Blok promocyjny
Gadżety reklamowe - czy dawanie upominków reklamowych klientom ma sens?
2020-02-19 12:43:55 Artykuł czytany 339 razy
Gadżety reklamowe dla firmy skracają dystans pomiędzy nami a klientem. Dodatkowo budują pozytywny wizerunek. Czym kierować się przy ich wyborze? Gadżety reklamowe to nieodłączny element budowania wizerunku naszej firmy. Materiały promocyjne pełnią wiele ważnych ról i niosą jednocześnie sporo korzyści. Aby świadomie prowadzić działania marketingowe, warto wiedzieć, jakie materiały promocyjne są mile widziane wśród klientów oraz jak je wybrać. Podpowiadamy!
Gadżety reklamowe to przedmioty, których celem jest zareklamowanie naszej działalności. Dają one klientom nie tylko korzyść (szczególnie gdy jest to wartościowy upominek), ale także radość. Materiały reklamowe niosą zysk dla obu stron transakcji. Klient czuje się doceniony, z kolei właściciel firmy ma gwarantują niskobudżetową reklamę. Gadżety promocyjne nie są drogie. Warto w nie zainwestować po to, aby zwiększyć świadomość marki na rynku i dotrzeć do nowych klientów.
Budowa wizerunku zarówno sklepu internetowego, jak i stacjonarnego, jest o wiele łatwiejsza przy użyciu gadżetów reklamowych. Jaką odgrywają one rolę?
- budują wizerunek;
- nagradzają klienta za dokonanie zakupu;
- zachęcają klienta do zrobienia zakupów;
- budują bezpośrednie relacje;
- wspierają sprzedaż;
- przyciągają i zatrzymują uwagę odbiorcy.
Klienci coraz bardziej doceniają znaczenie materiałów reklamowych. Cieszą się, gdy są one praktyczne, estetyczne i wykonane z wysokiej jakości materiałów. Z tego też względu ich producenci dbają o prawidłowy przebieg każdego z etapów ich tworzenia. Do najczęściej wykorzystywanych gadżetów marketingowych należą:
- kubki;
- smycze automatyczne lub klasyczne;
- pendrive i pudełka na pendrive;
- pióra;
- budziki elektroniczne;
- długopisy;
- kubki klasyczne lub termiczne;
- breloczki;
- parasole;
- notesy;
- kalendarze:
- odzież (szczególnie koszulki, bluzy, czapki).
Okazuje się, że upominki reklamowe są najtańszym i najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do klienta (tuż po działaniach online). Warto zatem zadbać o to, aby logo naszego przedsiębiorstwa było umieszczone w centralnym miejscu przedmiotu, aby klient, używając go regularnie, oswajał się z naszą firmą.
Materiały reklamowe - dlaczego ich dawanie ma sens?
Gadżety reklamowe dla firm to jeden z podstawowych elementów, który kształtuje markę na rynku. Jakie korzyści daje stosowanie zarówno ekskluzywnych gadżetów reklamowych, jak i tradycyjnych materiałów promocyjnych?
Poprawa humoru, zapewnienie miłych wrażeń. Dla firmy tani gadżet reklamowy jest tylko przedmiotem, który wpiszemy w koszt prowadzenia działalności. Dla jego odbiorcy jest niespodzianką, która zaskakuje i często poprawia nastrój. Nierzadko również pomaga w potrzebie (parasol, kubek, pendrive).
Motywacja pracowników. Gadżety reklamowe nie trafiają wyłącznie do klientów. Mogą na nie liczyć również pracownicy firmy, którzy z dumą będą korzystać z firmowego kalendarza czy smyczy. To korzyść dla pracownika i rozwoju firmy w jednym.
Budowanie wizerunku. Gadżetami reklamowymi informujemy konsumentów rynku o swoim istnieniu. Jednocześnie możemy pokazać nasz dystans czy poczucie humoru, przekazując klientowi nietypowy gadżet reklamowy. Możemy pomyśleć także o materiałach reklamowych dla dzieci, które zostaną pozytywnie odebrane przez klientów, którzy są rodzicami. Warto jednak uzyskać wcześniej na ten temat informację, aby nasz prezent był przydatny.
Darmowa reklama. Często klient, który otrzymał materiały reklamowe, używa ich na co dzień. Przebywa w różnych miejscach, dlatego dociera z naszym logo w różne środowiska. Gwarantuje nam to darmową reklamę pośród różnych branż.
