R E K L A M A



ŁOSICE

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Łosice: Czy uda się uratować milion euro?
2015-02-25 10:47:14 Artykuł czytany 3305 razy


Niespełna milion euro w czterech transzach, to dofinansowanie na remont najstarszego budynku w Łosicach. Po zakończeniu prac będzie się tam mieścić Transgraniczne Centrum Dialogu Kultur.


Pojawiły się jednak kłopoty. Na skutek opóźnień związanych z rozliczeniem pierwszej transzy unijnej dotacji, łosickiemu samorządowi brakuje pieniędzy na kontynuowanie prac modernizacyjnych. Sposobem na uporanie się z tym problemem będzie najprawdopodobniej kredyt. Trwają także intensywne prace związane z rozliczeniem pierwszej transzy, co jest przepustką do ubiegania się o kolejną. Najważniejszym pytaniem w tej sprawie jest jednak to, czy  Łosice mogą stracić całe dofinansowanie.

O przyczynach tych kłopotów i sposobach na uporanie się z nimi mówi burmistrz Miasta i Gminy Łosice Mariusz Kucewicz.



Z Mariuszem Kucewiczem rozmawiała Dorota Kalinowska.

DK/Łosice  [Msz]

wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Kamil Skorupski
tel. 504 838 118
skorupski@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • do moim skromnym zdaniem
    2015-03-06 12:29:39

    arrow

    Masz rację też jestem tego zdania. Jest tylko jedno ale te wypominki zaczął Pan Kucewicz, nie Kobyliński, chociaż czytając te wpisy to mógł mieć żal do Kucewicza. Dlatego odezwali się ludzie którzy widzą ile przez trzy kadencje zrobił dobrego, a nie tylko samo zło chociaż też było.

  • moim skromnym zdaniem
    2015-03-04 18:16:38

    arrow

    Chyba nie chodzi tu o obrzucanie nawzajem obelgami obecnego jak i byłego włodarza i odbijania piłeczki od jednego do drugiego. Wszystkim chyba zależy żeby żyło nam się lepiej i przyjemniej w naszych Łosicach, a te dywagacje wcale temu nie służą. Wiec trzeba skończyć to wypominki. Pierwszy miał szansę, to i drugiemu trzeba ją dać. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę wszystkim.

  • moim skromnym zdaniem
    2015-03-04 18:16:36

    arrow

    Chyba nie chodzi tu o obrzucanie nawzajem obelgami obecnego jak i byłego włodarza i odbijania piłeczki od jednego do drugiego. Wszystkim chyba zależy żeby żyło nam się lepiej i przyjemniej w naszych Łosicach, a te dywagacje wcale temu nie służą. Wiec trzeba skończyć to wypominki. Pierwszy miał szansę, to i drugiemu trzeba ją dać. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę wszystkim.

  • do tak
    2015-03-04 15:19:26

    arrow

    Masz rację to powinien ukarać pracowników, a nie zwalać na poprzednika. Chce w ten sposób siebie wypromować, ale to niskie i ma krótkie życie.

  • do jest jak jest
    2015-03-04 15:16:25

    arrow

    Masz racje trwa wyścig ,,szczurów,,nie ma żadnych zasad. Takie wartości jak lojalność, wdzięczność, czy nawet honor i Ojczyzna nie mają dzisiaj znaczenia. I mówię to nie tylko do zachowania Pana Kucewicza, ale ogólnie o sytuacji w Kraju.

  • tak
    2015-03-04 14:13:05

    arrow

    Trzeba pamiętać,że to poprzednik złożył dobry wniosek na który gmina otrzymała ponad 1 mln.Euro. Teraz trzeba to rozliczyć, a że robią to ci sami ludzie tylko pod innym kierownictwem to nie jest koniec świata.

  • jest jak jest
    2015-03-04 12:10:29

    arrow

    To że Kucewicz zachował się jak się zachował to fakt. Ale też faktem jest że większości wyborców to nie przeszkadzało. A reszta to problem burmistrzów.

  • do hola hola
    2015-03-04 11:52:10

    arrow

    Nie tylko że przyjął do pracy, ale ,,zrobił,, V-ce Starostą i wziął na listę powiatową którą on układał. A no i jeszcze zbytnio hołubił w Urzędzie o co mieli pretensje pracownicy. Ale to jego błąd no i niech teraz sobie w brodę pluje.

  • do zaraz
    2015-03-04 11:26:27

    arrow

    J.K. brał przez 12 lat większe pieniądze i co zrobił??? a przez 3 miesiące nawet jeśli obecny burmistrz by wziął i 3 razy tyle co napisałeś w swoim poście, to dopilnowanie zaczętych inwestycji przez poprzednika i wyprowadzenie ich na prostą jest nie policzalne finansowo i czasowo, miłego dnia.

