R E K L A M A



ŁOSICE

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Wójt ciągle dyrektorem
2015-01-30 11:50:06 Artykuł czytany 5503 razy


Wójt gminy, a jednocześnie dyrektor zakładu opieki zdrowotnej. Te dwie funkcje przez co najmniej kilka miesięcy będzie łączył Henryk Brodowski. Dyrektor SP ZOZ w Łosicach został niedawno wójtem gminy Siedlce. Mimo to będzie dalej zarządzał łosicką placówką, do czasu aż zostanie ogłoszony i rozstrzygnięty konkurs na jego następcę.


Czy to legalne i wykonalne? Sam zainteresowany nie widzi przeszkód prawnych, które uniemożliwiałyby łączenie tych dwóch funkcji. W rozmowie z Radiem Podlasie powiedział, że byłoby tak tylko wtedy, gdyby łosicki Zakład był spółką. Podkreślił, że wynagrodzenie z ZOZ-u będzie brał tylko za te dni, w których będzie tam fizycznie obecny – czyli mniej więcej raz w tygodniu. Bieżące kierowanie Zakładem spocznie w rękach kierowników działów, zastępcy dyrektora do spraw medycznych i ordynatorów, którzy będą mieli rozszerzone zakresy odpowiedzialności. Nie będzie zatrudniania nowych ludzi do administracji, cała sytuacja ma bowiem potrwać tylko kilka miesięcy.

AB/Siedlce/DJ
wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Kamil Skorupski
tel. 504 838 118
skorupski@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • moje zdanie
    2015-02-05 12:45:05

    arrow

    DWA W JEDNYM SMIECH NA SALI KASA.

  • do obiektywnego
    2015-02-05 10:02:40

    arrow

    Ja spokojnie czekam co będzie w tej kadencji i kto miał rację. Pan Kobyliński mówi że z MiG dołożył 5,5 mln. zł.do dróg powiatowych i to jego zasługa a Pan Giziński że to jego. Ja czekam ile w MiG zostanie zrobionych dróg w tej kadencji. Jeżeli więcej rację ma Pan Giziński jeżeli mniej Pan Kobyliński. Poczekajmy a taka rywalizacja tylko na dobre wyjdzie naszym drogom i ich użytkownikom.

  • obiektywny
    2015-02-03 21:10:21

    arrow

    do pracownika .Nie martw się Szewczuk i bez Brodowskiego i bez Szpitala w Łosicach sobie poradzi . Tylko czy ty będziesz miał na chleb z twoimi umiejętnościami i podejściem do pracy ,czy się stoi czy się leży ......... ?

  • łosiczanin
    2015-02-03 21:06:01

    arrow

    Pani Emerytko! Bardzo się Pani myli - byłem uczestnikiem tego strajku i starostą był w tym czasie pan Giziński.
    Strajkowaliśmy przeciwko oddaniu szpitala dla Siedlec a Giziński chciał oddać zoz Siedlcom. Chciał mieć problem z głowy i tyle w tym temacie.

  • Ola do bezpartyjnego
    2015-02-03 19:27:16

    arrow

    Przepraszam ja na nich jeszcze nigdy nie glosowalam mimo ze okropna kampanie robiono tym bardziej na nich nie glosowalam.Mam dzisiaj z tego powodu satysfakcje.

  • bezpartyjny
    2015-02-03 15:25:12

    arrow

    Ma być dyrektor z PSL czyli Szpakowski, nie dla dobra Łosic i szpitala. Bo już był i musiał szybko uciekać. Teraz z polecenia Pani Marszałek i Posła Borkowskiego ma wrócić ponownie, żeby znowu szpital rozłożyć. A my dalej na nich głosujmy.!!!!

  • emerytka-były pracownik UMiG
    2015-02-03 14:28:02

    arrow

    Ktos tam w wypowiedziach bardzo się myli, to właśnie za Starostę Chomiuka nasz Szpital miał być oddany dla Siedlec wszystkie lepsze urządzenia już były popakowane, a nowych nawet już nie rozpakowywali.Ordynatorzy i reszta pracowników szpitala nie dała zabrać ich.To właśnie wtedy były w mieście protesty. Wtedy własnie zdjęli ze stołka Chomiuka i wielkie dzięki Radzie za to. Komuś pomyliły sie daty. Proszę mnie żle nie zrozumieć, nie bronię obecnego Starosty, tylko piszę celem sprostowania. To za Gizińskiego został tak ładnie rozbudowany i chwała mu za to.