Zwiększenie poczucia wartości u klienta. Osoba, która bez powodu otrzyma prezent, czuje się doceniona. Budujemy u niego poczucie wysokiej pozycji w społeczeństwie, co szybciej skłoni go do nawiązania z nami współpracy.
Gadżety reklamowe są też świetnym pretekstem do rozmowy. Wykorzystując promocyjny upominek, zmniejszamy dystans pomiędzy firmą, a klientem. Ten czuje się zobowiązany przynajmniej z nami porozmawiać.
Nietypowe gadżety reklamowe. Jak je wybrać?
Ekskluzywne gadżety reklamowe czy nietypowe materiały promocyjne? Bez względu na to, jaką mamy w głowie wizję, warto pamiętać, że gadżet ma służyć nie tylko nam, ale również klientowi. Jak więc wybrać odpowiednie produkty reklamowe dla swojej firmy?
Warto rozpocząć od analizy potrzeb firmy. Jeśli jesteśmy korporacją, w której codziennie odbywa się wiele spotkań, warto postawić na kalendarz. Pendrive przyda się wtedy, gdy tworzymy dużą ilość plików i prezentujemy je przed osobami trzecimi. W branży budowlanej sprawdzą się gadżety, które ułatwią codzienną pracę, np. ołówek, miarka.
Do wyboru odpowiedniego gadżetu promocyjnego niezbędne jest sprawdzenie konkurencji. Warto wiedzieć, co swoim klientom wręcza firma oferująca takie same usługi. Dobrze jest nie powielać schematów i postawić na nietypowe materiały reklamowe. Aby je znaleźć, należy dogłębniej sprawdzić oferty producentów gadżetów i porównać kilka z nich.
Nie każda firma daje taką możliwość, jednak warto poprosić o próbki. W ten sposób nie tylko ocenimy wygląd danego przedmiotu, ale również jakość jego wykonania. Więcej czasu na zastanowienie się pomoże podjąć rozsądną decyzję. Warto również zadbać o to, aby zakupione przez nas gadżety reklamowe były wysokiej jakości. Nic tak nie cieszy klienta, jak prezent, który posłuży przez wiele lat.
Ekskluzywne gadżety reklamowe - co lubią klienci?
Zakup gadżetów reklamowych dla firmy warto oprzeć o własne doświadczenia. Musimy zastanowić się co nam, jako pracownikom sprawiło w przeszłości radość lub co chcielibyśmy dostać. Warto wziąć pod uwagę aspekt praktyczny prezentu. Taki upominek będzie służył nam każdego dnia.
Inne gadżety promocyjne sprawdzą się wśród osób młodych, jeszcze inne wśród starszych i eleganckich klientów. Niezmiennie jednak dużą popularnością cieszą się takie gadżety, jak pendrive, kubki czy smycze. Zainteresowanie wzbudzają także parasole, które zapewniają nam w wielu sytuacjach komfort. Osoby młode docenią bluzy, czapki czy skarpetki, a także długopisy czy notesy.
Ludzie lubią dostawać coś zupełnie za darmo, dlatego warto przeznaczyć część budżetu firmy na zakup materiałów reklamowych. Pozwolą nam one w łatwy sposób dotrzeć do klienta i skupić jego uwagę na oferowanych przez nas produktach.
Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:
Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...
więcej »Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:
Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...
więcej »Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:
Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....
więcej »Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:
SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...
więcej »Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:
Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...
więcej »Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:
Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?
więcej »Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:
Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...
więcej »Zapraszamy na audycje:
O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:
Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...
więcej »- Jak wspierać osoby z chorobą... 2022-12-13 13:12:00 Kategoria:
- Radiowa nowenna przed jubileuszem... 2022-12-07 10:16:34 Kategoria:
- Festyn z okazji 30-lecia KRP w... 2022-11-25 10:54:35 Kategoria:
Co, gdzie, kiedy
Pon | Wt | Śr | Czw | Pią | So | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najnowsze Informacje
Ostatnio komentowane
- Do Zabuża po nowym asfalcie
- Protest przewoźników w Koroszczynie
- Wręczono Nagrody Starosty Siedleckiego /ZDJĘCIA/
- Wozy bojowe amerykańskiej armii w Sokołowie Podlaskim
- Zmarł wieloletni komendant garwolińskiego hufca ZHP
- Emerytowani nauczyciele otrzymali ,,Pochodnie oświaty’’
- Czy w Łaskarzewie odkopano średniowieczną drewnianą drogę?
- 600-lecie Garwolina
- Czy w Łukowie może powstać galeria handlowa?
- Kościół na Brzeskiej po remoncie robi wrażenie!