jedno - Nie prawdą jest że wicestarosta nie miał wpływu na rozwój miasta i gminy Łosice i był blokowany przez Starostę jak czytamy w innych wypowiedziach. Miasto i Gmina Łosice wchodzą w skład powiatu łosickiego którym zarządzają starosta i wicestarosta.

  • :)
    2014-11-26 16:20:56

    arrow

    Panie Mariuszu, życzę Panu I Pana Rodzinie wytrwałości w tych ostatnich dniach kampanii. Proszę pamiętać,prawda zawsze sama się obroni :)





  • gabi
    2014-11-25 22:23:59

    arrow

    do ccc
    Też o tej nagrodzie słyszałam. Masz rację jak się dostaje nagrodę 10 tys. zł to trudno o tym zapomnieć. Coś w tym jest ...

  • Joanna do ccc
    2014-11-25 17:26:12

    arrow

    Oj ccc,ładnie to tak kłamać. To 3 lata temu dostał tą nagrodę czy jak pracował w infocentrum? Ewidentna sprzeczność :) Po drugie odsyłam tu http://powiat.losice.pl/index.php/wicestarosta.html wszystko jawnie i bez ukrycia. No i pierwsze słyszę, że kierownicy referatów w gminie mają nienormowany czas pracy. Nieładnie, nieładnie... Po jakie jeszcze kłamstewka sięgniesz?

  • qwerty
    2014-11-25 17:03:20

    arrow

    CCC, najpierw uczymy się pisać po polsku (wiem, że to trudne), potem bierzemy się za insynuacje i inwektywy (trudne słowa, do sprawdzenia w słowniku). Ciekawe, że cały sztab JK, łącznie z liderem ma kłopoty ze składnią języka polskiego (składnia- patrz przypis wyżej).

  • ccc
    2014-11-25 16:17:31

    arrow

    oj nie wiem czy to do końca ten MK jest dobry kandydat. Zastanawiające jest dlaczego nie pochwalił się swoją nagrodą marszałka Struzika sprzed ok 3 lat temu nadaną za pracę społeczną. Z tego co słyszałem od jego przyjaciół i współpracowników to według nich wcale mu się ta nagroda nie należała bo ta niby praca społeczna była wykonywana w godzinach pracy jak pracował w infocentrum na stołku kierowniczym a ponad to kierownicy i dyrektorzy mają nielimitowany czas pracy. Myślę, że coś w tym jest bo o takiej nagrodzie się nie zapomina szczególnie, gdy się walczy o taki stołek.

  • v
    2014-11-25 16:07:00

    arrow

    A prosiłam bez wymysłów, ciężko co? Zadałam to pytanie bo mi też zależy na zmianach i to na lepsze. Rządzenie gminą wymaga odpowiedniego doboru pracowników by móc realizować zmiany na lepsze. Zadam pytanie inaczej, czy spółka dobrze jest zarządzana?

  • Andy
    2014-11-25 15:24:28

    arrow

    miałem okazję niedawno poznać Pana Kucewicza i powiem jedno ten facet pomimo tego że był wicestarostą wcale się nie wywyższa. Jest bardzo kontaktowy, kulturalny i skromny. Oprócz tego nasi dziadkowie pochodzą z tej samej miejscowości H. Panie Mariuszu życzę powodzenia

  • kij
    2014-11-25 13:14:55

    arrow

    Nikt nigdy nie słyszał, żeby Kucewicz mówił o pozbawieniu kogokolwiek konkretnego stołka, tylko o zmianach na lepsze.
    No ale uderz w stół, a odezwą się nożyce...widocznie pewne osoby zdają sobie sprawę, że zajmują jakieś stanowisko nie dzięki umiejętnościom, a układzikom i oczywiste, że się boją...

  • v
    2014-11-25 13:02:24

    arrow

    mi tylko chodzi o to czy zgadza się z działaniem KOMgazu bo jeżeli nie to wiadomo i pytanie kto to miałby być? Jeżeli są jakies inne instytucje źle funkcjonujące w gminie to chciałbym wiedzieć, które i czy będa wymagały zmiany kadry zarządzającej?
    Prosze o odpowiedź i prosze nie dorabiać to tego żadnych ideologii.

