R E K L A M A



ŁOSICE

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Kolejna kandydatura na Burmistrza Miasta i Gminy Łosice
2014-10-08 10:40:12 Artykuł czytany 8162 razy


Chociaż ostateczny termin rejestracji kandydatów na wójtów, burmistrzów i prezydentów wciąż przed nami, to większość nazwisk tych, którzy będą się ubiegać o te funkcje jest już znana. Do grona kandydatów na burmistrza Miasta i Gminy Łosice dołączyła Sylwia Osipiuk.


Chociaż sama zainteresowana podkreśla, że na sformalizowanie swojego kandydowania ma jeszcze czas, to nie ukrywa, że jest już zdecydowana. Wystartuje z komitetu pod nazwą Łosicka Alternatywa.

Sylwia Osipiuk jest od 8 lat wicedyrektorem Siedleckiej Delegatury Warszawskiego Kuratorium Oświaty. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora Zespołu Szkół w Niemojkach.

Zadeklarowani dotychczas kandydaci to sami mężczyźni: Janusz Kobyliński, Mariusz Kucewicz, Paweł Czmoch i Zbigniew Jaszczuk. Swojego kandydata wystawi również PSL,  tu wymieniany jest Błażej Obzejta. 

Wszyscy kandydaci na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, muszą się zarejestrować w Komisji Wyborczej najpóźniej w 30 dniu przed dniem wyborów do godziny 24.00, czyli do 17 października.

DK/Łosice/DJ
wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Kamil Skorupski
tel. 504 838 118
skorupski@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • haha
    2014-10-22 11:57:28

    arrow

    Właśnie slyszałem, że tu niezłe dyskusje się dzieją i, że najlepiej rozsiąść się z popcornem.
    Ty tu na dole- Twoje rozpływanie się nad Kucem wcale, a wcale nie jest cukierkowe i nie na zamowienie :D
    Ależ tu jadu i jakie argumenty, no no górnolotnie. Niestety kochani tylko Kroops i może jajco jeszcze sie IQ popisali, ale nikt nawet nie potrafił im odpowiedzieć...

  • miau
    2014-10-21 16:18:20

    arrow

    Kobyliński - jak najszybciej odciąć od koryta
    Jaszczuk - j.w.
    Obzejta - PSL. NIgdy!
    Czmoch - fantazja jest i nic poza tym.
    Osipiuk - widzę, że masa tu i na losice.info wpisów popierających, ale ich "cukierkowość" każe się zastanowić, czy nie na zamówienie.
    Jak dla mnie wielka zagadka, czekam na program, część ludzi z komitetu ciekawa, ale powiązanie z PO+Chomiuk=niestety dyskwalifikacja.
    Kucewicz - zarzuca mu się zależność i że wypromowany przez Kobylińskiego .
    Nie jego wina, że pracował w urzędzie, ale wystarczy chwila rozmowy z tym człowiekiem, żeby się zorientować, że ma głowę na karku i widząc jaki z K. człowiek, rozsądnie się od niego dystansuje. Poza tym patrząc 4 lata na nieporozumienie w osobie p. Gizińskiego, będzie wiedział, czego nie robić.
    MOim zdaniem człowiek ma poukładane w głowie i z niezbędnym doświadczeniem samorządowym. Poza tym po ludzku komunikatywny, a w takiej pracy dialog jest najważniejszy.

  • Bożena do wyborcy
    2014-10-21 12:22:30

    arrow

    Wyborco- widocznie tak można.

  • Kroops
    2014-10-21 12:20:03

    arrow

    do wyborcy - odpowiadając na Twoje pytanie powiem, że oczywiście taka sytuacja jest akceptowalna w świetle prawa i nie zachodzi żaden konflikt interesów, a idąc tym tokiem rozumowania to powinno się sprowadzić członków do komisji z poza powiatu bo obecnie każdy członek powołanych komisji jest w ten czy inny sposób związany z którymś z Komitetów Wyborczych.

  • alalal
    2014-10-21 12:16:19

    arrow

    Kobyliński - za te stracone miliony- nigdy!
    Jaszczuk - to samo co wyżej, jednrgo i drugiego wina, że Łosice tak wyglądają
    Kucewicz - samodzielny nigdy nie był, jest pionkiem- i to niewiernym
    Czmoch - co ta chłopina może wiedzieć o polityce, może uśmiechnięty i wesoły, ale gdzie się pchać do polityki, jak i on to i ja mogę ;)
    Obzejta - PSL i co tu więcej mówić...
    Osipiuk- może mało znana, ale wykształcona i z doświadczeniem, dobre listy, ale wciąż brak programu- tutaj czekam z decyzją.

  • uf do zdziwionej
    2014-10-21 09:15:08

    arrow

    Nareszcie normalne slowa bez osobistych wycieczek.

  • wyborca
    2014-10-21 09:09:06

    arrow

    Żona staruje na Burmistrza a mąż w Komisji czy tak można.