  • pracownik
    2015-02-03 12:16:31

    arrow

    ciekawy jestem gdyby Szewczuk nie był zięciem Brodowskiego czy był by kierownikiem w szpitalu czas już ...

  • high
    2015-02-03 10:03:35

    arrow

    Panie obiektywny a nie pomyślał pan że Radny Kobyliński wypowiada się na przykład w imieniu swoich wyborców, w moim imieniu ponieważ głosowałem właśnie na Pana Janusza przypominam że otrzymał ponad 300 głosów.Panie Januszu powodzenia oby tak dalej.

  • pacjent1
    2015-02-03 09:08:30

    arrow

    Tylko nie Szpakowski już był, wystarczy mu.

  • z Siedlec
    2015-02-02 18:37:51

    arrow

    Lepiej niech zrezygnuje z wójta, Bieniek był znacznie lepszy.

  • radny
    2015-02-02 17:55:57

    arrow

    Tym ze słabą pamięcią chciałabym przypomnieć iż to obecny pan starosta chciał oddać szpital Siedlcom, tylko protesty pracowników uniemożliwiły to a obecnie przypisuje sobie zasługi że szpital jest o standardach nie wspomnę, niech zajmie się odzyskaniem kasy od miasta Warszawy bo ktoś tu zawinił i nie jest to system tylko jego ludzie a on za mich odpowiada.

  • radny
    2015-02-02 17:55:21

    arrow

    Tym ze słabą pamięcią chciałabym przypomnieć iż to obecny pan starosta chciał oddać szpital Siedlcom, tylko protesty pracowników uniemożliwiły to a obecnie przypisuje sobie zasługi że szpital jest o standardach nie wspomnę, niech zajmie się odzyskaniem kasy od miasta Warszawy bo ktoś tu zawinił i nie jest to system tylko jego ludzie a on za mich odpowiada.

  • to jest be
    2015-02-02 09:48:53

    arrow

    To co się wyprawia w Powiecie to skandal. Wszystko było zamiatane pod dywan. Giziński mówił jak on dobrze rządzi, filmy wyświetlał i ludzie się nabrali. A w filmach pokazywał że to on wszystko zbudował ,,stary szpital,, Kościół Św.Trójcy, Policję. A ludzie to kupili.

  • pacjent
    2015-02-02 09:30:20

    arrow

    LUDZIE jakich tu CIEKAWYCH rzeczy można się dowiedzieć....Proszę o WIĘCEJ komentarzy!!!

  • Marcelik33
    2015-02-02 07:18:54

    arrow

    Nie to, że obrażam, ale jak widzę takie podejście człowieka to mam skojarzenie z burakami

  • Andrzej1
    2015-02-01 21:23:34

    arrow

    Obowiązuje ustawowy zakaz łączenia funkcji, gdyż ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w art. 27 pkt 2 stanowi, iż funkcji wójta nie można łączyć z członkostwem w organach jednostek samorządu terytorialnego (bez względu na ich formę organizacyjną - jak błędnie twierdzi pan Brodowski).
    Przy interpretacji treści art. 27 pkt 2 powyższej ustawy należy stosować wykładnię językową. Naczelny Sąd Administracyjny wielokrotnie podkreślał, iż na pierwszym miejscu zawsze należy stosować wykładnię językową, a dopiero gdy okaże się ona niewystarczająca, można sięgnąć po inne rodzaje wykładni (v: wyrok NSA z dnia 26 stycznia 2001 r., sygn. I SA/Lu 1176/99, Biul. Skarb. 2001/4/22; wyrok NSA z dnia 17 lutego 1997 r., sygn. SA/Ka 2826/95 LEX nr 29739). Istota wykładni językowej wyraża się w zdeterminowaniu jej granicami możliwego sensu słów tekstu prawnego, w których może operować podmiot stosujący prawo oraz literalne brzmienie tego tekstu. Zatem, pan Brodowski powinien zrezygnować z funkcji dyrektora szpitala.