  • Joanna
    2014-11-25 11:33:21

    arrow

    Już był taki jeden co straszył zwolnieniami i porozdawanymi stołkami przed pierwszą turą :) Dlaczego niektórzy mierzą swoimi kategoriami? Tylko stołki Wam w głowie. Jakby brać wszystkie plotki serio to już by tych stołków i w Siedlcach dla łosickich zabrakło. Ludzie nie dajcie sobie robić wody z mózgu.

  • v
    2014-11-25 10:51:33

    arrow

    ktoś tu bardzo dużo wie ale na pytanie o konkrektne stanowiska brak wypowiedzi. Czy prezes KOM-GAZU straci stanowisko?

  • do basa
    2014-11-25 09:34:35

    arrow

    Widać, że dzwoniłeś do wróżbity i Ci przepowiedział gdzie kto i na jakim spotkaniu będzie i po co oczywiście.
    A co do stołków to nieźle J. straszy tym ludzi po naszej gminie i winnych zakładach pracy. Mam nadzieje że ludzie mają swoje rozumy i nie będą wierzyć w te bujdy o masowych zwolnieniach :), każdy głos chce zdobyć zastraszając ludzi.

  • obserwator
    2014-11-25 01:07:58

    arrow

    "A jednak warto być Polakiem, zyć w tym kraju, żyć dla innych. Nie bój się zła. Żło dobrem zwyciężaj" bł. ks. Jerzy Popiełuszko

  • bas
    2014-11-24 23:36:00

    arrow

    Pan M.M.na pewno nie był w Niemojkach bez powodu. Głośno mówi się, że stołki w GMINIE już ZOSTAŁY ROZDZIELONE. Z wypowiedzi p. Mariusza widać, że dobrze umie pływać.

  • ***
    2014-11-24 22:39:10

    arrow

    Z tego co słyszałem burmistrz na zaproponowaną debatę przez KRP wyraził zgodę a Mariusz Kucewicz stchórzył twierdząc, że mu się to nie opłaca.Myślę, że coś w tym jest, ten się nie boi kto nie ma nic do ukrycia i ma coś do powiedzenia.

  • obserwator
    2014-11-24 20:41:44

    arrow

    Małe miasteczko, wszyscy się znają, ale jakoś nienajlepiej sobie życzą. Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni. Kierujmy się miłością do bliźnich - to jest najważniejsze, w niedalekiej przyszłości Drodzy Państwo sami będziemy rozliczani (nikt z nas nie zna tego czasu). Przykro mi to powiedzieć, jednak tutaj tej miłości do bliźnich nie widać. Pamiętajmy, że dobro wraca do nas z podwójną mocą, ale i zło powraca na tej samej zasadzie. Kierujmy się sumieniem, a nie emocjami - emocje to zazwyczaj zły doradca. Wszystkiego dobrego życzę wszystkim Państwu :)

  • obserwator
    2014-11-24 20:41:42

    arrow

    Małe miasteczko, wszyscy się znają, ale jakoś nienajlepiej sobie życzą. Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni. Kierujmy się miłością do bliźnich - to jest najważniejsze, w niedalekiej przyszłości Drodzy Państwo sami będziemy rozliczani (nikt z nas nie zna tego czasu). Przykro mi to powiedzieć, jednak tutaj tej miłości do bliźnich nie widać. Pamiętajmy, że dobro wraca do nas z podwójną mocą, ale i zło powraca na tej samej zasadzie. Kierujmy się sumieniem, a nie emocjami - emocje to zazwyczaj zły doradca. Wszystkiego dobrego życzę wszystkim Państwu :)