  • z
    2014-10-21 08:02:56

    arrow

    ciężki wybór:
    obecny - za targowicę i 1 000 000 zł w plecy - nigdy
    Jaszczuk - ponosi też odpowiedzialność za działania obecnego, chociaż się stara.
    Kucewicz - wychowanek Kobylińskiego, te same metody działania, teraz miał możliwość ale się nie wykazał.
    Czmoch - nawet nie boirę pod uwagę tej śmiesznej kandydatury.
    Obzejta - mam wątpliwości, pogrążył jednego biznesmena teraz gm Platerów dobija.
    Osipiuk - nie znam ale sama znajomość z Chomiukiem wystarczy by nie oddać głosu

  • zdziwiona
    2014-10-20 11:04:28

    arrow

    tak czytam od dłuższego czasu te wszystkie komentarze i w końcu nie wytrzymałam,ludzie jeżeli myślicie że wszyscy znacie się na wszystkim najlepiej pod słońcem, to czemu tak mało mamy kandydatów na stanowisko burmistrza, czemu tak ciężko znaleźć kandydatów na radnych. Jak się już ktoś zgodzi to od razu zostaje skrytykowany, już za samą kandydaturę. Poczekajmy do wyborów i zobaczymy kto ma jakie poparcie, dajmy im się wykazać, a nie zawczasu wylewać wiadra z pomyjami na wszystkich dookoła. I najlepiej nich każdy głosuje wg. swoich odczuć i potrzeb. Wybory już 16 listopada 2014 - pokażcie się i dokonajcie dobrego wyboru, powodzenia.
    PS. trochę mniej jadu

  • przerazajace
    2014-10-18 10:43:58

    arrow

    brudy brudy brud i jeszcz 1000 razy brudy.Nie potraficie dyskutowac na argumenty tylko wylwac pomyje na kogo sie tylko da.Szkoda.

  • www
    2014-10-16 10:33:35

    arrow

    do "rodowitego Losiczanina"
    Mógłbyś rozwinąć wątek? Rozumiem, że są konkretne powody, dla których twierdzisz, że Kucewicz to porażka? Czy to tylko tak, aby popsioczyć ? Bo rozumiem, że GOŁĘBIARZ ma świetne kwalifikacje ?

  • a
    2014-10-16 09:28:41

    arrow

    Tak się składa, że znam Panią Osipiuk i z wielką przyjemnością podpisywałam listy Łosickiej Alternatywy. Mam nadzieję, że mieszkańcy naszego miasta mądrze SAMI zdecydują idąc przez Łosice i patrząc na "piękno" tego miasta. Dyskusja mija się z celem w momencie gdy ktoś prowadzi tutaj kampanię negatywną bo na więcej go nie stać.

  • op.
    2014-10-15 20:50:40

    arrow

    do a - gdybyś miała z tą panią osobiste kontakty, to nie należałabyś do klubu jej fanów. Powyższy opis jest delikatny, a różne fakty są jeszcze gorsze.

  • psy szczekają
    2014-10-15 20:45:04

    arrow

    Co zrobić gdy psy szczekają? - taki ciekawy wątek na tej stronie tylko w zakładce Łuków - polecam. W Łukowie mają Tymczasowy Punkt Przetrzymywania Zwierząt, zawsze to jakieś rozwiązanie, przynajmniej do 16 listopada.
    Jeżeli jedynym argumentem za obecnym burmistrzem są obelgi i obraźliwe słowa pod adresem pozostałych kontrkandydatów to naprawdę kiepsko. Jeśli taki poziom dyskusji wykazują wyborcy obecnego burmistrza to jak to świadczy o nim samym? Ciekawy wątek pod analizę psychologiczną ;)

  • obserwator
    2014-10-15 20:23:30

    arrow

    Widzę że, obecny Pan Burmistrz bardzo boi się nowych kandydatów, a szczególnie Pana Mariusza. Bo Janusza rodzina jak zasiądzie do neta to tylko jedno im w głowie by pozytywy o Januszu pisać, a wszystkich w koło z błotem zmieszać.
    Po co tu wypisywać, skoro jakieś nie stworzone rzeczy każdy może napisać o kimś. Niech lud zdecyduje sam kogo chce.

  • taki jeden
    2014-10-15 18:54:57

    arrow

    Cieszcie się, że Pan Giziński na burmistrza nie startuje, "kompetentny" samorządowiec i taki "ludzki człowiek". A kandydaci?, hmm... wybierajcie między dżumą, a cholerą....

  • Losicznin rodowity
    2014-10-15 18:39:15

    arrow

    Nigdy p Kucewicz to poprostu porazka.Przez przypadek dali mu te posadke ciepla a to mu w glowie zawrocilo calkowicie.To ze asystowal Gizinskiemu na uroczystosciach nie jest argumentem aby usadowic go na stolku burmistrza ktory ponosi ogromna odpowiedzialnosc za cala gmine i miasto.Jak mi wiadomo ten pan tochyba zajmowal sie laptopami.

