Blok promocyjny

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Gadżety reklamowe - czy dawanie upominków reklamowych klientom ma sens?
2020-02-19 12:43:55 Artykuł czytany 257 razy


Gadżety reklamowe dla firmy skracają dystans pomiędzy nami a klientem. Dodatkowo budują pozytywny wizerunek. Czym kierować się przy ich wyborze? Gadżety reklamowe to nieodłączny element budowania wizerunku naszej firmy. Materiały promocyjne pełnią wiele ważnych ról i niosą jednocześnie sporo korzyści. Aby świadomie prowadzić działania marketingowe, warto wiedzieć, jakie materiały promocyjne są mile widziane wśród klientów oraz jak je wybrać. Podpowiadamy!


Czym są gadżety reklamowe i jaką odgrywają rolę

Gadżety reklamowe to przedmioty, których celem jest zareklamowanie naszej działalności. Dają one klientom nie tylko korzyść (szczególnie gdy jest to wartościowy upominek), ale także radość. Materiały reklamowe niosą zysk dla obu stron transakcji. Klient czuje się doceniony, z kolei właściciel firmy ma gwarantują niskobudżetową reklamę. Gadżety promocyjne nie są drogie. Warto w nie zainwestować po to, aby zwiększyć świadomość marki na rynku i dotrzeć do nowych klientów.

Budowa wizerunku zarówno sklepu internetowego, jak i stacjonarnego, jest o wiele łatwiejsza przy użyciu gadżetów reklamowych. Jaką odgrywają one rolę?

- budują wizerunek;

- nagradzają klienta za dokonanie zakupu;

- zachęcają klienta do zrobienia zakupów;

- budują bezpośrednie relacje;

- wspierają sprzedaż;

- przyciągają i zatrzymują uwagę odbiorcy.

Klienci coraz bardziej doceniają znaczenie materiałów reklamowych. Cieszą się, gdy są one praktyczne, estetyczne i wykonane z wysokiej jakości materiałów. Z tego też względu ich producenci dbają o prawidłowy przebieg każdego z etapów ich tworzenia. Do najczęściej wykorzystywanych gadżetów marketingowych należą:

- kubki;
- smycze automatyczne lub klasyczne;
- pendrive i pudełka na pendrive;
- pióra;
- budziki elektroniczne;
- długopisy;
- kubki klasyczne lub termiczne;
- breloczki;
- parasole;
- notesy;
- kalendarze:
- odzież (szczególnie koszulki, bluzy, czapki).

Okazuje się, że upominki reklamowe są najtańszym i najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do klienta (tuż po działaniach online). Warto zatem zadbać o to, aby logo naszego przedsiębiorstwa było umieszczone w centralnym miejscu przedmiotu, aby klient, używając go regularnie, oswajał się z naszą firmą.

Materiały reklamowe - dlaczego ich dawanie ma sens?

Gadżety reklamowe dla firm to jeden z podstawowych elementów, który kształtuje markę na rynku. Jakie korzyści daje stosowanie zarówno ekskluzywnych gadżetów reklamowych, jak i tradycyjnych materiałów promocyjnych?

Poprawa humoru, zapewnienie miłych wrażeń. Dla firmy tani gadżet reklamowy jest tylko przedmiotem, który wpiszemy w koszt prowadzenia działalności. Dla jego odbiorcy jest niespodzianką, która zaskakuje i często poprawia nastrój. Nierzadko również pomaga w potrzebie (parasol, kubek, pendrive).

Motywacja pracowników. Gadżety reklamowe nie trafiają wyłącznie do klientów. Mogą na nie liczyć również pracownicy firmy, którzy z dumą będą korzystać z firmowego kalendarza czy smyczy. To korzyść dla pracownika i rozwoju firmy w jednym.

Budowanie wizerunku. Gadżetami reklamowymi informujemy konsumentów rynku o swoim istnieniu. Jednocześnie możemy pokazać nasz dystans czy poczucie humoru, przekazując klientowi nietypowy gadżet reklamowy. Możemy pomyśleć także o materiałach reklamowych dla dzieci, które zostaną pozytywnie odebrane przez klientów, którzy są rodzicami. Warto jednak uzyskać wcześniej na ten temat informację, aby nasz prezent był przydatny.

Darmowa reklama. Często klient, który otrzymał materiały reklamowe, używa ich na co dzień. Przebywa w różnych miejscach, dlatego dociera z naszym logo w różne środowiska. Gwarantuje nam to darmową reklamę pośród różnych branż.

Zwiększenie poczucia wartości u klienta. Osoba, która bez powodu otrzyma prezent, czuje się doceniona. Budujemy u niego poczucie wysokiej pozycji w społeczeństwie, co szybciej skłoni go do nawiązania z nami współpracy.