  • psycholog
    2014-11-24 18:58:17

    arrow

    Do obserwatora: Zdaję sobie sprawę, iż jako laik (zaledwie mgr z psychologii) nie znam się tak dobrze na tym, jak Ty obserwatorze. Pozwól więc, że przytoczę w tym miejscu wypowiedź psycholog biznesu:
    "Możemy ułożyć sobie dobre relacje z szefem czy innymi pracownikami, przyglądając się ich stanowiskom pracy. Załóżmy, że jesteśmy nowi w danym miejscu i pierwszy raz wchodzimy do pokoju szefa. – Wygląd jego biurka od razu mówi, z kim mamy do czynienia – wyjaśnia Izabela Kielczyk, psycholog biznesu, coach. – Jeśli panuje na nim sterylny porządek i znajdują się tam wyłącznie rzeczy, które służą do pracy – komputer, inne elektroniczne gadżety, notatnik, wiedzmy, że mamy do czynienia z osobą konkretną, skupioną na sprawach zawodowych i oczekującą od nas maksymalnej skuteczności. Taki szef może być służbistą, bardzo przywiązanym do przepisów i procedur. Z kolei jeżeli nasz przełożony ma na biurku bałagan, nie musi to oznaczać, że jest słabo zorganizowany i nie radzi sobie z zarządzaniem firmą. Może po prostu relacje z ludźmi są dla niego ważniejsze niż porządek w papierach. To taki typ człowieka, któremu bardziej niż to, że pracownik popełnił błąd, będzie przeszkadzał fakt, że się do tego nie przyznał, nie chciał o tym rozmawiać – dodaje Kielczyk."

  • alabama
    2014-11-24 18:55:57

    arrow

    Pan Miechowiecki, choć z wielu żłobów już jadł, to ma więcej przyjaciół w PiS niż P.Kobyliński. zostali mu po AWS. spotkania są otwarte i każdy może na nich być. Kucewicz nawet Kobylińskiego by nie wygonił.

  • Janina - Niemojki
    2014-11-24 16:17:58

    arrow

    Bardzo mnie cieszy, że potrafi Pan rozmawiać z każdym, czy to z panem Miechowieckim, czy z panią Osipiuk czy z każdym innym człowiekiem. Nie dzieli Pan, że ten z nami a ten przeciwko nam. Taka postawa pozwala wierzyć, że w naszej gminie jeszcze może być lepiej. ZGODA BUDUJE! Powodzenia panie Mariuszu.

  • do wyborcy
    2014-11-24 14:27:41

    arrow

    To co miał Pan Mariusz wyprosić go. Przecież nie na tym polegają te spotkania, każdy może przyjść i rozmawiać.

  • ola
    2014-11-24 14:17:10

    arrow

    Ludzie, nie zapominajcie, że spotkania Pan Mariusz robi otwarte. Informuje o nich wszędzie w sieci, ogłoszenia rozkleja. Każdy może przyjść, posłuchać co ma do powiedzenia i zadawać pytania. On się nie boi z ludźmi rozmawiać, bo nie ma nic do ukrycia. Nawet jak przyjdzie ktoś, z kim nie jest po drodze to przecież nie zostanie wyrzucony, ani tez obrażony, bo to nie jest w stylu Pana Mariusza. Więc może warto się zastanowić z tymi głosami.

  • mi
    2014-11-24 13:52:27

    arrow

    Do Wyborcy. Drogi/a Pani/e co do spotkania w Niemojkach, przecież każdy możne na nie przyjść. Przecież pan Miechowiecki nie został radnym na tę kadencję więc nie ma o co kruszyć kopii. Może warto pochylić się nad programem, osobowością kandydata na burmistrza- pana Mariusza, to jest w tym momencie istotniejsze! Pozdrawiam

  • Wyborca
    2014-11-24 12:41:15

    arrow

    Panie Mariuszu po obejrzeniu zdjęć na Pana profilu facebook KWW Mariusza Kucewicza właśnie stracił Pan nasze głosy mówię tu o spotkaniu w Niemojkach z Panem Miechowieckim nam nie po drodze przykro.