  • a
    2014-10-15 17:58:05

    arrow

    do op- ale musi Ci kandydatura pani Osipiuk przeszkadzać, ze takie wyświechtane oszczerstwa wymyślasz. Nie obrażaj kobiety, która nic nikomu złego nie wyrządziła... ale wiadomo, że zazdrość w ludziach wywołuje często frustrację. Kandydatura Pani Osipiuk musi bardzo uwierać bo wiadomo, że kompetencji i uczciwości się jej nie odmówi. Ale przecież dużo łatwiej kogoś obrażać niż pokazać, że ma się więcej do zaoferowania, prawda?

  • m
    2014-10-15 17:26:02

    arrow

    W Niemojkach wykazała się negatywnie?! PHI! Jak Pani Sylwia Osipiuk była dyrektorem szkoły to były najlepsze czasy! Wiecie co się teraz tam dzieje? Rodzice masowo zabierają dzieci z tej porypanej szkoły i przepisują do Łosic. Obecny dyrektor nie potrafi ogarnąć tych nauczycieli, każdy robi i uczy czego chce!

    Pani Sylwia zna się nie tylko na edukacji, ale przede wszystkim na ZARZĄDZANIU i tego Łosicom trzeba!

  • jajco
    2014-10-15 10:26:10

    arrow

    Do "ani":
    Nigdzie nie napisałem, że lista jest kiepska.
    Odniosłem się tylko do argumentu, że P. Osipiuk odcina się od rządzących. Zdziwiło mnie to trochę, bo obok ciekawych ludzi umieściła p. Chomiuka, który jak dla mnie stoi w jednym skompromitowanym rzędzie z p.Gizińskim i p. Kobylińskim.

  • op
    2014-10-14 21:24:21

    arrow

    W Łosicach ta pani się nie wykazała, a w Niemojkach wykazała się negatywnie. Dla tej pani liczy się tylko władza, po trupach dojdzie do celu eliminując wszystkich po drodze. Z ludżmi się nie liczy i nikogo nie szanuje. Najważniejsze jest stanowisko i władza. Nigdy nie była dobrym, cenionym nauczycielem.

  • obserwator tego cyrku
    2014-10-14 19:44:27

    arrow

    Te kandtatury p Osipiuk,p Jaszczuka,pOzejty to pozal sie BOZE.Kolejny nawiedzony zarozumialec Kucewicz co go obecny burmistrz za uszy wciagnal do wielkiej polityki a ten mu teraz ryje.Jeszcze tylko Marianny Celinskiej tutaj potrzeba bo kto bedzie wstegi ciac?

  • Hania
    2014-10-14 11:34:07

    arrow

    odkąd w Nieomjkach nie ma już Pani Osipiuk to nawet nauczyciele swoich własnych dzieci tam nie chcą do szkoły puszczać...

  • ania
    2014-10-14 11:03:33

    arrow

    @do jajco- skoro zasięgnąłeś języka to wiesz tez o innych osobach z listy ŁA- na każdego będziesz usilnie czegoś szukał? Bo moim zdaniem jest to komitet godny uwagi. To miasto zasługuje na nową władzę- nie tylko burmistrza, ale i radnych. Jednak jak parę osób tu słusznie zauważyło- wszystkim jest wygodnie w tym układzie. Każdy się cieszy ze swojego wróbla w garści.

  • Niemojki
    2014-10-14 10:54:10

    arrow

    Ludzie ta kandydatka to potrafi walczyc o swoje jak przegrala konkurs na dyrektora z z P.L.B to juz nie widziala siebie w roli nauczyciela a przeciez jej wyksztacenie to nie dyrektor a nauczciel.Do zarzadzania miastem i gmina to nie koniecznie ta pani.

  • jajco
    2014-10-14 10:02:47

    arrow

    do "ani": nikt tu nie ma zamiaru nikogo obrażać i bezpodstawnie krytykować, ale zgodnie z Twoją sugestią, popytałem i "zaciągnąłem" języka i...rozumiem, że Pani Osipiuk nie wyobraża sobie startować z obecną władzą z wiadomych powodów...tylko co z poprzednią władzą? Z listy ŁA do powiatu startuje skompromitowany P. Chomiuk. Rozumiem, że to już zwolennikom P. Osipiuk nie przeszkadza? No ale przecież oboje sa "blisko" z PO, więc wszystko w rodzinie :)

  • do r2d2
    2014-10-13 19:53:18

    arrow

    A ja twierdzę, że się mylisz. W Łosicach chyba jednak wybiera się "po zdjęciu". Nasz obecny burmistrz z tym samym zdjęciem na ulotce (młodziutki, śliczniutki) już 3 kadencję wygrał ;)

  • r2d2
    2014-10-13 19:16:30

    arrow

    ja myślę że bez sensu jest prowadzić jakiekolwiek dyskusje skoro nie ma żadnego programu wyborczego, nie wybiera się burmistrza po zdjęciu

  • ania
    2014-10-13 19:12:54

    arrow

    Czy ktokolwiek sobie wyobraża by startować z list do wyborów z obecną łosicką władzą? Wcale nie jest więc dziwne, że Pani Osipiuk startowała z listy PO. Teraz startuje z Łosickiej Alternatywy więc też o czymś to świadczy. Jednak Ci co mają na celu obrażac i krytykować na pewno znajdą zawsze argumenty przeciw. Ci co nie wiedzą niech zaciągną języka wśród ludzi, popytają znjaomych, rodziców. Na pewno zmienicie podejście. :)

  • do a
    2014-10-13 14:28:04

    arrow

    Dałabyś już spokój. Wiadomo np. stąd: http://wybory2011.pkw.gov.pl/cpr/sjm-18/pl/3c0cdc4f-0b11-42c3-a8f9-7fc3d7c7ed71.html.
    Jak wół napisane jest: "członek partii Platforma Obywatelska RP" to co PKW kłamie czy raczej "a" mija się z prawdą?