  • Andrzej
    2015-02-01 21:11:10

    arrow

    Obowiązuje ustawowy zakaz łączenia funkcji Jeśli ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w art. 27 pkt 2, stanowi iż funkcji wójta nie można łączyć z członkostwem w organach jednostek samorządu terytorialnego. Przy interpretacji treści art. 27 pkt 2 powyższej ustawy należy stosować wykładnię językową. Naczelny Sąd Administracyjny wielokrotnie podkreślał, iż na pierwszym miejscu zawsze należy stosować wykładnię językową, a dopiero gdy okaże się ona niewystarczająca, można sięgnąć po inne rodzaje wykładni (v: wyrok NSA z dnia 26 stycznia 2001 r., sygn. I SA/Lu 1176/99, Biul. Skarb. 2001/4/22; wyrok NSA z dnia 17 lutego 1997 r., sygn. SA/Ka 2826/95 LEX nr 29739). Istota wykładni językowej wyraża się w zdeterminowaniu jej granicami możliwego sensu słów tekstu prawnego, w których może operować podmiot stosujący prawo oraz literalne brzmienie tego tekstu. Zatem, pan Brodowski powinien zrezygnować z funkcji dyrektora szpitala.

  • oj salowa,salowa
    2015-02-01 19:16:41

    arrow

    nie zupelnie madra z ciebie kobieta.Jesli ja bym byl dyrektorem to bym cie wywalil.Zapewne poobijasz sie,kolezanki za ciebie zrobia a bys chciala tej Pani DOKTOR pobory dostac.No coz wlasnie tak pracowaly salowe i caly personel przed PANEM BRODOWSKIM.To wlasnie ten czlowiek wiele osob nauczyl jak nalezy pracowac,

  • os
    2015-02-01 17:37:55

    arrow

    Szanowna salowa czy ty bylas pracownikiem jak ratowano szpital?Moze cie Dyr.Brodowski musial uczyc pracy za ktora bierze sie wynagrodzenie?Dyrektor potrfil skutecznie nauczyc wykonywania obowiazkow i dlatego mial tez niezadowolonych.No coz ktos kto wymaga nie jest mile widziany,jednak takich na szczescie jest nie wielu.PANIE DYREKTORZE BRODOWSKI NIE WOLNO PANU POZWOLIC ABY ktos zniszczyl co PAN Z ZALOGA Z TRUDEM ZBUDOWALI.

  • os
    2015-02-01 17:37:54

    arrow

    Szanowna salowa czy ty bylas pracownikiem jak ratowano szpital?Moze cie Dyr.Brodowski musial uczyc pracy za ktora bierze sie wynagrodzenie?Dyrektor potrfil skutecznie nauczyc wykonywania obowiazkow i dlatego mial tez niezadowolonych.No coz ktos kto wymaga nie jest mile widziany,jednak takich na szczescie jest nie wielu.PANIE DYREKTORZE BRODOWSKI NIE WOLNO PANU POZWOLIC ABY ktos zniszczyl co PAN Z ZALOGA Z TRUDEM ZBUDOWALI.

  • && do Losiczanina.
    2015-02-01 17:21:58

    arrow

    Masz racje bo psl toznaczy posadki swoim ludziom.I TAK TO SIE na tym stanowisku robi a RUDNIK ZANIEDBANY.

  • salowe
    2015-02-01 10:09:06

    arrow

    I tak każdy wie ze chodzi o dobry stołeczek dla zięcia. zresztą są przecież przypadki że pani doktor pracuje po 600-700 godzin miesięcznie. śpi,je,dyrektoruje, dyżuruje, odpoczywa, pierze, leczy. taki kraj

  • łosiczanin
    2015-02-01 09:30:43

    arrow

    I co Panie Giziński, Murzyn zrobił swoje Murzyn musi odejść i już gotowa posada DYREKTORA dla kolesia z partii za wielką kasę