  • do obserwatora
    2014-11-24 12:33:55

    arrow

    może i bałagan na biurku, ale w przeciwieństwie do kontrkandydata życie osobiste wzorcowe. Od początku ta sama żona i swoje dzieci potrafi zliczyć :)

  • obserwator
    2014-11-24 12:15:04

    arrow

    Drodzy, bałagan na biurku to taki sam stan w życiu i w pracy. Jeśli nie wierzycie zapytajcie psychologa :)

  • widz
    2014-11-24 10:31:14

    arrow

    do boju

  • do obserwatora
    2014-11-24 08:08:18

    arrow

    Samaz pracuje za biurkiem i jak by inteligencja i wiedza wychodziła z porządku na biurku, to nie jedna mądra osoba by ledwo głowę wysadzała za biurka pełnego dokumentów.

  • do an
    2014-11-24 07:42:53

    arrow

    Nie ściemniaj, po prostu takich komentarzy, nie ma ludzie po 12 latach ja juz dosc.

  • do obserwatora
    2014-11-23 23:42:37

    arrow

    przynajmniej widać, że przy tym biurku się pracuje a nie tylko podpiera łokcie.

  • obserwator
    2014-11-23 22:52:55

    arrow

    Podstawowa sprawa, która zniechęca do wysłuchania wypowiedzi, a ZWRACA SZCZEGÓLNą UWAGĘ na osobę/osobowość, to zdjęcie startowe, na nim bałagan na stanowisku pracy (biurko)...

  • obserwator
    2014-11-23 22:48:38

    arrow

    Podstawowa sprawa, która zniechęca do wysłuchania wypowiedzi, a ZWRACA SZCZEGÓLNą UWAGĘ na osobę/osobowość, to zdjęcie startowe, na nim bałagan na stanowisku pracy (biurko)...

  • an
    2014-11-23 19:22:26

    arrow

    Widać, że te wszystkie komentarze piszą sami kolesie Mariusza. Nikt nie ma samych przyjaciół, a GDZIE SĄ NEGATYWNE KOMENTARZE, GINĄ - sprawdzone

  • dobra decyzja
    2014-11-22 21:23:12

    arrow

    Ja bym pozamykal wszystkie szkoly w miescie i gminie.BEDZIE KASY.cimnogrod cimnogrodem a ze szkolami tylko problemy.

  • jjj
    2014-11-20 22:05:55

    arrow

    Piękne chodzą ploki o stanowiskach w Łosicach, może ja się nadaje może na bankowca a czemu nie mechanik mam skonczony.
    ludzie pamietajcie ze nie wywala sie kogos z pracy z dnia na dzien bo sie stanowisko objeło

  • teresa
    2014-11-20 21:23:10

    arrow

    Przyłączam się do pytania odnośne stanowisk i dodaje kolejne pytanie kto jest odpowiedzialny za scieki n naszych ulic odprowadzonych do naszego zalewu i scieki na przejście w stronę internatu .
    Mam nadzieje ze nowe władze zrobią porządek z podległymi im instytucjami a szczególnie z panem prezesem komunalnej.

  • gg
    2014-11-20 20:05:12

    arrow

    Pan Mariusz miał już 3 spotkania w mieście, więc nie wiem czy będzie 4. Każde spotkanie Pana Mariusza było nagłośniane i były plakaty na mieście, On jako pierwszy wyszedł do ludzi. Ma jeszcze rozmawiać z mieszkańcami wsi oni też mają problemy które warto poznać.

  • gg
    2014-11-20 19:02:15

    arrow

    W Łosicach były 3 spotkania z P. Mariuszem i było o nich głośno i wisiały plakaty w całym mieście, więc nie wiem czy będzie kolejne, są jeszcze miejsca w których nie był na wsiach.

  • v
    2014-11-20 17:53:28

    arrow

    Nie ma facebooka dlatego się pytam o spotkania, może wiecie kiedy jest w Łosicach? i dołączam się do pytania o stanowiska.

  • mieszkaniec
    2014-11-20 17:04:33

    arrow

    Gratulacje za dobry wynik wyborów. Nie głosowałem na pana ani na obecnego burmistrza ale nie ukrywam że teraz zastanawiam się na kogo zagłosować. Komu zaufać na kolejne lata, który z panów jest wstanie więcej zaoferować dla naszego miasta i gminy. Który z panów potrafi powiedzieć TAK ROBIE ZMIANY NA LEPSZE i oddaję nasze państwowe instytucje w dobre ręce.
    Mam pytanie do obu panów . Kogo panowie widzicie na tych stanowiskach
    1. KOMGAZ
    2. ORZEŁEK
    3. ŁDK
    Wszyscy wiemy że rozdzielić orzełek i łdk to musowo by mogły sprawnie działać
    Proszę o udzielenie odpowiedzi jeśli ważny jest Panow mały głos podczas wyborów.