    Lepiej zmieńmy już tema, bo zaczyna się robić nudno...

  • a
    2014-10-13 14:08:35

    arrow

    Do "jajco"- parafrazując: Skąd ta informacja, że Osipiuk jest z PO??? Proszę nie rozpuszczać nieprawdziwych informacji. Nigdy nie była członkiem tej partii i generalnie do żadnej nie należy. Tyle, że raz startowała z ich listy. I może gdyby wtedy wygrała to w Łosicach już by było lepiej.

  • Kroops
    2014-10-13 14:03:13

    arrow

    Nie wiem co bycie nauczycielem ma wspólnego z tym jak będzie ewentualnie ta Pani sprawowała władzę w gminie, ale tu widzę ciemnogród już wie i wie, że będąc dyrektorem przedszkola zespołu szkół a obecnie dyrektorem kuratorium oświaty w Siedlcach nie ma pojęcia o dobrym zarządzaniu za to obecne darmozjadki wytrenowane przez tyle kadencji wiedzą co i jak. Nie jestem zwolennikiem PO a tym bardzie PiS i PSL, ale wiem że Parlament i lokalna władza to są różne rzeczy i w różnych miastach różnie rządzą: raz PO z PIS raz PIS Z PSL, struktura lokalna a państwowa to są inne bajki jak napisałem i nie ma co tu pisać czy ta Pani była w PO i czy obecnie jest bo to nie ważne, ale PiSiur pisiurem stoi i takie wytykanie to jedyna linia przeciw konkurencji jaką mają w każdych wyborach tylko 7 wyborów przegranych z rzędu mówi co innego.
    Na tą chwilę to jedyna normalna kandydatura i jakaś nadzieja dla Łosic na poprawienie sytuacji w tym mieście bo okupowanie ostatnich miejsc w rankingu powiatów i miast powoli zaczyna nudzić.

  • kalifornia
    2014-10-13 13:51:44

    arrow

    do łosiczanki, Kucewicz to akurat wstęg nie przecinał, bo mu Giziński nie dał tych zaszczytów pełnić.
    Dziwi mnie dlaczego kandydaci, którzy są członkami partii jakoś tak do tych partii się nie przyznają.
    budują komitety a tam od sasa do lasa. Pis i bolszewicy, PO, PSL wszystko w jednym kotle.

  • z do a
    2014-10-13 12:59:41

    arrow

    Dziękuję Ci za reakcję na mój komentarz. Widzisz, ja na żadnego kandydata nie wskazuję, nie mówię głosuj na Kowalskiego albo Nowaka i tym się różni mój komentarz od tych propagujących Panią, której tak zaciekle bronisz. Piszę tylko, że na mój głos jako młodej matki (a taką w 100% jestem) nie może liczyć, aż tyle i tylko tyle. Wskazuję Ci też jakie powodu mnie do tego skłaniają. Mogę się mylić owszem, ale takie jest moje zdanie i póki co nie mam powodu go zmieniać. Bardzo mnie boli co obecny rząd PO-PSL robi w kierunku nowoczesnej edukacji również moich dzieci i dlatego NIE BĘDĘ wspierać osób, które z taką polityką się godzą, korzystając z członkostwa w tych partiach i tyle. Niech ta Pani odetnie się wyraźnie od Platformy i mój argument przeciw niej automatycznie straci na aktualności. Taka to propaganda...

  • jajco
    2014-10-13 12:37:06

    arrow

    Pamiętajmy, że oświata to akurat niewielki procent obowiązków burmistrza. Poza tym większość szkół i tak podlega powiatowi, więc nie bardzo rozumiem jak doswiadczenie P. Osipiuk ma się przełożyć na sukces na tym stanowisku.

    To, że ona sama należy do PO jest oczywiste.

    Do "losiczanki": Skąd ta informacja, że Kucewicz jest z PIS??? Proszę nie rozpuszczać nieprawdziwych informacji. Nigdy nie był członkiem tej partii i generalnie do żadnej nie należy.
    Co do PIS, to środowisko to ma chyba w Łosicach schizofrenię. Popiera Kobylińskiego (członka partii), który jednak nie startuje z komitetu PIS.

    Sam Kobyliński to niby miał takie wielkie doświadczenie i wiedzę jak zostawał pierwszy raz burmistrzem?? Mimo 3 kadencji jakoś jego kompetencje nie porażają.
    Taki z kolei Kucewicz dzięki 4 latom pracy w samorządzie, wydaje mi się, nabrał niezbędnego doświadczenia i ssympatii ludzi nie dorobił się za nic. Może warto, żeby pokazał, co potrafi jak już wyjdzie z cienia Gizińskiego?