Gadżety reklamowe są też świetnym pretekstem do rozmowy. Wykorzystując promocyjny upominek, zmniejszamy dystans pomiędzy firmą, a klientem. Ten czuje się zobowiązany przynajmniej z nami porozmawiać.

Nietypowe gadżety reklamowe. Jak je wybrać?

Ekskluzywne gadżety reklamowe czy nietypowe materiały promocyjne? Bez względu na to, jaką mamy w głowie wizję, warto pamiętać, że gadżet ma służyć nie tylko nam, ale również klientowi. Jak więc wybrać odpowiednie produkty reklamowe dla swojej firmy?

Warto rozpocząć od analizy potrzeb firmy. Jeśli jesteśmy korporacją, w której codziennie odbywa się wiele spotkań, warto postawić na kalendarz. Pendrive przyda się wtedy, gdy tworzymy dużą ilość plików i prezentujemy je przed osobami trzecimi. W branży budowlanej sprawdzą się gadżety, które ułatwią codzienną pracę, np. ołówek, miarka.

Do wyboru odpowiedniego gadżetu promocyjnego niezbędne jest sprawdzenie konkurencji. Warto wiedzieć, co swoim klientom wręcza firma oferująca takie same usługi. Dobrze jest nie powielać schematów i postawić na nietypowe materiały reklamowe. Aby je znaleźć, należy dogłębniej sprawdzić oferty producentów gadżetów i porównać kilka z nich.

Nie każda firma daje taką możliwość, jednak warto poprosić o próbki. W ten sposób nie tylko ocenimy wygląd danego przedmiotu, ale również jakość jego wykonania. Więcej czasu na zastanowienie się pomoże podjąć rozsądną decyzję. Warto również zadbać o to, aby zakupione przez nas gadżety reklamowe były wysokiej jakości. Nic tak nie cieszy klienta, jak prezent, który posłuży przez wiele lat.

Ekskluzywne gadżety reklamowe - co lubią klienci?

Zakup gadżetów reklamowych dla firmy warto oprzeć o własne doświadczenia. Musimy zastanowić się co nam, jako pracownikom sprawiło w przeszłości radość lub co chcielibyśmy dostać. Warto wziąć pod uwagę aspekt praktyczny prezentu. Taki upominek będzie służył nam każdego dnia.

Inne gadżety promocyjne sprawdzą się wśród osób młodych, jeszcze inne wśród starszych i eleganckich klientów. Niezmiennie jednak dużą popularnością cieszą się takie gadżety, jak pendrive, kubki czy smycze. Zainteresowanie wzbudzają także parasole, które zapewniają nam w wielu sytuacjach komfort. Osoby młode docenią bluzy, czapki czy skarpetki, a także długopisy czy notesy.

Ludzie lubią dostawać coś zupełnie za darmo, dlatego warto przeznaczyć część budżetu firmy na zakup materiałów reklamowych. Pozwolą nam one w łatwy sposób dotrzeć do klienta i skupić jego uwagę na oferowanych przez nas produktach.
wykop
foto

Wielkanoc za pasem - podpowiadamy jakie dekoracje...
2020-03-31 15:45:42 Kategoria:

Wielkanoc tuż tuż, pora więc na przygotowanie świątecznych ozdób. Niektóre można kupić, inne warto zrobić samemu. Podpowiadamy, czego nie powinno zabraknąć wśród...

więcej »
foto

Konta osobiste dla bystrzaków, czyli jak analizować...
2020-03-27 07:50:11 Kategoria:

Konto w banku to dla większości z nas absolutnie niezbędny produkt finansowy. Jego posiadanie jest w dzisiejszych czasach niemal obowiązkiem, więc praktycznie każdy staje...

więcej »
foto

O projekcie „Wsparcie samodzielności społecznej osób...
2020-03-27 07:18:00 Kategoria:

Publikujemy materiał filmowy promujący dobry wizerunek osób z zaburzeniami psychicznymi w społeczeństwie w ramach projektu pn. „Wsparcie samodzielności społecznej osób...

więcej »
foto

Zmiany w funkcjonowaniu Galerii Siedlce
2020-03-23 10:48:08 Kategoria:

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, w Galerii Siedlce funkcjonują...

więcej »
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

31 marca wtorkowe audycje Kaolickiego Radia Podlasie
2020-03-30 09:55:47 Kategoria:

KRP zaprasza 31 marca do wysłuchania:

więcej »


Co, gdzie, kiedy

w lewoKwiecień 2020w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3 4

MIASTO SIEDLCE, 04.04

Próba ustanowienia Rekordu Polski na najwięcej osób posługujących się językiem Makaton

więcej »

GARWOLIN, 04.04

Jarmark Wielkanocny w Pilawie

więcej »
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24

RADZYŃ, 24.04

Eliminacje Powiatowe Wojewódzkiego Przeglądu Teatrów Dziecięcych i Młodzieżowych 2020

więcej »
25 26
27 28 29 30

Najnowsze Informacje