  • ,,,
    2014-11-20 12:22:17

    arrow

    Na facebook Pan Mariusz wszystko pisze co robi, 21 spotkanie w Zakrzu.
    Pan Mariusz pochodzi z rodziny rolniczej, więc sprawy wsi nie są mu obce i wie jaką cieżka pracą jest gospodarka.

  • ja
    2014-11-20 11:58:28

    arrow

    Panie Mariuszu, proszę nie zapominać o elektoracie wiejskim. Nam potrzebne jest konkretne działanie w konkretnych sprawach, może dla kogoś prozaicznych i mało istotnych, ale bardzo ważnych i dla młodych, i dla starszych mieszkańców wsi. To duży elektorat, warto o nas zadbać.

  • v
    2014-11-20 11:43:56

    arrow

    może ktoś powiedziec kiedy planowane jest spotkanie z mieszkańcami?

  • ///
    2014-11-20 10:51:21

    arrow

    Panie Mariuszu niech Pan dalej się skupi na naszych potrzebach i problemach, rozmawiając z nami.
    Widzę że będzie kolejne spotkanie z mieszkańcami i bardzo dobrze.
    Ludzie najważniejsi są, a nie burmistrz, on na pewno na Pana nie zagłosuje.

  • ....
    2014-11-20 10:14:45

    arrow

    Z kim tu debatować, z człowiekiem który sam wypowiadając swoje zdanie, oczernia wszystkich w koło tylko nie siebie pilnuje. Panie Mariuszu nie zgadzaj się na jakie kolwiek rozmowy z nim, niech on się wyspowiada z tych 12 lat co tak narobił. Pan jeszcze burmistrzem nie był,więc o czym tu dyskutować, nie ma Pana za co jeszcze rozliczać.
    A 4 lata temu czemu debaty jakiejś nie chcieliście z Panią Wandą.
    Bo J. przegrywa i każdej deski ratunku szuka, świnie podkładając, trzeba mieć honor i umieć przegrać. Niech społeczeństwo zadecyduje 30 listopada.

  • pewien janusz
    2014-11-20 09:37:00

    arrow

    oho...kadra UMiG traci grunt pod nogami.
    Tak się zastanawiam, czy Pan ex-Burmistrz jakoś nagradza te wpisy, czy to wolontariat ku chwale?
    Zapał godny podziwu, choć poziom niespecjalny. Zaraz się dowiemy, że Kucewicz to żyd, mason, komunista, moher, szpieg z krainy deszczowców, zły Gargamel i generalnie jak wygra, to spadnie na Łosice 7 plag egipskich a kury przestaną się nieść.
    Liczymy na inwencję Twórczą, zarówno z samego urzędu, jak i z jednostek podległych .
    Do boju towarzysze Janusza :)

  • do antyjanusz
    2014-11-19 22:33:46

    arrow

    Twój poziom słownictwa świadczy, że jesteś lizusem.
    A mnie wisi i powiewa twoje rozumowanie.

  • łosiczanka
    2014-11-19 22:27:46

    arrow

    Kiedy będzie debata w KRP z udziałem kandydatów na Burmistrza Łosic tak jak na Wójta gminy Siedlce ?

  • antyjanusz
    2014-11-19 14:02:49

    arrow

    Poziom słownictwa "odp." sugeruje, że autorem jest zwolennik Janusza :)

  • odp.
    2014-11-19 13:35:16

    arrow

    Przyjacielu, po twoich komentarzach widać jak nie rozumiesz co czytasz, a to Ty właśnie operujesz nazwiskami i nazywasz mnie pupilem /tu pada nazwisko/. W mojej ocenie / nie krytyce, ja nikogo nie krytykuję/ nazwisk nie ma. Nie trzeba być zbyt inteligentnym, żeby wiedzieć że jak jest dwóch kandydatów to każdy komentarz dotyczy jednego z nich. Nikt nie musi ujawniać nazwisk i tak każdy wie o kogo chodzi. A jeśli chodzi o sympatie i antypatie to się grubo pan /i/ myli
    bo kto jest moim pupilem to jesteś za głupi żeby wiedzieć.