  • hodowca osłów
    2015-02-01 09:25:17

    arrow

    W radzie powiatu jest dużo więcej ludzi mądrych na Starostę np. Pan Hornowski, a Pan Giziński niech idzie paść baranki, może mu nie zdechną..., może po znajomości PSL nie karze mu ich utylizować:-)

  • up
    2015-02-01 08:47:35

    arrow

    Panie Giziński pytam poważnie Czy Pan nadal jest Starostą czy już Brodowski znowu Panem kieruje. Skoro pozwala Pan rządzic szpitalem przez telefon za 230 tyś rcznie to chyba coś jest nie tak. Może rzeczywicie powinien pan wrócic do Rudnika. Kończę dziś o 15. 30 chętnie Pana odwiozę bo naprawdę wstyd.

  • obiektywny
    2015-02-01 01:24:35

    arrow

    Widzę, że każdy temat jest dobry aby sobie poużywać na staroście. Niedługo przy prognozie pogody przeczytamy, że Giziński jest winny przymrozkom i upałom zarazem.

    Ja widzę, że w Łosicach nigdy nie było tylu inwestycji powiatowo-gminnych jak za Gizińskiego, i nigdy szpital się tak nie rozwijał jak za jego kadencji. Pan radny "wiecznie niezadowolony" z PiS chyba nie może się z tym pogodzić i tak jak wcześniej w gminie tak teraz w powiecie wprowadza ferment zamiast działać na rzecz miasta i gminy, którą reprezentuje.

  • do losiczanina
    2015-01-31 19:30:20

    arrow

    zgadzam sie do Rudnika niech tam robi to co mu najlepiej wychodzi,dosc rzadzenia,juz sie miarka przebrala z takimi rzadzmi.CZAS na nie zasluzony odpoczynek.Sa ludzie ktorzy sa bezpartyjni i potrafia dobrze zarzadzac.

  • jaka krotka nie ktorzy maja pamiec
    2015-01-31 19:02:13

    arrow

    ludzie o cczym wy mowicie ,nie pamietacie jak zA RZADOW Gizinskiego wywozili nowwy sprzet do Siedlec,jak nie bylo lekarzy,jakie bylo zadluzenie -6 miluionow.Pacjenci nie mieli co jesc sklepy dawaly chleb na kredyt,Zatrudnili jakiegos z Ostroleki,zapytajcie staroste ile mu za ten miesiac zaplacil,To prawda musza to byc tylko osoby po linii partyjnej i posluszni,Jesli PAN BRODOWSKI odejdzie to zobaczycie w krotkim czasie co pozostanie po Losickim Szitalu,

  • łosicznin
    2015-01-31 16:21:24

    arrow

    jak najszybciej usunąć pana Gizińskiego niech wraca do Rudnika odpoczywać a ten milion z własnej kieszeni powinien zapłacić a Pan Szpakowski niech , zajmie się Pogotowiem siedleckim bo niedługo ta firma padnie a łosice niech zostawi w spokoju

  • be !!!
    2015-01-31 16:00:57

    arrow

    coś pan Brodowski zapomniał wymienić swego pełnomocnika, na którego mianował swego zięcia a który ma go zastąpić na czas jego "wójtowania".
    Taka sobie mała asekuracja :)

  • realista
    2015-01-31 15:46:29

    arrow

    uważam, że nie powinna jedna osoba sprawować dwóch takich ważnych funkcji. Na pewno będzie to ze stratą i dla powiatu siedleckiego i dla szpitala.Dyrektor powinien być cały czas w jednym zakładzie pracy. Najlepszym rozwiązaniem jest ogłoszenie konkursu i wybór osoby najbardziej kompetentnej - nie ma ludzi niezastąpionych.

  • pracownik
    2015-01-31 14:39:56

    arrow

    Każdy kto pracuje w szpitalu wie, że p. Szewczuk przez 7 lat budował sukcesu tego szpitala tylko, nie jest z PSL a Starosta Giziński woli zapłacić ogromne pieniądze dla kolegi z PSL, w końcu to nie jego pieniądze, taka gospodarność!