  • hola hola
    2015-03-04 09:27:32

    arrow

    czyli każdy kto kiedyś został przyjęty przez kogoś do pracy wszystko mu zawdzięcza a nie swoim wysiłkom? Nie ma prawa mieć aspiracji, dążyć do celu tylko ma czołem bić temu co go zatrudnił nawet jeśli ten się delikatnie mówiąc "zamotał" Jak J. K. promował M. K. ? Sam fakt przyjęcia kogoś do pracy to jeszcze nie promocja. Każdy burmistrz potrzebuje pracowników. Bez przesady

  • zaraz
    2015-03-04 08:56:09

    arrow

    Przecięż Kucewicz jest już 3 miesiące. Trudno żeby Kobyliński pracował za Niego. To za co Nowy wziął prawie 33 000 zł poborów. Jak przyszedł w grudniu powinien od razu wziąć się do roboty, a nie czekać trzy miesiące.

  • do Pana Kucewicza
    2015-03-04 08:39:37

    arrow

    Nawet przeciwnicy Kobylińskiego śmieją się z Niego że żmiję, albo gada wyhodował na własnej piersi.

  • ???????
    2015-03-03 15:32:40

    arrow

    Jeszcze wazysko możliwe ja też może zostanę burmistrzem. A co do tego co było napisane to uważam że do nauczycieli i ludzi którzy kiedyś podali rękę trzeba mieć szacunek, to moje zdanie. Jeżeli poprzedni burmistrz ma podo bne to się z Nim zgadzam.

  • no! no! no!
    2015-03-03 11:26:29

    arrow

    Te ostatnie komentarze mocno zalatują byłym miłościwie nam panującym. czyżby we własnej osobie się fatygował? czy ktoś identycznie myślący pisze w jego imieniu

  • do oj oj oj i do oj
    2015-03-03 11:19:24

    arrow

    A czy to jest jakąś hańbą sprzedawać truskawki??? A jeśli nawet wziął z bezrobocia to co??? nie on pierwszy i raczej nie ostatni z bezrobocia. Jak tu nie (pluć) skoro pozostawił po sobie spory pierdolnik do ogarnięcia i zanim się z tym nowy burmistrz upora to i kadencji może zbraknąć, smutne ale prawdziwe.

  • do oj
    2015-03-03 09:57:11

    arrow

    Masz rację wziął go z pośredniaka bo nikt nie chciał Go zatrudnić, a teraz Pan Burmistrz i jeszcze na Kobylińskiego pluje.

  • oj, oj, oj
    2015-03-03 09:10:05

    arrow

    Panie Kucewicz Bardzo nieładnie bardzo. Gdyby nie Kobyliński to do dzisiaj Pan byś sprzedawał truskawki na Rynku. To on (przez swoją głupotę) Pana wywpromował a Pan teraz tak postępuje. Oj, oj, oj,oj,!!!!!!!!!!

  • ?????
    2015-03-02 17:38:27

    arrow

    No teraz rozumiem trzeba ponarzekać i mówić że jest źle a potem odtrąbić sukces, że się załatwiło. Nie tędy droga. Słusznie napisał hej.Obecny urzęduje już prawie 3 miesiące, to cały kwartał. I co zrobił jakoś swoich pomysłów nie ma.Realizuje to co zaczął poprzednik, nic swojego.

  • hej
    2015-03-02 14:46:05

    arrow

    Skoro wniosek miał być w listopadzie a 30 była druga tura to winny jest nowy burmistrz, bo od początku grudnia on właśnie urzęduje. Jednak mieli rację ci co mówili że nowy będzie potrzebował 2 lat zanim się wdroży.

  • do mieszkańca i ad
    2015-03-02 14:31:31

    arrow

    Chyba jedna i ta sama osoba pisze te komentarze :) Najlepiej udawać, że poprzednik wszystko zostawił cacy i samemu się pod jego niekompetencją podpisać. Niektórym bardzo by to odpowiadało, zwłaszcza tym, którzy się do takiego stanu przyczynili. Ja liczę na to, że obecny burmistrz da radę wyciągnąć tą inwestycję na prostą ale o niedociągnięciach byłego też chcę wiedzieć. Żeby pewne sytuacje się nie powtórzyły..

    p.s. mam wniosek do burmistrza o "wyłączenie" dostępu do internetu pracownikom pewnej spółki miejskiej. Może jak skończą z pisaniem komentarzy i zaczną pracować, sytuacja ekonomiczna spółki się poprawi :)

  • ad
    2015-03-02 11:34:49

    arrow

    Do Jaro: Przecież inwestycja nie została zakończona więc i nie ma błędów. Teraz nowy Burmistrz nie wie jak wziąć się do pracy to szuka dziury w całym. A jak nie wiedział to nie powinien startować. Jak się podjął to teraz nie powinien narzekać.