  • do w.w
    2014-11-18 16:04:21

    arrow

    Fajnie poczytać komentarze, w których aż zieje nienawiścią i chamstwem. Czy piszący zdają sobie sprawę z tego, że podając nazwisko osoby oczernianej, ta osoba ma wgląd do bazy danych i pozna autora. nie zdziwił bym się, że są to jeszcze osoby na stanowiskach kierowniczych instytucji podległych gminie.

  • do w.w.
    2014-11-18 14:21:00

    arrow

    a w jakim wieku staje sie człowiek fachowcem? W wieku Gizińskiego?
    Przypominam, że Twój pupilek Kobyliński został "fachowcem", gdy był młodszy niż MK obecnie...

  • Obywatel
    2014-11-18 13:56:45

    arrow

    Nie wyobrażam sobie aby mieszkańcy głosowali na obecnego burmistrza, to jedyna szansa na pozytywna zmianę zarówno wizerunku Łosic jak i poprawę codziennego funkcjonowania w tym mieście. Panie Mariuszu głosujemy na Pana i liczymy że Pan wygra ...

  • w.w.
    2014-11-18 13:43:24

    arrow

    Mariuszku! ,łączyły nas stosunki służbowe", to nieprawda. Wszyscy widzieli jak się miziałeś do J.K. A stanowisko sobie utworzyłeś za państwową kasę, wstyd tym się chwalić i przypisywać sobie zasługę. Jesteś po prostu cwany, ale czy taki fachowiec. Jesteś jeszcze za młody aby być fachowcem. Chociaż w naszym kraju fachowcy nie wygrywają , tylko zakłamane pisiory .

  • do obiektywna
    2014-11-18 12:54:09

    arrow

    Bo Ty właśnie taka obiektywna, jesteś że nie ma co zamieszczać

  • x
    2014-11-18 11:42:20

    arrow

    Klasa sama w sobie. Klasa i pokora wobec wyborców. To w połączeniu z doświadczeniem samorządowym sprawi, że Pan Mariusz będzie naprawdę dobrym burmistrzem. Tylko musimy iśc 30 na wybory i mu w tym pomóc!

  • do
    2014-11-18 10:41:17

    arrow

    radzę poczytać komentarze pod artykułem z wypowiedzią Kobylińskiego i przekonać się, jak ludzie oceniają "profesjonalizm" byłego (miejmy nadzieję) burmistrza.

    Co ma Pani na myśli przez "nie prześpi"? Czyli jeszcze więcej chamskich insynuacji i nieczystych zagrywek?

  • obiektywna
    2014-11-18 10:19:26

    arrow

    Dlaczego krytyczne komentarze do M.K. nie są zamieszczane?.

  • już radna
    2014-11-18 09:59:22

    arrow

    Jak tych dwóch tygodni Kobyliński nie prześpi i wyjdzie do ludzi, to wygra drugą turę z mało profesjonalnym i mało merytorycznym Kucewiczem.

  • magneto
    2014-11-18 09:23:00

    arrow

    Gratuluję i życzę dużo sił i wytrwałości, bo ciężko będzie z taką radą wprowadzić rewolucyjne zmiany.

  • mieszkaniec
    2014-11-18 08:17:37

    arrow

    Mariusz tą partię szachów wygrałeś - gratuluję ! Podoba mi się stwierdzenie ,,łączyły nas stosunki służbowe". Janusz liczył na więcej, nie sądził że się tak wychylisz. Myślał facet że jest najmądrzejszy a mandat burmistrza należy się jemu jak psu buda.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łosice

w lewoKwiecień 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kondolencje

Najnowsze Informacje