  • obiektywny
    2015-01-31 14:10:17

    arrow

    Dyrektor Brodowski postawił szpital na nogi, gdyby nie on już dawno by go nie było, a wielu widziało w tym duży interes. Do tej pory Starosta Giziński zbierał laury za pracę p. Brodowskiego i całego zespołu, a teraz jak jest dobrze to Starosta wypina się na tych co zapracowali na ten sukces m.in. p. Szewczuka i już przygotował stołek za ogromne pieniądze dla znajomego z PSL P. Szpakowskiego. I gdyby Brodowski nie wrócił to już byłby szpital sprzedany!

  • Szpakowski za drogi
    2015-01-31 13:10:32

    arrow

    Brodowski dobrze zrobił!!! Szkapowski, który już raz sobie nie poradził ze szpitalem, nagle chce wejść drugi raz do tej samej rzeki? wynagrodzenie 25 000zł dla Szpakowskiego to duża przesada!!! gdzie są radni powiatu łosickiego, którzy zgodzili się dać takie wynagrodzenie Szpakowskiem. To drugie tyle co Brodowskiego.

  • izka
    2015-01-31 12:27:18

    arrow

    Pan Brodowski chce (koniecznie), żeby w Łosicach dyretorem szpitala został jego zięć (mąż jednej z córek).

  • wybory
    2015-01-31 11:30:25

    arrow

    były na wójta pełnoetatowego, więc może w takiej sytuacji powinny zostać powtórzone! po co nam wójt na niepełny etat, to taki niby-wójt będzie

  • pacjentka
    2015-01-31 10:46:40

    arrow

    W szpitalu łosickim nie jest tak idealnie...lekarz endokrynolog przyjeżdza z Warszawy...w czasie czterech godzin przyjmuje osiemdziesięciu pacjentów, w międzyczasie załatwiając swoje prywatne telefony...czułam sę jak na taśmie produkcyjnej...szybko, szybko...bo następny pacjent czeka (KASA)...pozdrawiam

  • jojo
    2015-01-31 08:35:58

    arrow

    Panie nie rób pan cyrku! Albo jedno albo drugie .Jak chciało sie być wójtem to trzeba zrezygnować z dyrektorowania i odwrotnie. A gdzie jest rada powiatu i rada społeczna szpitala? Toz to oni powinni tutaj zareagować.

  • z miasta łosice
    2015-01-30 21:33:19

    arrow

    Myślę że Pan Brodowski nierzle zagrywa sobie z Panem Staostą Gizinskim i uwazam ze to nie fer wobec powiatu łosickiego. Skoro jest Wójtem to łosickim szpitalem powinien zarzadac ktos inny powolany z wyboru

  • chyba mam racje
    2015-01-30 21:24:23

    arrow

    Z tym szpitalem to chyba Pan Dyrektor Brodowski pokazL im w starostwie jak trzeba pracowac a TACY ludzie nie sa mile widziani.Mam nadzieje ze w szpitalu n ie bedzie zadnych zmian.

  • ja
    2015-01-30 21:17:05

    arrow

    Podobno maja likwidowac powiaty niech zrobia to jak najpredzej.Jest mi wstyd powodu jakie kwitki wychodza,ciekawe czego jeszcze sie dowiemy?A w kampanii tacy pokorni i niewiniatka sie pokazwali.Wyszlo szydlo z worka,milion teraz szpital co jeszcze?A moze czas przerwac te niesodzianki.Panie starosto chyba czas odpoczac.

  • mieszkaniec losice
    2015-01-30 20:36:47

    arrow

    ot biedne to nasze miasto szpital od upadku uratowal PAN BRODOWSKI i tylko ON WYPROWADZIL na prosta a starosta zbieral holdy i zawieszal tablice,no a teraz popatrzmy ja jednym ruchem moga zniweczyc to co z takim trudem wraz z PRACOWNIKAMI ZROBIL PAN DYR.BRODOWSKI.WIELKIE UZNANIE I SZACUNEK,PAN NIE MOZE REZYGNLOWAC.

  • mieszkaniec losice
    2015-01-30 20:36:46

    arrow

    ot biedne to nasze miasto szpital od upadku uratowal PAN BRODOWSKI i tylko ON WYPROWADZIL na prosta a starosta zbieral holdy i zawieszal tablice,no a teraz popatrzmy ja jednym ruchem moga zniweczyc to co z takim trudem wraz z PRACOWNIKAMI ZROBIL PAN DYR.BRODOWSKI.WIELKIE UZNANIE I SZACUNEK,PAN NIE MOZE REZYGNLOWAC.