  • a
    2014-10-13 11:51:12

    arrow

    @do młodej mamy- takiej propagandy to dawno nie czytałam... Nie zapominajmy, że mówimy o konkretnej osobie- Sylwii Osipiuk i każdy kto miał okazję z nią współpracować powie, że zawsze dzieci i edukacja są dla niej priorytetem. Kobieta jeszcze słowa nie powiedziała, a już ma konraargumenty. Czekam co będzie się działo jak pojawią się oficjalne informacje :D

  • Hania
    2014-10-13 11:23:09

    arrow

    Gdyby nie Pani Osipiuk w Niemojkach dawno by nie było przedszkola i całe Niemojki o tym pamiętają i może liczyć na nasz głos.

  • baba do łosiczanki
    2014-10-13 10:07:28

    arrow

    Na burmistrza tylko Kobyliński - bo przecież tylko on potrafi być burmistrzem, na starostę - Giziński, na Prezydenta - Komorowski, tylko Tusk nam się wykruszył, ale to taka mała wpadka. Po co nam zmiany w tym naszym błotku tak ciepło i wygodnie. A, że przy okazji łosiczanka po wytyczonych przez tyle lat ścieżkach swoje sprawy łatwiej pozałatwia to przecież dla niej lepiej, inni niech się sami o siebie martwią. Nowy burmistrz może nie być przecież już taki otwarty na współpracę w starych układach, po co ryzykować, prawda?

  • do młodej mamy
    2014-10-13 09:50:36

    arrow

    Swoim komentarzem utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że Pani pedagog związaną z PO na pewną nie będzie moją kandydatką. Jestem również młodą mamą trójki dzieci i nie wyobrażam sobie, żeby ktoś mi dyktował jak mam je wychowywać i edukować. A niestety tak ma w zwyczaju obecna Pani minister od spraw edukacji z PO, wg której władza wie lepiej (pewnie dlatego swoje dzieci kształci w prywatnych szkołach a nasze uszczęśliwia darmowym pseudoelementarzem). Dlatego tak istotna jest dla mnie z kim po drodze jest naszym kandydatom. Chcę, żeby w końcu ktoś posłuchał rodziców, ich zdania na temat wychowania i kierunku edukacji. A nie za mnie podejmował decyzję. Obecny burmistrz również się nie popisał, ograniczona liczba dzieci, które mają możliwość przebywania na świetlicy, darmowy pseudo elementarz - porażka. Mój głos nie pójdzie na ŻADNĄ partię ale na konkretnego CZŁOWIEKA z tego miasta, który tu mieszka, jest tu na co dzień, uczestniczy w życiu miasta i jego mieszkańców i zna ich problemy. Otwartość na drugiego człowieka i szacunek, taka postawa daje mi gwarancje, że w naszym mieście jeszcze może coś się zmienić na lepsze. Pożyjemy, zobaczymy..

  • Beczkabeki
    2014-10-12 23:29:41

    arrow

    Dokładnie, nauczyciel nie może być burmistrzem, ponieważ nie studiował Burmistrzostwa, tylko inne studia. Dobrze, że nasz prezydent studiował Prezydenturę oraz Pani Premier "Premierostwo". Wałęsa pewnie skończył Solidaryzację na UW.

    Ludzie, błagam.

  • znajoma do kobiety
    2014-10-12 17:45:29

    arrow

    Zgadzam sie nauczyciel niech naucza,skoro sie w tym kierunku wyksztalcil.Mieszkancow nie trzeba pouczac a nauczyciele maja to cos takiego ze ciagle chca kazdego pouczac.

  • znajoma do kobiety
    2014-10-12 17:45:25

    arrow

    Zgadzam sie nauczyciel niech naucza,skoro sie w tym kierunku wyksztalcil.Mieszkancow nie trzeba pouczac a nauczyciele maja to cos takiego ze ciagle chca kazdego pouczac.

  • d
    2014-10-12 15:27:34

    arrow

    I na myśleniu się skończy. Ludzie otwórzcie oczy , trzeba wybrać kogoś kto w mniejszym stopniu niż inny będzie patrzył na łatwą kaskę i będzie miał świeżą młodą krew oraz chęć zmiany / działania.

  • Kroops
    2014-10-12 12:53:10

    arrow

    Już widziałem jak PiS rządził w sejmie i widzę jak rządzi w Łosicach. Nigdy więcej!!!!
    Obecnie jedyna normalna kandydatura to jest Pani z tego artykułu, a wybierając Jaszczuka to jak z deszczu pod rynnę wejść. Chociaż jakby miała oczyścić Urząd w Łosicach to trzeba by było całej rodziny Januszka się pozbyć. HEHE

  • łosiczanka
    2014-10-12 09:38:33

    arrow

    PO ( i Pai Osipoiuk ) ) i PSL to juz dziękujemy.
    Juz wystarczająco popisaliście się.
    Tylko Kobyliński z PiS jest godnym i profesjonalnym kandydatem, bo Kucewiczowi ( też z PiS ) to brakuje wiedzy i daleko mu do obecnego burmistrza.
    Jako wicestarosta byl od przecinania wstęg ( podobnie jak Pani Celinska )i niczym sie nie wykazał.
    Byl cieniem Starosty.
    Takie są niestety fakty.