  • do mieszkańca
    2015-03-02 11:22:16

    arrow

    A po co ratować milion co on chory, solidnie wykorzystać zaległości po byłym

  • mieszkaniec
    2015-03-02 11:02:23

    arrow

    Panie Burmistrzu tylko ludzie mało kompetentni i bardzo słabi zarzucają cokolwiek poprzednikowi. Jeżeli chce Pan sukcesu to musi Pan na niego zapracowac, a nie obwiniać tamtego. To zła metoda i odbije sie na Panu. Trzeba zrobić coś dla Łosic od siebie z biadolenia nic nie bedzie.

  • kiepsko widze
    2015-03-01 21:01:22

    arrow

    stracilem nadzieje nic napewno nic sie nie zmieni.Jak slysze to tylko jakies nalo znaczace sprawy.Problemy ktore sa od lat pozostana.szkoda.Na wesiach jest o wiele lepiej,nie wiem co to wszystko ma znaczyc.

  • Łosiczanka J
    2015-02-28 22:37:52

    arrow

    Przyjezdny!!!.Ja jak czegos nie lubie to omijam to szerokim łukiem. Odczep się od Łosic, czep sie swojej miejscowości. Przejazdem niewiele się da zauważyć. Widzisz nasze "pod lasem", zobacz swoje sprawy pod nosem".My lubimy swoje Łosice Popieramy Burmistrza poczynania, a cóż mmożna zrobić za 2 miesiące nowej kadencji!

  • do pryjezdny
    2015-02-26 09:18:53

    arrow

    witam, skoro tak Ci się w Łosicach nie podoba to nie ma potrzeby żebyś przez nie przejeżdżał, a co do inwestycji to chyba trochę przesadzasz, a jeszcze chciałabym zauważyć że gospodarz jest na swoim stanowisku od grudnia i w ciągu trzech miesięcy nie da się cudów zrobić i posprzątać po poprzedniku bałaganu jaki po sobie pozostawił. Jadąc do Kornicy czy Konstantynowa nie musisz wcale przez Łosice przejeżdżać :)

  • do dibrze radzący
    2015-02-26 07:16:06

    arrow

    Już mieliśmy specjalistę wygolonego i co? zostawił bagno.

  • alabama
    2015-02-26 06:24:28

    arrow

    Gdyby Kobyliński miał brodę, to z te numery, powinno się mu ją wyrwać.

  • działacz
    2015-02-25 21:33:03

    arrow

    Bądź sobą ale weź się do roboty, winy nie zrzucisz na poprzednika

  • łosice
    2015-02-25 18:10:10

    arrow

    "dibrze radzący" może jeszcze doradzisz jak burmistrz powinien się czesać albo w jakich butach chodzić? Wg. mnie wygląda ok, a niektórzy to chyba mają jakieś kompleksy :)

  • bródka
    2015-02-25 16:30:45

    arrow

    co za ciemnogród. Żeby się czepiać chłopaka za bródkę. Bródki są teraz na topie. Nie przejmuj się burmistrzu. Bądź sobą

  • dibrze radzący
    2015-02-25 15:57:23

    arrow

    Panie Mariuszu,
    Bez tej koziej bródki, byłoby znacznie lepiej i chyba przyzwoiciej jak przystało na dobrego włodarza.
    Takie mam odczucia i nie tylko ja.
    Pozdrawiam.

  • do jaro
    2015-02-25 15:53:34

    arrow

    wiedziały gały co brały

  • Jaro
    2015-02-25 14:17:06

    arrow

    Burdel po tym Kobylińskim. Niech teraz bierze odpowiedzialność i płaci z własnej kieszeni za błędy spowodowane przez niego.

  • pryjezdny
    2015-02-25 11:56:54

    arrow

    Taka bryndza to możliwa tylko w Łosicach.
    Buduje się na kredyt chyba mało istotne rzeczy ( namioty na targowicy a teraz ta inwestycja ) a ulice zalane, drogi to jak szutry, chodników nie ma albo są sprzed wojny, ulice brudne itp., itd.
    Np. jak się przejeżdża to w Kornicy,Konstantynowie jest dużo lepiej- tam się czuje gospodarskie oko.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łosice

w lewoKwiecień 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kondolencje

Najnowsze Informacje