  • łosice
    2015-01-30 19:19:09

    arrow

    To się w główce nie mieści.

  • księgowy
    2015-01-30 19:01:12

    arrow

    Karygodne zaniedbanie w sprawie dzieci z Mostowa w efekcie milion złotych trzeba zapłacić do Warszawy. A teraz Pan Brodowski na dwóch etatach. Jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie zrobić referendum i Starosta Giziński odejdzie w hańbie do Rudnika.

  • aaa
    2015-01-30 18:53:38

    arrow

    Giziński -Co Pan wyprawia z tym powiatem.Teraz na dyrektora trzeba będzie powołać Pana Szpakowskiego. Już pełnił tą funkcję i o mało byłoby po szpitalu. Teraz Pani Orzełowska i Pan Borkowski lobbują za Panem którego żona jest ich kuzynką. Brawo. Ludzie o tym wiedzą nie są głupi. Po co ten konkurs. To kpiny.

  • nie chcę być w cyrku
    2015-01-30 18:40:03

    arrow

    Co się wyprawia w tym Starostwie. Najpierw milion w plecy po beztrosce Panów Starostów a teraz dwa stanowiska w odległych o 35 km zakładach pracy dla jednej osoby. Panie Giziński jak tak dalej pójdzie to ludzie będą Panu w twarz pluli przy spotkaniu.

  • łosiczanin
    2015-01-30 17:40:18

    arrow

    To nie Starostwo "wyprawia" tylko pan Brodowski, przecież to On złożył wniosek o przerwanie urlopu bezpłatnego i powrót na stanowisko dyrektora szpitala, tylko wcześniej dobrze byłoby się zastanowić czy dobro szpitala przyświeca tej decyzji czy kasa???!!

  • do z powiatu
    2015-01-30 14:21:58

    arrow

    Sprawa z dziećmi nie miała szans na wygraną. Starostwo stało się "ofiarą" chorego systemu w którym wszelkie instytucje tu czytaj: urząd miasta Warszawy oraz dom dziecka, "doją publiczną kasę" która zamiast trafić do rodzin i potrzebujących dzieci trafia do zadłużonych kas publicznych.

    Inną kwestią jest "przegrany" przez radnego JK milion za targowicę. Milion przepadł bo "ktoś" próbował być cwańszy od marszałka :)

    p.s. ciekawe czy podlasie24 zamieści ten komentarz :)

  • z powiatu
    2015-01-30 13:03:03

    arrow

    A ja myślę że ten ruch to typowa zmiana narracji aby odwrócić uwagę opinii publicznej od tej przegranej sprawy dotyczącej pobytu dzieci.

  • pacjent
    2015-01-30 12:47:21

    arrow

    Bardzo dobrze Panie Dyrektorze, Panie Wójcie, bo już zaczynają wracać dawne porządki. Byłem niedawno na jednym z oddziałów i wyraźnie widać, że jak "nie ma kota, to myszy rajcują" i robi się po łosickiemu czyli byle jak. Gdyby Pan nie wziął w garść tego całego "TOWARZYSTWA" przed wielu laty, to po szpitalu zostałyby dziś tylko wspomnienia. Włożył Pan olbrzymią pracę w wyprowadzenie tego szpitala z prawie nicości i naprawdę bardzo źle byłoby, gdyby tym szpitalem miał kierować ktoś o nazwisku - powiedzmy - jakiś kalinowski. Nie można dopuścić do zmarnowania tego co jest. Życzę dużo zdrowia i opieki OPATRZNOŚCI nad Panem.

  • radny
    2015-01-30 12:16:05

    arrow

    Kuriozum do potęgi co wyprawia S.Powiatowe.

  • Alteratywa
    2015-01-30 12:15:55

    arrow

    TRZEBA po sobie brudy pozamiatać choćby pod dywan.....

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łosice

w lewoKwiecień 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kondolencje

Najnowsze Informacje