  • Prawdziwy Polak
    2014-10-11 23:25:47

    arrow

    Najwidoczniej odeszła z PO- nic tylko pogratulować wyboru.

  • bomba
    2014-10-11 22:56:49

    arrow

    http://www.rp.pl/artykul/725770.html?print=tak&p=0

  • młoda mama
    2014-10-11 17:31:18

    arrow

    Właśni dlatego, że pani Osipiuk jest nauczycielem możemy mieć pewność, że pomyśli o najmłodszych. O naszych dzieciach i ich edukacji. Dzialaczy na własne konto już wystarczy.

  • z branży
    2014-10-11 16:17:52

    arrow

    Czym zasłynie Pani Sylwia jako przewodnicząca rady nadzorczej KomGazu czy N Ś.
    Mierzcie kandydaci swoje umiejętności na zamiary.

  • bedzie wesolo w Losicach
    2014-10-11 14:19:24

    arrow

    Koniecznie p Jaszczuk na burmistrza.Tak bardzo sie napracowal przez dwie kadencje ze powinien w fotelu burmisrza odpoczac.A natyral sie bardzoooooo.Co prawda to stolek ten powinien podzielic miedzy kolesiow bo im sie tez cos nalezy.Czy nie zapomni o tym?

  • aka
    2014-10-11 14:10:07

    arrow

    Łosiczanie wyjrzyjcie trochę poza nasze kochane miasto i zobaczcie, że w innych miejscach w Polsce żyje się lepiej i Wy też tak możecie. Wszystko tylko kwestia zmiany władzy. Nie bójcie się tego.

  • Kobieta
    2014-10-11 14:05:20

    arrow

    Jak taka wspaniala to niech siedzi w Siedlcach.Pachnie jej kasa bo nauczyciel powinien uczyc a nie pchac sie do polityki.Mieszkancow Losic nie trzeba traktowac jak uczniow.Nauczyciel powinien swje powolanie do pracy z dziecmi i mlodzieza powinien realizowac w kierunku swojeco wyksztalcenia.

  • Marpuk
    2014-10-11 14:02:35

    arrow

    Rozumiem, że partię rządzącą można lubić lub nie. Natomiast nie rozumiem skąd cały czas mowa o PO skoro - za przeproszeniem - jak byk jest napisane, że Pani Osipiuk startuje z ramienia Łosickiej Alternatywy, która z PO nic wspólnego nie ma.

  • tomasens
    2014-10-11 12:34:31

    arrow

    'dwk" i "a" , wpisz sobie w google Okręg nr 18, Siedlce, Platforma Obywatelska, lista nr 7 . I proszę Cie zamilcz, PO rządzi to wiadomo idzie z nurtem , żeby trzymać się pozycji bo gdyby w Siedlcach sie sprzeciwiła to wiadomo , że by tak daleko nie zaszła i nie mówcie mi tutaj o umiejetnościach jakiegokolwiek zarządzania finansami bo sami siebie oszukujecie. Nikt nikogo nie oczernia ale trzymanie z PO w dobie załamania gospodarczego i setki afer to chyba dostateczny dowód na to , że to nie jest dobra kandydatura ;)

  • a
    2014-10-11 12:01:11

    arrow

    do wszystkich tych, którzy nieudolnie próbują wymyślać krytykę na Panią Sylwię- jasne jest, że kontrkandydaci poczuli oddech na plecach bo pojawiła się mocna kandydatura.
    Pani Sylwia jest obecna na lokalnej scenie politycznej od wielu lat, zna problemy miasta bo zarządza oświatą na naszym terenie i tutaj mieszka, a wymyslanie argumentów związanych z PO jest śmieszne i dosyć desperackie bo startuje z ramienia Łosickiej Alternatywy,a próżno szukać informacji o innych partyjnych powiązaniach. Nawet gdyby to można byłoby się tylko cieszyć bo może w końcu Łosice zaczęłyby coś znaczyć w województwie.

  • dwk
    2014-10-11 10:57:49

    arrow

    Jeśli ktoś działa lub orientuje się choć trochę w obszarze edukacji, szkolnictwa, także specjalnego, kultury - to na pewno zna P.Sylwię i jej działalność. Nie obrażajcie kobiety, jeśli ona nie wypowiedziała jeszcze żadnego słowa, którym zasłużyłaby sobie na to...

  • głos rozsądku
    2014-10-11 10:37:17

    arrow

    PO już dziękujemy.

  • logiczne podejście
    2014-10-11 10:36:09

    arrow

    Zastanówmy się , czy ktoś z ramienia PO może cokolwiek zmienić w naszym mieście skoro jej partia potrafiła doprowadzić do ruiny polską gospodarkę oraz zwiększyła dług publiczny do ponad biliona złotych? Partia afer , od podsłuchowych po setki finansowych tych o których wiemy a jeszcze ile jest takich o których się nigdy nie dowiemy ? Czy to osoba godna zaufania ? Szczerze wątpie, raczej jest to czysta chęć dobrania się do fajnej pensji bez potrzeby dojazdu do Siedlec . Pozdrawiam i życzę przemyślanych głosów , raczej na świeża krew , bo sami dobrze widzimy jak kończy się dojście kobiety do władzy na przykładzie każdy wie kogo .

  • Karol
    2014-10-11 03:12:56

    arrow

    Co ta Pani ma do zaproponowania mieszkańcom Łosic? Działa poza naszym miastem, w związku z czym nie zna jego problemów. Dajmy szanse w końcu młodym otwartym na propozycje ludziom. Stanowisko burmistrza to nie siedzenie w gabinecie i robienie wszystkiego wg. swojego "ale" tylko aktywne życie w społeczeństwie miasta i umiejętne wysłuchanie jego zapotrzebowań.

  • Elżbieta
    2014-10-10 11:23:36

    arrow

    No już chyba gorze4j niż obecnie być nie może. Tak zarządzać miastem i gminą jak obecny Pan Burmistrz to chyba każdy potrafi.

  • lol
    2014-10-10 10:42:31

    arrow

    jedyny kandydat to Zbigniew Jaszczuk

  • prof
    2014-10-10 08:17:35

    arrow

    8 lat jako dyrektor regionu wielkosci wojewodztwa? A z miastem sobie nie poradzi?

  • ekonomista
    2014-10-10 07:13:36

    arrow

    A jakie są kompetencje Pani Osypiuk ?
    Tu trzeba profesjonalisty, który zna prawo w pełnym zakresie- samorządowe, gospodarcze- ksh, kp, pzp itp.
    Po co nam amatorzy z wygórowanymi ambicjami i mniemaniu o sobie.

  • łosiczanin
    2014-10-09 19:57:38

    arrow

    od kiedy nie jest członkiem PO? a może nie płaciła składek? Jak mi wiadomo, to zawsze reprezentuje PO.
    A właściwie tutaj ma miejsce, aby pochwalić się, co dla miasta Łosice uczyniła w ostatnich latach i jakie ma plany na przyszłość....o ile zostanie burmistrzem?
    Ja osobiście jestem za Panem Mariuszem, to konkretny człowiek i wierzę, że dużo zdziała zostając burmistrzem.

  • ania
    2014-10-09 18:06:34

    arrow

    @J- masz rację, dlatego wystarczy spojrzeć na wszystkie szczeble kariery Pani Osipiuk- na wszystkich stanowiskach działała bardzo skutecznie co zaprowadziło ją do miejsca, w którym jest teraz- dyrektora delegatury. Wystarczy wpisać w przeglądarkę,a wyskoczy dużo stron mówiących o jej działaności. Zresztą poczekajmy na oficjalne informacje i program wyborczy Łosickiej Alternatywy, a każdy sam zdecyduje.

  • J
    2014-10-09 16:57:43

    arrow

    @ania - jakby ci to delikatnie wytłumaczyć. burmistrz, czy jakakolwiek inna pozycja samorządowa to nie jest bycie ekspedientką w sklepie że dostajesz pracę i dopiero będziemy patrzeć czy dajesz sobie radę. jesteś w stanie wyjaśnić gdzie się objawia społecznikowskie zacięcie pani kandydat? no właśnie.

    a tak w ramach waszej emancypacji i podkreślania że to kobieta - ja na kobietę głosował nie będę :*

  • TadzikŁ
    2014-10-09 16:39:29

    arrow

    No z tego co mi jest wiadomo, to Pani Sylwia startuje z ramienia Łosickiej Alternatywy. A mieszkam w Łosicach i nie za bardzo się interesuję polityką.
    Co do osiągnięć na terenie Łosic, to domyślam się, że nie ma spektakularnych w ostatnich czasach, ponieważ jak tutaj czytam to od 8 lat pracuje w Siedlcach.

  • Do Łosiczanki
    2014-10-09 16:33:56

    arrow

    Co do przynależności partyjnej, to oby nie była z PSL, bo juz jeden niedouczony szkodnik w powiecie to aż nadto. Uważam,ze to ciekawa kandydatura, a jeżeli faktycznie jest w stanie zrobić porządek w łosickich urzędach, to ma głos mój i mojej rodziny, poza tym czas pogonić obecnego włodarza

  • pani Ania
    2014-10-09 16:33:20

    arrow

    Czy to ważne jaka partia tu się osoba liczy że może coś dla tego miasta zrobi.

  • ania
    2014-10-09 16:04:36

    arrow

    To prawda pani Osipiuk startowała z listy PO w wuborach w 2011, ale nigdy nie była i nie jest członkiem PO. Startowała z tej listy ponieważ jest pracownikiem administracjii rządowej. Teraz, jak widzimy, startuje z Łosickiej Alternatywy. I wtedy i teraz może liczyć na mój głos.

  • a
    2014-10-09 15:48:44

    arrow

    Mówienie o korycie w kontekście pani Osipiuk jest absurdem. To szczerze uczciwa osoba, która na pewno nie będzie prowadziła antykampanii w stosunku do innych kandydatów, co właśnie możemy obserwować w tych komentarzach...

  • łosiczanka do ani
    2014-10-09 15:42:45

    arrow

    To w końcu jest w tej partii czy nie? Aniu jaka to anty kampania jeśli ktoś się pyta o fakty? Ja również podobnie jak łosiczanin nie znam tej Pani więc na początku szukam informacji w internecie. A tu jest informacja, że Pani Osipiuk startowała z listy PO jako członek tej partii w wyborach w 2011 r. Przez ten czas mogło się coś zmienić. Stąd moje pytanie na początku postu. Rozumiem, sądząc po Twoich komentarzach, że w przeciwieństwie do większości łosiczan świetnie znasz tę Panią więc może nas oświecisz. Dobrze jest znać przynależność partyjną kandydata, taka informacja pomaga wyrobić sobie opinię, choćby ogólną na temat poglądów takiej osoby. Pozdrawiam

  • PJ
    2014-10-09 15:33:14

    arrow

    Tylko Koryto w głowie!

  • ŁOSICZANIN NA EMIGRACJI
    2014-10-09 15:29:06

    arrow

    Co ta osoba sobą reprezentuje?
    Czy ktoś słyszał by zrobiła coś na naszej ziemi?
    Pieniążki wszystkim się przydadzą.
    GŁOSUJMY NA MŁODZIEŻ! NIE NA PRL!

  • ania
    2014-10-09 14:14:56

    arrow

    łosicznin- Nie znamy, a wiemy, że się nie wykazała. Nie znamy, a pytamy czy się nie wstydzi? Chyba jednak znamy i antykampanię wprowadzamy.

  • łosiczanin
    2014-10-09 13:54:04

    arrow

    wnioskuję, że wszystkie komentarze pisze ta sama osoba, promująca Panią Sylwię. My jako Łosiczanie nie znamy tej Pani, niczym się nie wykazała. Zastanawia mnie, dlaczego jasno nie pisze, że jest z PO? wstydzi się?

  • anna
    2014-10-09 13:39:00

    arrow

    Super Pani Sylwio, że Pani startuje. Oby się udało. Po tylu pozytywnych komentarzach myślę że będzie dobrze.

  • Olka
    2014-10-09 12:50:20

    arrow

    Panu Kobylińskiemu już dziękujemy. .. To jest czas na kobiecą rękę.

  • kalifornia
    2014-10-09 12:49:25

    arrow

    Ta Pani to skąd jest? Bo jakoś jej w Łosicach nie widać.

  • TadzikŁ
    2014-10-09 12:46:33

    arrow

    Nareszcie jakiś powiew świeżości. Jest dużo do zrobienia w naszym powiecie, a kobieta o takiej charyźmie i kontaktach na pewno jest w stanie bardzo dużo zdziałać. Popieram, podaję dalej i trzymam kciuki!

  • mieszkaniec
    2014-10-09 11:59:32

    arrow

    Bardzo dobrze w końcu zrobi porządek w Urzędzie

  • m
    2014-10-09 11:10:18

    arrow

    Wow, jak cudownie , że Pani Sylwia startuje! Nie znam nikogo bardziej pasującego na burmistrza! Mądra kobieta, która wie co robi. Nareszcie będzie komu zadbać o wygląd tego miasta!!! po postawieniu tego szarego klocka na PKS-ach, nie mam wątpliwości, że przyda się kobiece oko, w końcu ktoś to ogarnie, przecież miasto nie może tak wyglądać, teraz każdy buduje, co chce i nikt nad tym nie panuje!

  • annnna
    2014-10-08 21:56:31

    arrow

    w końcu mam na kogo głosować :)

  • ania
    2014-10-08 21:24:11

    arrow

    Jaka miła niespodzianka! Panią Sylwię Osipiuk znam z czasów szkoły, a potem z czasów pracy zawodowej! Bardzo mądra i charyzmatyczna kobieta, która jest powszechnie lubiana, ze znajomościami w całym województwie- co na pewno pomoże Łosicom. Bardzo się cieszę, że W KOŃCU jest na kogo głosować!

  • kto to taki
    2014-10-08 20:42:41

    arrow

    Wietrzę cuda nad urną, i płeć piękna tu nie pomoże

  • J.K.
    2014-10-08 17:06:11

    arrow

    Kandydujcie a i tak wygra Janusz.

  • mieszkanka
    2014-10-08 16:06:05

    arrow

    Nareszcie normalna kandydatura, wspaniała i mądra kobieta. Może wreszcie popędzi tych chłopów,butnych i chamskich.
    Głosujemy na panią.

  • Sarnaki
    2014-10-08 11:44:03

    arrow

    Wszystko to to śmiech na sali.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łosice

w lewoKwiecień 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kondolencje

Najnowsze Informacje